گارانتی کاوش تیم

شرکت ایرانیان قائم همراه (صاحب گارانتی کاوش تیم) سال‌هاست در زمینه‌ی واردات، توزیع و خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه فعالیت گسترده‌ای دارد. کاوش تیم تعداد زیادی از محصولات و برندهای تلفن همراه را پشتیبانی می‌کند و واردکننده‌ی اصلی برندهای شیائومی (Xiaomi)، نوکیا (Nokia)، اُرد (Orod) و دوجی (Doogee) می‌باشد و همچنین در زمینه‌ی تولید تلفن همراه و تبلت با برند ایرانی فعالیت دارد. کاوش تیم به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و عرضه کنندگان گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی نیز شناخته شده‌است.
گارانتی کاوش تیم

گارانتی و پشتیبانی برای محصولات دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و باید هنگام خرید به آن توجه ویژه ای شود و گارانتی کاوش تیم جزو شرکت هایی می باشد که خدمات پس از فروش را برای محصولات تحت پوشش خود با هدف رضایتمندی مشتریان با بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.

ما در آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی کاوش تیم در شیراز هستیم و همواره با هدف همراهی مشتریان و ارائه خدمات رضایت‌بخش برای آن‌ها در تلاش هستیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی کاوش تیم

گوشی‌های موبایل تحت پوشش کاوش تیم دارای 18 ماه گارانتی بر اساس شرایط گارانتی تلفن همراه در جمهوری اسلامی ایران هستند. برای کسب اطلاعات کامل درباره‌ی شرایط ضمانت‌نامه و گارانتی به وبسایت کاوش تیم مراجعه کنید. در ادامه تعدادی از مواردی که منجر به ساقط شدن اعتبار گارانتی شما می‌شود و باید از آن‌ها پرهیز کنید را نام می‌بریم:

  1. استفاده ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  2. استفاده از لوازم جانبی غیراصلی مثل شارژر فندکی، شارژر یا باتری غیراصلی
  3. سرویس، تعمیر (حتی فلش نرم افزاری) و باز کردن محصول در مراکز غیرمجاز و قبل از مراجعه به گارانتی
  4. هر نوع ضربه ‌خوردگی و خمیدگی و هرگونه تماس با مایعات و نفوذ رطوبت و شکستگی
  5. نصب نرم افزار‌های نامعتبر و بدافزارها و دستکاری سریال IMEI
  6. ایرادات ناشی از نوسانات برق و حرارت و دمای بالا

نکات مهم:

  • باتری و لوازم جانبی و سایش و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • حتما قبل از مراجعه به مراکز گارانتی کاوش تیم از اطلاعات دستگاه خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید، زیرا شرکت مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات شخصی کاربر ندارد.

کالا‌های گارانتی شده توسط کاوش‌ تیم

کاوش تیم در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش با تعداد زیادی از برندها همکاری دارد. شرکت‌های طرف قرارداد این شرکت شامل: شیائومی، اوپو، ریلمی، اپل، وان‌پلاس، اٌرٌد، دوجی، ایسوس، سامسونگ، جیونی، بلک بری، کاترپیلار، بلک ویو و نوکیا می‌شود.

چرا گارانتی کاوش تیم را انتخاب کنیم؟

گارانتی کاوش تیم محصولات بسیار متنوعی را پوشش می‌دهد و در طول سال‌های فعالیت خود توانسته اعتبار بالایی را در این بازار و در بین مشتریان کسب کند و هم اکنون با داشتن بیش از 30 نمایندگی در سطح کشور درحال خدمت‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد. شرکت کاوش تیم علاوه بر اینکه یکی از معتبرترین واردکنندگان و توزیع‌کنندهای گوشی‌های تلفن همراه محسوب می‌شود و خود نیز تولیدکننده موبایل ایرانی می‌باشد، در زمینه‌ی آموزش آکادمیک تعمیرات موبایل نیز سابقه درخشانی دارد و این موضوع می‌تواند کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت را تضمین کند و خیال مشتریان را از بابت دریافت خدمات بر اساس استاندارهای لازم آسوده کند.

نمایندگی گارانتی کاوش تیم در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی گارانتی ایرانیان قائم همراه در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با کاوش تیم

شماره تماس: 6468-021

ایمیل: sell@kavoshteam.com

آدرس : تهران، خیابان حافظ، پایین تر از تقاطع جمهوری، رو به روی ساختمان بورس، نبش کوچه سیمی، پلاک ۳۷

وبسایت کاوش تیم: kavoshteam.com

دیگر گارانتی ها