گارانتی هماتلکام

شرکت توسعه ارتباطات هما ( گارانتی هماتلکام ) در زمینه‌های مختلف از جمله فروش تجهیزات کامپیوتری مانند سرور، تجهیزات ذخیره سازی و محصولات امنیت شبکه فعالیت داشته و در بسیاری از پروژه‌های بزرگ فناوری، اطلاعات و ارتباطات کشور مشارکت کرده است و اخیرا توانسته حضور درخشانی نیز در حوزه‌ی موبایل و تبلت و ارائه خدمات پس از فروش داشته باشد.
گارانتی هماتلکام

هماتلکام نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه از برندهای موتورولا، اپل، سامسونگ، هوآوی و شیائومی است. شرکت توسعه ارتباطات هما از یک شبکه  توزیع گسترده برخوردار است و به همین دلیل توانایی رفع نیازهای مشتریان را در تمام سطوح دارد و در تمام فعالیت‌های خود رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی هماتلکام

محصولات تحت پوشش گارانتی هماتلکام به مدت 18 ماه طبق قوانین و ضوابط تعیین شده از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند. اگر از مشتریان هماتلکام هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، توصیه می‌شود که با مراجعه به صفحه‌ی شرایط گارانتی هما تلکام اطلاعات کاملی در ارتباط با حقوق خود و قوانین شرکت کسب کنید تا رضایتمندی و آسایش بیشتری در استفاده از خدمات پس از فروش هماتلکام داشته باشید. در ادامه به بخشی از شرایطی که شامل گارانتی نمی‌شود یا موجب ابطال گارانتی می‌شود اشاره خواهیم کرد:

    • استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
    • قطعات و لوازم جانبی مثل باتری، شارژر، هندزفری، کابل، کارت حافظه، قلم، قاب، بند ساعت و … شامل گارانتی نمی‌باشند.
    • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی موجب ابطال گارانتی می‌شود.
    • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
    • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد گارانتی دستگاه را باطل می‌کند، از جمله موارد زیر:
      • آسیب‌ دیدگی بر اثر خمیدگی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
      • نصب نرم‌ افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل
      • انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه
    • خرابی کمتر از 3 پیکسل بر روی صفحه نمایش، شامل گارانتی نمی‌باشد.

نکات مهم

    • ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی دفتر تهران است و نه کارشناس پذیرش.
    • شرکت هیچگونه مسئولیتی برای نگهداری اطلاعات شخصی مشتری ندارد و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند.

 

گارانتی هماتلکام

 

چرا گارانتی هماتلکام را انتخاب کنیم؟

هماتلکام سال‌ها سابقه‌ی درخشان در صنعت انفورماتیک کشور دارد و هم اکنون همکاری رسمی با برندهای معتبر بین المللی از جمله لنوو و موتورولا دارد. هماتلکام دارای بیش از 20 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور می‌باشد.

گارانتی هماتلکام در سامانه‌ی جامع گارانتی به عنوان یک شرکت معتبر ارائه دهنده‌ی خدمات پس از فروش معرفی شده است و دارای امتیاز قابل توجهی نیز از سازمان حمایت است. این شرکت دارای مجوزها و گواهینامه‌های لازم برای فعالیت از مراجع ذیصلاح می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

    • گواهی فعالیت نمایندگی رسمی موتورولا از وزارت صنعت، معدن و تجارت
    • عضو شورای عالی انفورماتیک کشور
    • مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
    • عضو انجمن واردکنندگان موبایل،تبلت ولوازم جانبی ایران
    • گواهی فعالیت نمایندگی رسمی لنوو بر روی تمام محصولات مانند لپ تاپ، سرور، تبلت، موبایل از وزارت صنعت، معدن و تجارت

راه‌های ارتباطی با هماتلکام

شماره تماس:  ۸۷۵۹۰۰۰۰ – ۰۲۱

ایمیل: info@homatelecom.com

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک ۶۶

وبسایت:  homatelecom.com

دیگر گارانتی ها