سوالات متداول
سوالات متداول
خدمات آی زی سرویس شامل عیب یابی و تعمیر انواع موبایل، تبلت، اسپیکر، هندزفری و ساعت دیجیتال از برندهای معتبر دنیا، برگزاری دورههای آموزشی تعمیرات موبایل، ارائه مشاوره تعمیرات توسط کارشناسان خبره و ارائه خدمات پس از فروش به عنوان نماینده رسمی بیش از 20 شرکت گارانتی کننده در شیراز میشود.
مدت زمان تعمیر به ایراد، قطعه معیوب و شدت آسیب دیدگی بستگی و میتواند متغیر باشد اما ما تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به کار گرفتهایم. زمان حدودی تعمیرات بعد از عیبیابی و انجام بررسیهای لازم توسط تکنسینها به مشتریان محترم اعلام میشود.
دفتر خدمات آی زی سرویس در شهر شیراز در نشانی خیابان زند، خیابان توحید (داریوش)، بازار موبایل فارس، اداری اول، طبقه 4، پلاک 403 قرار دارد.
برای ارتباط با آی زی سرویس میتوانید درخواست خود را از طریق دو فرم استعلام هزینه تقریبی تعمیرات و سیستم پشتیبانی سایت ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا اینکه با شمارهی 32223237-021 تماس حاصل کنید. اگر ساکن شیراز هستید میتوانید به صورت حضوری نیز به آدرس ما مراجعه کنید.
آی زی سرویس در روزهای کاری از شنبه تا پنج شنبه از 09:30 الی 13:30 و 17:00 الی 21:00 آمادهی خدمت رسانی به شما عزیزان است.
بله، در حال حاضر ارائه خدمات آی زی سرویس در سراسر کشور امکانپذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با پر کردن فرم استعلام قیمت تعمیرات درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
هزینهی تعمیرات با عوامل متفاوتی مانند نوع دستگاه، برند، مدل، قطعه معیوب و شدت آسیب دیدگی رابطه مستقیم دارد و میتواند بسیار متغیر باشد؛ اما بطور کلی میتوان گفت هزینهی تعمیرات نرم افزاری از تعمیرات سخت افزاری پایینتر است. کارشناسان ما بعد از عیبیابی دقیق، هزینه نهایی را به مشتریان اعلام میکنند، اما قبل از آن میتوانید با ثبت درخواست استعلام قیمت در وبسایت ما از هزینههای تقریبی تعمیرات مطلع شوید.
دریافت خدمات از مجموعه آی زی سرویس به طور کلی در 6 مرحلهی تماس با آی زی سرویس، مشاوره با کارشناس، ارسال یا تحویل حضوری دستگاه، عیب یابی دستگاه و تماس تکنسین با شما و در نهایت شروع تعمیرات انجام میشود. برای کسب اطلاعات دقیقتر در مورد نحوهی استفاده از خدمات به صفحهی خدمات آی زی سرویس مراجعه کنید.
بله، آی زی سرویس در تعمیرات از قطعات اصلی و با کیفیت بالا استفاده میکند. البته نوع قطعه مصرفی همیشه با مشورت مشتری و قبل از شروع تعمیرات، انتخاب میشود.
بله، به طور کلی تعمیراتی که در مرکز آی زی سرویس انجام میشوند 7 روز ضمانت دارند. اما با توجه به نوع خدمات و قطعه مصرفی ممکن است شرایط ضمانت کمی تغییرات داشته باشد که در اینصورت قبل از ارائه خدمات به مشتری اعلام خواهد شد.
آی زی سرویس نماینده رسمی بیش از 20 شرکت گارانتی کننده معتبر از جمله کسری پارس، کاوش تیم، داریا همراه، پیام تل و … میباشد. برای مشاهده لیست کامل همکاران آی زی سرویس و کسب اطلاعات بیشتر راجع به آنها به صفحهی گارانتیهای همکار مراجعه کنید.
