گارانتی دیاکو رادیس هوشمند

شرکت گارانتی دیاکو رادیس هوشمند از سال 1398 فعالیت خود در زمینه‌ی واردات و خدمات پس از فروش موبایل آغاز کرده‌است. دیاکو رادیس گوشی‌های موبایل چهار برند معتبر سامسونگ (Samsung)، اپل (Apple)، شیائومی (Xiaomi) و هوآوی (Huawei) را گارانتی می‌کند و درصدد است با ایجاد شبکه‌‌ای از نمایندگان، خدمات خود در سراسر کشور گسترش دهد.
گارانتی دیاکو رادیس هوشمند

مرکز خدمات تعمیرات تخصصی موبایل آی زی سرویس به عنوان نماینده‌ گارانتی دیاکو رادیس در شیراز با تشکیل تیمی مجرب آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی دیاکو رادیس هوشمند

محصولات تحت پوشش گارانتی دیاکو رادیس هوشمند از زمان روشن کردن دستگاه و سپس فعالسازی آن در سامانه همتا دارای 18 ماه گارانتی می‌باشند. از مشتریان محترم درخواست می‌شود حتما شرایط گارانتی دیاکو رادیس را به دقت مطالعه کنند. برای کسب اطلاعات کامل به صفحات شرایط گارانتی و شرایط ابطال گارانتی مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از شرایطی اشاره میکنیم که موجب می‌شود اعتبار ضمانت نامه و گارانتی باطل شود:

  1. هرگونه آسیب ناشی از شکستگی، ترک خوردگی، له شدگی، رنگ رفتگی، نوسانات برق، استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل (شارژر، کابل شارژ، هندزفری، پاور بانک و…) و هرگونه تماس با مایعات، به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید، استفاده نادرست، فشار بیش از حد و ضربه خوردگی، شکستگی و آسیب سوکت سیم کارت یا مموری کارت و سوکت شارژر در اثر استفاده نادرست. (تشخیص این موارد با کارشناسان فنی شرکت دیاکو رادیس هوشمند است.)
  2. سرویس، تعمیر یا هرگونه تغییر در دستگاه، توسط کارشناسان فنی و تعمیرکاران غیرمجازی که مورد تأیید شرکت دیاکو رادیس هوشمند نیستند.
  3. تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) و مخدوش شدن این شماره در کارت گارانتی.
  4. مشکلاتی که از دانلود نرم‌افزارهای غیر استاندارد و نصب آن‌ها در دستگاه ایجاد می‌شود و مشکلاتی که از خدمات شرکت‌های متفرقه و یا دریافت اپلیکیشن از استورهای ثالث ناشی شود.
  5. ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه.

چرا گارانتی دیاکو رادیس هوشمند را انتخاب کنیم؟

گارانتی دیاکو رادیس هوشمند نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه آیفون، سامسونگ و شیائومی می‌باشد و در اصفهان، مشهد، مازندران، شهرکرد و کرج دارای نمایندگی برای ارائه خدمات پس از فروش می‌باشد. گارانتی دیاکو خدمات خود با استاندارهای بالا به مشتریان ارائه می‌دهد و در راستای جلب رضایت خاطر بیشتر آن‌ها خدماتی مانند امکان ثبت شکایت و نظرسنجی آنلاین و پیگیری آنلاین خدمات را برای مشتریان خود امکان‌پذیر ساخته‌است.

نمایندگی گارانتی دیاکو رادیس هوشمند در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی گارانتی دیاکو رادیس در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با دیاکو رادیس

شماره تماس: 09209786083 و 91035445-021

ایمیل: information@diacoradis.ir

آدرس دفتر خدمات پس از فروش: تهران، خیابان طالقانی، بعد از تقاطع خیابان ولیعصر، پلاک 448، واحد یک – کدپستی : 1591813913

وبسایت دیاکو رادیس هوشمند: diacoradis.ir

 

دیگر گارانتی ها