گارانتی کاریان همراه

شرکت کاریان همراه به عنوان یکی از ده شرکت برتر وارد کننده موبایل و پخش کننده‌ی رسمی گوشی های هوآوی در ایران شناخته شده است و گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت توسط گارانتی لیما سرویس ارائه می‌شود. مشتریان کاریان همراه می‌توانند در سراسر ایران از خدمات منحصر به فرد، سریع و با کیفیت گارانتی لیما سرویس بهره‌مند شوند. یکی از اصلی‌ترین نیازهای کاربران گوشی‌های موبایل هوشمند، دسترسی آسان به خدمات پس از فروش و با کیفیت مطلوب می‌باشد.
کاریان همراه

شرکت داده ورزی لیما همراه که با نام لیما سرویس شناخته شده‌ است در راستای رفع این نیاز اساسی کاربران، خدمات پس از فروش و گارانتی‌های خود را برای انواع گوشی‌ها از برندهای معتبر مانند سامسونگ (Samsung)، اپل (Apple)، شیائومی (Xiaomi) و هوآوی (Huawei)، با کیفیت بالا ارائه می‌هد.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی کاریان همراه در شیراز می‌باشد. ما در آی زی سرویس با فراهم کردن امکانات پیشرفته و استاندارد و تشکیل تیمی حرفه‌‌ای در راستای تامین نیازها و جلب رضایت خاطر مشتریان عزیز در حال فعالیت هستیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی کاریان همراه

شرکت کاریان همراه خدمات پس از فروش و گارانتی را برای کالاهای تحت پوشش خود از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت 18 ماه تحت قوانین و ضوابط تنظیم شده ارائه می‌دهد. به منظور ارائه خدمات مطلوب به شما مشتریان عزیز توصیه می‌شود در هنگام مراجعه به نمایندگی ها به شرایط گارانتی و فرآیند پذیرش توجه کنید.

برای کسب اطلاعات کامل در این مورد می‌توانید به صفحات شرایط گارانتی و دستورالعمل ضمانت مراجعه فرمایید. در ادامه‌ی این مطلب نیز توجه شما را به بخشی از مواردی که گارانتی دستگاه را باطل می‌کند و باید از آن‌ها پرهیز کنید جلب میکنیم:

  • اقدام به سرویس، باز کردن و یا تعمیر و تعویض قطعات و هرگونه تغییری در محصول توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  • هرگونه آسیب فیزیکی مانند ضربه خوردگی، شکستگی، خمیدگی، فرورفتگی، خط و خش و استفاده‌ی نادرست از محصول باعث می‌شود دستگاه از گارانتی خارج شود.
  • هرگونه تماس با مایعات و نفوذ رطوبت، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • نصب هرگونه نرم‌افزار غیرمجاز، Root کردن دستگاه که مورد تایید شرکت نباشد دستگاه را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و غیر اصلی که از طرف شرکت تایید نشده، موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • استفاده، نگهداری و آزمایش نادرست و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی و همچنین استهلاک تدریجی محصول مانند سایش، شکستگی و رنگ‌ رفتگی، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.

نکات مهم

  • ارائه فاکتور خرید معتبر و کارت ملی هنگام مراجعه به شعب و نمایندگی‌های کاریان همراه (لیما سرویس) جهت ارائه کلیه خدمات الزامی می باشد.
  • حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات لیما سرویس نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات دستگاه تهیه کنید، چرا که در صورت بروز برخی مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمی گردد.
  • دستگاه های دارای باتری خارجی، 6 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر و دستگاه های دارای باتری داخلی، مطابق با گارانتی دستگاه به مدت 18 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت ضمانت لیما سرویس می باشند.

چرا گارانتی کاریان همراه را انتخاب کنیم؟

گارانتی کاریان همراه (لیما سرویس) با داشتن بیش از 50 نمایندگی معتبر در سطح کشور این امکان را برای مشتریان فراهم آورده‌ است تا از اقصی نقاط ایران از خدمات پس از فروش کاریان همراه بهره‌مند شوند. گارانتی لیما سرویس خود را متعهد به ارائه خدمات مطلوب، سریع و باکیفیت و فراهم آوردن بهترین پشتیبانی می‌داند.

 لیما سرویس به نظرات و انتقادات مشتریان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و به همین منظور امکان ثبت نظرسنجی و شکایات به صورت آنلاین را از طریق وبسایت شرکت در اختیار مشتریان قرار داده است و درصدد فراهم آوردن سرویس‌های آنلاین گسترده‌تری برای آن‌ها می‌باشد.

نمایندگی گارانتی کاریان همراه در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی کاریان همراه در شیراز (لیما سرویس) است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

 

راه های ارتباطی با خدمات پس از فروش کاریان همراه

شماره تماس: 22900000-021

ایمیل: info@limaservice.ir

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، آرش غربی، پلاک 33، طبقه همکف

 

 

 

دیگر گارانتی ها