سوالات متداول تعمیرات تخصصی موبایل
روشن نشدن گوشی، سیاه شدن صفحه نمایش، کند شدن و هنگ کردن گوشی، گرم شدن گوشی، دانلود نشدن برنامه ها، شارژ نشدن گوشی، تخلیه شارژ، اجرای خودکار برنامه های گوشی، عدم عملکرد صحیح دوربین از رایجترین مشکلات نرمافزاری هستند.
عدم فوکوس نکردن درست لنز دوربین، خرابی باتری گوشی، شکستگی ال سی دی، سوختن برد گوشی، خاموش شدن گوشی، خرابی اسپیکر، خرابی سوکت شارژ و کار نکردن تاچ موبایل از جمله مشکلاتی هستند که معمولا منشاء سخت افزاری دارند.
هزینه تعمیرات موبایل با عوامل متفاوتی مانند برند، مدل، قطعه معیوب و شدت آسیب دیدگی رابطه مستقیم دارد و میتواند بسیار متغیر باشد؛ اما بطور کلی میتوان گفت هزینهی تعمیرات نرم افزاری از تعمیرات سخت افزاری پایینتر است. کارشناسان ما بعد از عیبیابی دقیق، هزینه نهایی را به مشتریان اعلام میکنند، اما قبل از آن میتوانید با ثبت درخواست استعلام قیمت در وبسایت ما از هزینههای تقریبی تعمیرات مطلع شوید.
بله، به طور کلی تعمیراتی که در مرکز آی زی سرویس روی گوشیهای موبایل انجام میشوند 7 روز ضمانت دارند. اما با توجه به نوع خدمات و قطعه مصرفی ممکن است شرایط ضمانت کمی تغییرات داشته باشد که در اینصورت قبل از ارائه خدمات به مشتری اعلام خواهد شد.
آی زی سرویس در تعمیر موبایلها از قطعات اصلی و با کیفیت بالا استفاده میکند.
بله، توصیه میشود درصورت امکان قبل از تحویل گوشی از اطلاعات آن نسخهی پشتیبان تهیه کنید، چرا که در بعضی مواقع اطلاعات کاربر به ناچار در روند تعمیرات پاک میشود.
سوالات متداول تعمیر هدفون و هندزفری
شارژ نشدن هدفون بلوتوثی میتوانند به دلیل خرابی باتری، خرابی سوکت شارژ هندزفری، خرابی شارژر و کابل، قرار گرفتن هدفون در معرض سرما، شارژ نشدن هدفون در طولانی مدت، گرما یا رطوبت، کثیف شدن پورت شارژ، کیس و هدفون در اثر گرد و غبار و … باشد.
اگر با مشکل شارژ نشدن هدفون مواجه شدید میتوانید در مرحلهی اول به آرامی هدفون و کیس آن را تمیز کنید، از یک شارژ دیگر استفاده کنید تا سالم بودن آن مطمئن شوید و هدفون را یکبار ریست کنید و درصورت برطرف نشدن مشکل به یک مرکز تعمیرات معتبر جهت عیب یابی و تعمیر هندزفری خود مراجعه کنید.
اعلام هزینه تعمیر هندزفری نیازمند عیب یابی دقیق میباشد و پیش از نمیتوان در مورد قیمت و هزینهها اظهار نظر کرد. یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش بیاید این است که آیا هدفون و هندزفری ارزش تعمیر دارد و مقرون به صرفه است؟ جواب این سوال بستگی به برند و مدل هندزفری و قطعه آسیب دیده و شدت خرابی دارد. برای جواب دادن به این سوال باید هزینهی تعمیرات تخمین زده شود و با توجه به قیمت اصلی دستگاه تصمیمگیری کرد.
در آی زی سرویس کارشناسان تعمیرات در اولین مرحله هدفون و هندزفریها را به دقت عیب یابی و بررسی میکنند و درصورت مقرون به صرفه بودن تعمیرات و تایید مشتری اقدام به تعمیر هندزفری میکنند.
تمام تلاش ما در مجموعهی آی زی سرویس جلب رضایت شما عزیزان است و در همین راستا تمام قیمتهای تعمیر هندزفری را به طور منصفانهای تعیین شده است و تکنسینهای ما برای کاهش هزینهها، قطعه آسیب دیده را در صورت داشتن قابلیت ترمیم تعمیر میکنند و همواره به دنبال پیدا کردن کم هزینهترین راه حلها با بهترین نتیجه برای مشکلات شما هستند.
