تعمیر موبایل آنر

تعمیر موبایل آنر
تعمیر موبایل آنر در آی زی سرویس توسط تیمی با تجربه و حرفه‌ای، با توجه به استانداردهای لازم و با استفاده تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. برند آنر زیر مجموعه‌ی شرکت هواوی به شمار می‌رود که از سال 2013 فعالیت مستقل خود را آغاز کرده است و گوشی‌هایی با قیمت‌های منصفانه و امکانات بالا در بازار عرضه کرده ‌است. شرکت آنر به سرعت برند خود را جهانی کرد و اکنون در حال رقابت با برندهای مطرح دنیا می‌باشد. با وجود اینکه گوشی‌های آنر از کیفیت بالایی برخوردارند، اما همواره در معرض آسیب‌های نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری هستند. مانند تمامی برندها مهم‌ترین نکته در تعمیرات گوشی‌ آنر استفاده از قطعات اصلی موبایل در روند تعمیرات و تجربه و مهارت تکنسین می‌باشد.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید :

تعمیر موبایل آنر

اگر شما نیز از کاربران گوشی‌ آنر هستید برای جلوگیری از ایجاد خسارت‌های هزینه‌ بر و حتی جبران ناپذیر بسیار اهمیت دارد که تعمیرات موبایل آنر خود را فقط به مراکز معتبر تعمیرات موبایل بسپارید.

خدمات مرکز تعمیر موبایل آنر آی زی سرویس

در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس تمامی ایرادات موبایل‌های آنر به طور دقیق عیب‌یابی می‌شود و پس از مشاوره با مشتریان محترم، کارشناسان ما اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب می‌کنند. تیم تعمیرات آی زی سرویس جدیدترین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات را در تعمیر گوشی آنر به کار می‌گیرد. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد:

تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل آنر

ال سی دی تلفن‌های همراه همواره در معرض خرابی‌ است و اگر بر اثر ضربه‌ و فشار ال سی دی گوشی کاملا شکسته شود تنها راه تعویض ال سی دی است، اما در بسیاری از مواقع که ال سی دی گوشی دچار اختلالات تصویردهی و تاچ می‌شود، امکان تعمیر قطعه نیز وجود دارد.

تعویض تاچ ال سی دی یکی از رایج‌ترین خدماتی است که در همه‌ی مراکز تعمیرات موبایل ارائه می‌شود، اما به دلیل فراوانی قطعات غیر اصلی و بی کیفیت در بازار بسیار اهمیت دارد که تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل خود را فقط در مراکز معتبر و تحت نظر افراد متخصص و آموزش دیده انجام دهید.

تمامی خدمات تعمیر تاچ ال سی دی گوشی آنر توسط تیم تعمیرات آی زی سرویس در کارگاهی مجهز و با استفاده از قطعات اورجینال آنر ارائه می‌شود.

تعویض گلس موبایل آنر

اگر ضربه‌ای به تاچ ال سی دی گوشی وارد شود اما در کارکرد آن اختلالی ایجاد نشود و فقط شیشه روی آن شکسته باشد احتیاجی به تعویض تاچ ال سی دی نیست و با تعویض گلس مشکل گوشی شما حل خواهد شد. هزینه تعویض گلس موبایل بسیار پایین‌تر از هزینه تعویض ال سی دی است اما به دلیل حساسیت بالایی که دارد، فقط باید با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و توسط متخصصان این حوزه انجام شود.

تکنسین‌های آی زی سرویس، تعویض گلس گوشی‌ آنر را به طور تضمینی و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند.

تعمیر گوشی آنر آب خورده

آیا گوشی آنر آب خورده را می توان تعمیر کرد؟ این سوالی است که تنها پس از بررسی شدت و میزان آسیب دیدگی قطعات گوشی موبایل می‌توان پاسخی قطعی به آن داد. در بسیاری از مواقع گوشی‌های آب خورده قابلیت تعمیر را دارند و با تعویض قطعاتی مانند باتری، ال سی دی و … و یا تعمیر اتصالات و سرویس گوشی موبایل تا مدت زیادی دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهم‌ترین اقدامی که کاربران پس از آب خوردگی و نفوذ رطوبت به گوشی باید انجام دهند خاموش نگه داشتن گوشی و مراجعه به یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل است، در غیر اینصورت آسیب بیشتری به گوشی وارد می شود و ممکن است چندین قطعه از کار بیفتد و شانس داشتن قابلیت تعمیر آن پایین می‌آید.

