گارانتی پاژ الکترونیک راد

شرکت پاژ الکترونیک راد یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش می‌باشد و در حال حاظر محصولات شرکت رادمان تجارت مدائن که یکی از وارد کننده‌های رسمی چندین برند معتبر در کشور است دارای گارانتی پاژ الکترونیک راد (با نام قدیم موبایل شاتل) می‌باشند.
گارانتی پاژ الکترونیک راد

گارانتی پاژ الکترونیک راد خدمات پس از فروش گوشی و تبلت های نوکیا، سونی، هوآوی، سامسونگ، ال جی، آیفون، هانر، شیائومی، میزو، موتورولا، هیوندا و اچ تی سی و تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی را ارائه می‌دهد و همچنین با مجوز رسمی از اتحادیه تلفن همراه مشهد، نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت توسعه ارتباطات هما (هما تلکام) می‌باشد.

از همکاران و دوستان تجاری این شرکت می‌توان شرکت یاس، هایا تجارت همراه باختر، فوژان تل، انفورماتیک گستر، سی تلکام و کسری پارس را نام برد. گارانتی پاژ الکترونیک راد دارای بیش از 20 نمایندگی معتبر در سطح کشور می‌باشد و با تکیه بر سال‌ها تجربه‌ی خود در زمینه‌ی تعمیرات تلفن همراه سعی در ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت به مشتریان محترم دارد.

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی پاژ الکترونیک راد در شیراز می‌باشد. ما در آی زی سرویس با تشکیل تیمی حرفه‌ای و مجرب، تمام تلاش خود را برای جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان به کار گرفته‌ایم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی پاژ الکترونیک راد

گارانتی پاژ الکترونیک راد به عنوان ارائه دهنده خدمات برای کالاهای رادمان تجارت مدائن، جهت بالا بردن کیفیت و استاندارد کار خود، قوانین و ضوابطی را برای ارائه خدمات خود تعیین کرده‌است که پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید از این شرکت یا استفاده از این خدمات را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی شرایط گارانتی مراجعه کنید. توجه داشته باشید ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود. در ادامه به بخشی از شرایطی که منجر به ابطال گارانتی دستگاه می‌شود و باید از آن‌ها پرهیز کنید می‌پردازیم:

  • انجام تنظیمات اشتباه و ویروسی شدن دستگاه منجر به ابطال گارانتی می‌شود.
  • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی منجر به ابطال گارانتی می‌شود.
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شامل گارانتی نمی‌شود.
  • آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی باعث ابطال گارانتی می‌شود.
  • نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل، دستگاه را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.

نکات مهم

  • قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه و باتری شامل گارانتی نمی‌باشند.
  • حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات از اطلاعات  دستگاه خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید چرا که شرکت گارانتی‌کننده هیچ مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات کاربر ندارد.

برندهای تحت پوشش گارانتی پاژ الکترونیک راد

تعمیرات و خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت های اپل (Apple)، شیامی (Xiaomi)، نوکیا (Nokia)، هوآوی (Huawei)، سامسونگ (Samsung)، لیگو (Leagoo)، فلای (Fly)، اینتکس (Intex)، موتورولا (Motorola)، لنوو (Lenovo)، هیوندا (Hyundai)، تکنو (Tecno) توسط این شرکت ارائه می‌شود.

نمایندگی گارانتی پاژ الکترونیک راد در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی پاژ الکترونیک راد در شیراز (رادمان تجارت مدائن) است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه‌های ارتباطی با پاژ الکترونیک راد

تلفن: 38444268-051

ایمیل: info@perservice.ir

آدرس: خراسان رضوی، مشهد،احمد آباد، روبه روی بیمارستان قائم، مجتمع موبایل مشهد، طبقه سوم، واحد هفت

وبسایت: perservice.ir

دیگر گارانتی ها