برای استعلام قیمت تعمیرات میتوانید، درخواست خود را با پر کردن فرم تخمین قیمت تعمیرات ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.
وصل نشدن هندفون به گوشی میتواند به دلایل مختلف سخت افزاری و نرم افزاری باشد. از رایجترین دلایل وصل نشدن هندفری به گوشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ناسازگاری هدفون و گوشی
- پایین بودن سطح شارژ هندزفری یا گوشی
- به روز نبودن سیستم عامل گوشی یا هندزفری
- جفت شدن هدفون به یک دستگاه دیگر
- فاصله زیاد بین گوشی و هندزفری
اگر موارد بالا را چک کردید و مشکل برطرف نشد، در اولین فرصت به یک مرکز تخصصی تعمیرات هندزفری مراجعه کنید.
علت قطع شدن صدا در هدفونهای سیمی معمولا به دلیل آسیب دیدن کابل و اتصالات یا خرابی جک هدفون است و در هدفون بلوتوثی به دلیل خرابی کپسولی، خرابی باتری، مشکلات نرم افزاری و … باشد. ریست کردن هدفون، چک کردن تنظیمات هندزفری در گوشی، آپدیت کردن دستگاه در بسیاری از مواقع مشکل را حل میکند، اما در غیر اینصورت باید به یک متخصص برای پیدا کردن منشا مشکل و تعمیر هندزفری خود مراجعه کنید.
عیب یابی و تعمیرات هدفون و هندزفری برای انواع برندهای معتبر دنیا از جمله اپل سامسونگ، بیتس، بوز، سونی، هایلو، کریتیو، جی بی ال، جبرا، ایکیجی، شیائومی، ریزر، هارمن کاردن، انکر، هواوی، آنر، ردمی، گوگل، ریلمی، کیو سی وای، وان پلاس، وان مور در آی زی سرویس انجام میپذیرد.
سوالات متداول تعمیرات تخصصی اسپیکر
عیب یابی و تعمیرات اسپیکر جی بی ال JBL، کینگ استار King Star، هارمن کاردن Harman Kardon، سونی Sony، انکر Anker در آی زی سرویس انجام میپذیرد.
روشن نشدن اسپیکر میتواند دلایل مختلفی مثل خرابی کابل برق، خرابی برد پاور، عدم شارژ شدن و … داشته باشد. در چنین شرایطی میتوانید اقدامات زیر را برای حل مشکل خود انجام دهید، اما اگر مراحل زیر مشکل خاموش اسپیکر را برطرف نکرد باید به یک فرد متخصص جهت عیب یابی و تعمیر اسپیکر مراجعه کنید:
- درصد باتری را چک کنید و آن را به شارژ بزنید.
- از سلامت کابل برق و شارژر مطمئن شوید.
- در صورت امکان اسپیکر را ریست یا آپیت کنید.
قطع شدن صدای اسپیکر میتواند به دلایل متفاوتی مثل مشکل در اتصالات برق، گرد و غبار، خرابی آیسی اسپیکر و … اتفاق بیوفتند. اگر به مشکل قطع شدن صدای اسپیکر برخوردید میتوانید از ترفندهای زیر برای حل مشکل خود استفاده کنید:
- مطمئن شوید اتصال دستگاه و اسپیکر به درستی برقرار شده است.
- اگر از کابل AUX و USB استفاده می کنید، مطمئن شوید که کابلها به درستی و به پورت مناسب وصل شده باشد.
- اتصال دستگاه و اسپیکر را قطع و دوباره وصل کنید یا با دستگاه دیگری جفت کنید.
- ولوم صدا را در اسپیکر و دستگاه متصل زیاد کنید.
- از تنظیمات دستگاه متصل مطمئن شوید که اسپیکر به عنوان دستگاه خروجی انتخاب شده است.
- اسپیکر را ریست کنید و در صورت وجود نسخه جدید برای اسپیکر، آن را به روز رسانی کنید.
