گارانتی پارس جی تل

گارانتی پارس جی تل، زیر مجموعه‌ی شرکت بازرگانی کشکا مسافر می‌باشد. بازرگانی کشکا مسافر در ۲۵ استان، ۵۴ شهر و ۶۰ شعبه دارای نمایندگی معتبر است و سالهاست که در عرصه توزیع موبایل در سطح کشور فعالیت جدی داشته. کشکا مسافر هم اکنون با اخذ نمایندگی از برندهای معتبری چون سامسونگ (Samsung)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi) و هواوی (Huawei)، در حوزه‌ی واردات مستقیم گوشی به کشور هم درحال فعالیت است و همچنین برای همراهی بیشتر با مشتریان خود یک مرکز مستقل برای ارائه خدمات با نام پارس جی تل راه‌ اندازی کرده است.
گارانتی پارس جی تل

پارس جی تل با تشکیل تیمی حرفه‌ای همواره در تلاش است با ارائه خدمات شایان خود به مشتریان اعتماد و رضایت حداکثری ایشان را کسب کند. گارانتی جی تل هم اکنون با داشتن بیش از 40 نمایندگی در نقاط مختلف کشور آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست. مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی پارس جی تل در شیراز است. تیم حرفه‌ای ما همواره مشتاق ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به مراجعه کنندگان محترم است.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی پارس جی تل

گارانتی جی تل ( گارانتی بازرگانی کشکا مسافر) تمامی ایرادات ناشی از ساخت را پوشش می‌دهد. پارس جل تل خدمات پس از فروش خود را تحت قوانین و ضوابط تنظیم شده به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای استفاده از گارانتی با به همراه داشتن جعبه دستگاه، کارت گارانتی و فاکتور خرید به یکی از نمایندگی‌های پارس جی تل مراجعه کنید. همچنین اگر قصد استفاده از خدمات گارانتی جی تل را دارید پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط گارانتی این شرکت، مستقیما با خود شرکت در تماس باشید. در ادامه ما به بخشی از شرایطی که منجر به ابطال گارانتی می‌شوند و باید از آن‌ها پرهیز کنید می‌پردازیم:

  • مواردی همچون آب خوردگی بالای 30 درصد، ضربه خوردگی که باعث تداخل در عملکرد گوشی می‌شود، تعمیر توسط تعمیرگاه‌های غیر مجاز جز مواردی است که خارج از تعهدات شرکت گارانتی کشکا مسافر می باشد.
  • خرابی‌های ناشی از نفوذ مایعات داخل دستگاه، افتادن و ضربه خوردن گوشی، تعمیرات و دستکاری‌هایی که توسط افراد و اشخاص غیرمجاز صورت گرفته، آسیب و خراش و خدشه در ضمانت‌نامه و هولوگرام و سریال و شناسنامه دستگاه، سایش و رنگ‌رفتگی گوشی، آلودگی به ویروس که حاصل نصب بدافزار و نرم‌افزارهای غیر اورجینال است، دزدیده شدن و در نهایت لوازم جانبی دستگاه مشمول دریافت گارانتی نمی‌شود.

نمایندگی گارانتی پارس جی تل در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی گارانتی کشکا مسافر در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با گارانتی پارس جی تل

تلفن: 02188510050

پشتیبانی: 09933464413

رجیستری و فعالسازی:

09933464410

09933464423

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، کوچه شهید مقدس، ساختمان جی تل

وبسایت:  parsjtell.com

دیگر گارانتی ها