گارانتی جهان ارتباط شمال

گارانتی جهان ارتباط شمال یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش برای گوشی‌های موبایل می‌باشد که 25 سال سابقه در بازار تلفن همراه و خدمات پس از فروش دارد و در حال حاضر خدمات پس از فروش خود را برای معتبرترین برند‌های گوشی موبایل ارائه می‌دهد. جهان ارتباط شمال با به کارگیری نیروهای متخصص و همکاری با مراکز استاندار و نیروهای مجرب در سرتاسر کشور همواره در راستای جلب رضایت خاطر مشتریان خود قدم برمی‌دارد.
گارانتی جهان ارتباط شمال

آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی جهان ارتباط شمال در شیراز می‌باشد و در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل خود با رعایت استاندارهای لازم برای در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار مراجعه کنندگان عزیز قرار دهیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی جهان ارتباط شمال

گارانتی جهان ارتباط شمال جهت بهبود خدمات خود و کسب اعتماد هرچه بیشتر مصرف‌ کنندگان مجوز خدمات پس از فروش را از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرده‌است نموده است تا خدمات خود را به بهترین نحو و تحت ضوابط قانونی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات کامل‌تر درباره‌ی شرایط گارانتی جهان ارتباط شمال می‌توانید به صفحه‌ی شرایط گارانتی مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از مواردی که موجب ابطال گارانتی دستگاه شما می‌شود می‌پردازیم:

  • استفاده، نگهداری و یا هر گونه تغییر و آزمایش ناصحیح روی محصول و خارج کردن آن از شکل عادی گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • خرابی و ایراداتی که در اثر استفاده از هرگونه امکانات و یا وسایل جانبی غیر استاندارد و تایید نشده توسط شرکت تولید کننده ایجاد می‌شود موجب ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  • اقدام به سرویس ، تعمیر، باز و بسته کردن و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد خارج از مراکز مجاز شرکت جهان ارتباط شمال باعث باطل شدن گارانتی می‌شود.
  • شکستگی، سایش و خراشیدگی، اثرات ضربه خوردگی، خمیدگی و یا هر گونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند.
  • هرگونه تغییر یا دستکاری یا مخدوش کردن شماره سریال در کارت گارانتی و یا در محصول موجب ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  • فراموش کردن اطلاعات حساب‌های کاربری از قبیل Samsung Account،MI Account ،Google Account ، Icloud و … و یا رمز عبور به عهده مشتری بوده و گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.

نکات مهم

  • گارانتی جهان ارتباط شمال تنها شامل خود محصول بوده و ملحقات از قبیل باطری ، شارژر ، کابل و مواد مصرفی و غیره شامل آن نمی باشد .
  • دستگاه هایی شامل گارانتی هستند که فاقد هرگونه زنگ زدگی ، خراش و سایش و فرسایش باشند.

چرا گارانتی جهان ارتباط شمال را انتخاب کنیم؟

گارانتی جهان ارتباط شمال با داشتن بیش از 10 نمایندگی معتبر در سطح کشور و تشکیل تیمی حرفه‌ای تمام تلاش خود را به کار گرفته‌است تا نیاز‌های مشتریان خود را در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین استاندارها برطرف کند. تمامی واحدهای خدمات پس از فروش جهان ارتباط شمال تحت نظارت مستقیم اتحادیه تلفن همراه هستند و همچنین از معتبرترین و حرفه‌ای ترین مراکز خدماتی در سطح کشور می‌باشند.

نمایندگی گارانتی جهان ارتباط شمال در شیراز

مرکز خدمات تعمیرات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل و گجت‌ها در حال فعالیت است و نمایندگی جهان ارتباط شمال در شیراز است و همچنین با بیش از 20 شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

ما در آی زی سرویس یک هدف مشترک داریم و آن خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین کیفیت است و با تمرکز بر ارائه‌ی بهینه‌ترین خدمات با بالاترین کیفیت و قابل اعتماد بودن و در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با جهان ارتباط شمال

شماره تماس: 01332268100 و 01332268101

شماره واتساپ جهت امور همتا و کدفعالسازی: 09118303483

آدرس : رشت، میدان صیقلان، بلوار احسانبخش، مجتمع توسکا، طبقه دوم، واحد201

وبسایت جهان ارتباط شمال: jahanmobi.ir

دیگر گارانتی ها