اگر راه حلهای فوق مشکل شما را حل نکرد در اولین فرصت به یک مرکز معتبر برای تعمیرات اسپیکر خود مراجعه کنید.
شارژ نشدن اسپیکر میتواند به دلیل خرابی باتری، آسیب دیدگی سوکت شارژ، خرابی کابل شارژ و یا بروز مشکل در منبع تغذیه باشد. اگر به مشکل شارژ نشدن اسپیکر برخورد کردید اقدامات زیر را انجام دهید و درصورت برطرف نشدن مشکل به یک مرکز معتبر و حرفهای برای تعمیر اسپیکر مراجعه کنید.
- مطمئن شوید که کابل شارژ سالم است و به درستی به اسپیکر متصل شده است.
- در بعضی مواقع وجود گرد و غبار در پورت شارژ باعث ایجاد اختلالاتی در شارژ شدن اسپیکر میشود که در این صورت، میتوانید سوکت شارژ را با یک برس نرم به آرامی تمیز کنید.
- بروزرسانی فریمور اسپیکر یا ریست کردن آن هم در بعضی مواقع کمک میکند.
اگر با راه حلهای بالا مشکل شارژ نشدن اسپیکر برطرف نشد، به یک فرد متخصص جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه خود مراجعه کنید.
خرابی کابل ورودی، استفاده از کابلهای ارزان قیمت و بی کیفیت، تنظیمات اشتباه اکولایزر، خرابی بلندگوها، مشکل در اتصالات اسپیکر از عواملی هستند که موجب اختلال در صدای اسپیکر میشوند. در صورتی که صدای پخش شده از اسپیکر شما واضح نیست، می توانید برای عیب یابی مشکل موارد زیر را دنبال کنید:
- از سلامت و اتصال صحیح سیمهای اسپیکر مطمئن شوید.
- صدای اسپیکر ها بعد از گذشت زمان ممکن است به دلیل گرفتن گرد و غبار کیفیت اولیه خود را از دست بدهد و با نویز پخش شود. برای رفع این مشکل می توانید به کمک یک مسواک به آرامی گرد و غبار را از روی آن تمیز کنید.
- فرمت و کیفیت فایل صوتی خود را چک کنید و یک فابل دیگر را نیز امتحان کنید.
در صورت عملی نبودن راه کارهای بالا، به یک مرکز معتبر و مطمئن برای تعمیر اسپیکر خود مراجعه کنید.
سوالات متداول تعمیرات تبلت
زمانی که مشکلی برای تبلت پیش میآید اولین سوالی که برای کاربران بوجود می آید در مورد هزینه تعمیر تبلت است. هزینه تعمیر تبلت وابسته به عواملی مانند مدل و برند تبلت، شدت خرابی، قطعه آسیب دیده و نوع خدمات مورد نیاز میباشد.
به طور کلی تعمیرات نرم افزاری کم هزینهتر از تعمیرات سخت افزاری هستند و در تعمیرات سخت افزاری نیز اگر قطعه آسیب دیده قابلیت تعمیر را داشته باشد و نیازی که جایگزینی قطعه جدید نباشد، هزینهی نهایی به طور قابل توجهی کاهش مییابد. تکنسینهای آی زی سرویس پس از عیبیابی تبلت و مشاوره با کاربران هزینه تعمیرات را اعلام میکنند و پس از تایید مشتری روند تعمیر آغاز میشود.
کارشناسان ما با تکیه بر تجربه و مهارتی که در تعمیرات تبلت دارند همیشه سعی در این دارند که علاوه بر ارائه کیفیت بالا، ایرادات دستگاه شما را با کمترین هزینهها برطرف کنند. برای اطلاع از قیمت تقریبی تعمیر تبلت خود میتوانید درخواست خود را از طریق فرم تخمین هزینه تقریبی تعمیرات ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد نحوه ارائه خدمات و هزینه تعمیرات شما را راهنمایی کنند.