عدم درست شارژ شدن گوشی، باد کردن باتری، ایرادات صفحه نمایش و … از مشکلاتی هستند که ممکن است بر اثر نفوذ مایعات ایجاد شود و سریعا باید توسط یک فرد حرفه‌ای بررسی شود.

تعمیرکاران موبایل آی زی سرویس گوشی آنر آب خورده را به دقت بررسی می‌کنند و پس از عیب‌یابی و مشورت با مشتریان محترم اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب می‌کنند. تکنسین‌های ما در روند تعمیر گوشی آب خورده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر موبایل استفاده می‌کنند.

تعمیر سوکت شارژ موبایل آنر

در بسیاری از مواقع مشکلاتی که در شارژ شدن دستگاه و یا اختلالاتی که هنگام وصل کردن گوشی به دستگاه‌های دیگر از طریق پورت شارژ بوجود می‌ آید به دلیل خرابی سوکت شارژ موبایل است. در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس، کارشناسان تمامی ایرادات سوکت شارژ گوشی‌ آنر را بررسی می‌کنند، سپس با استفاده از جدیدترین روش‌ها و با توجه به استاندارد‌های لازم اقدام به تعمیر آن می‌نمایند.

تعمیرات نرم افزاری موبایل آنر

مشکلات متعددی مانند ریست شدن گوشی، هنگ کردن، تخلیه شارژ گوشی، کند شدن و … بر اثر ایرادات نرم ‌افزاری برای کاربران گوشی‌های هوشمند ایجاد می‌شود که بسیاری از آن‌ها به راحتی و حتی توسط خود کاربران برطرف می‌شوند.

اما گاهی ریشه‌ی مشکلات نرم افزاری پیچیده‌تر است و باید بطور دقیق توسط یک فرد متخصص عیب‌یابی و برطرف شود تا از ایجاد مشکلات بزرگ‌تر جلوگیری شود. کارشناسان با تجربه‌ی آی زی سرویس ایرادات نرم ‌افزاری گوشی‌های آنر را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف می‌کنند.

هزینه‌ تعمیر موبایل آنر

هزینه‌ تعمیر گوشی‌ آنر به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اولین قدم گوشی باید توسط تکنسین‌های حرفه‌ای عیب‌یابی شود و پس از تشخیص ریشه و شدت مشکل باید به صرفه‌ترین راه حل‌ها را به کار گرفت. ما به شما توصیه میکنیم همیشه با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر موبایل خیال خود را از بابت کیفیت و هزینه آسوده کنید.

بطور کلی می‌توان گفت ایراداتی که در دسته‌ی نرم‌ افزاری قرار می‌گیرند هزینه پایین‌تری دارند و در زمان کمتری برطرف می‌شوند. در دسته‌ی ایرادات سخت ‌افزاری اگر شدت خرابی قطعات به گونه‌ای باشد که قابلیت تعمیر را داشته باشند تا حد زیادی می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

تعمیر موبایل آنر در شیراز

آی زی سرویس در حال حاضر در زمینه تعمیر موبایل آنر در شیراز در حال فعالیت است و خبر خوب این است که خدمات ما فقط محدود به شهر شیراز نیست و کاربران عزیز می‌توانند در سراسر ایران از باکیفیت‌ترین خدمات‌ تعمیرات موبایل، با مناسب‌ترین هزینه‌ها و در کمترین زمان در این مرکز بهره‌مند شوند.

تیم آی زی سرویس با بهره ‌گیری از تجربه و مهارت خود و استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها و ابزار تعمیرات موبایل همواره در راه جلب رضایت مشتریان خود قدم بر می‌دارد.

پایان