بله، به طور کلی تعمیراتی که در مرکز آی زی سرویس روی تبلتها انجام میشوند 7 روز ضمانت دارند. اما با توجه به نوع خدمات و قطعه مصرفی ممکن است شرایط ضمانت کمی تغییرات داشته باشد که در اینصورت قبل از ارائه خدمات به مشتری اعلام خواهد شد.
جواب این سوال به شدت آب خوردگی و آسیب وارد شده بستگی دارد و قبل از بررسی دستگاه نمی توان به آن جواب داد، اما خود کاربران با انجام دادن کارهای زیر میتوانند شانس تعمیر تبلت آب خورده را بالا ببرند:
- اولین کاری که باید انجام دهید خاموش کردن تبلت است.هرچه سریعتر اینکار را انجام دهید، تبلت آسیب کمتری میبیند.
- قسمتهای بیرونی تبلت مانند پورتها، میکروفن، اسپیکر، خشاب سیم کارت و … را با دقت خشک کنید.
- در اولین فرصت به یک مرکز معتبر تعمیرات تبلت مراجعه کنید تا اقدامات لازم جهت سرویس و تعمیر دستگاه انجام شود.
موارد زیر از رایجترین علائم خرابی باتری تبلت هستند:
- تبلت فقط زمانی که به شارژر متصل است روشن میماند.
- تبلت خود به خود خاموش میشود.
- تبلت در زمان کوتاهی خاموش میشود.
- تبلت یا باتری بیش از حد معمول داغ میشود.
- باتری موبایل باد میکند.
- باتری سریع خالی می شود.
سوالات متداول تعمیر ساعت هوشمند
تعمیرات ساعت هوشمند در آی زی سرویس برای برندهای شیائومی، اپل، آنر، امیزفیت، هواوی، هایلو، ایمیلب، ریلمی، سامسونگ، وان مور، جی تب، گارمین، گوگل، جی پلاس، کیسلکت، لنوو، مایمو، میبرو، ردمی، زپ انجام میپذیرد.
هزینه تعمیرات ساعت هوشمند، مانند تمام دستگاههای دیجیتال دیگر بستگی به مدل و برند ساعت، قطعه آسیب دیده و شدت خرابی دارد و قبل از بررسی این موارد نمیتوان جوابی به این سوال داد، اما ما این امکان را فراهم آوردیم که قبل از مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات، برای استعلام قیمت میتوانید درخواست خود را با پر کردن فرم تخمین قیمت تعمیرات به راحتی ثبت کنید تا کارشناسان آی زی سرویس در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.
چند دلیل احتمالی برای روشن نشدن ساعت هوشمند وجود دارد:
- ممکن است باتری تمام شده باشد.
- کابل شارژ یا آداپتور ممکن است معیوب باشد.
- ممکن است سوکت شارژ کثیف باشند و گرد و غبار گرفته باشد.
- ممکن است ساعت هنگ کرده باشد.
- ساعت هوشمند ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشد.
اگر ساعت هوشمندتان روشن نشد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید ساعت هوشمند را حداقل 30 دقیقه با استفاده از شارژر و کابل اصلی شارژ کنید. اگر هنوز ساعت هوشمند روشن نمی شود، آن را با یک پریز برق دیگر شارژ کنید. سعی کنید ساعت را مجددا راه اندازی (ری استارت) کنید. اگر باز هم ساعت روشن نشود باید آن را برای بررسیهای بیشتر سخت افزاری و نرم افزاری به یک مرکز معتبر تعمیرات ببرید.
یکی دیگر از مشکلاتی که افراد با آن مواجه میشوند، دریافت نکردن اعلانهای موبایل در ساعت هوشمند است که در بسیاری از مواقع با به روز رسانی ساعت و تلفن همراه برطرف میشود. این ایراد ممکن است به دلیل تنظیمات اشتباه هم باشد، بنابراین اگر مشکل شما با به روزرسانی برطرف نشد یک بار ساعت هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید و مطمئن شوید ساعت مجوز لازم برای دریافت نوتیفیکیشنها را دارد. اگر راهکارهای بالا جوابگوی مشکل شما نبود باید کار را به یک تعمیرکار حرفهای بسپارید.