گارانتی فارِس

شرکت فارِس آتیه راه سپید (گارانتی فارس) فعالیت خود را در زمینه‌ی حوزه واردات و پخش قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و محصولات برند هایی هم چون کریتیو (Creative) و لاجیتک (Logitech) از سال 1387 شروع کرد و هم اکنون از شرکت‌های به نام در زمینه‌ی واردات و خدمات پس از فروش کالای دیجیتال از انواع برندهای معتبر می‌باشد.
گارانتی فارس

شرکت فارِس در جهت گسترش فعالیت‌های خود، بخش های متنوعی از جمله فروشگاه‌های حضوری، اینترنتی و مرکز خدمات پس از فروش را راه‌اندازی کرده‌است.

از ویژگی‌های گارانتی فارس آتیه راه سپید می توان به سرعت و دقت در ارائه خدمات، قابلیت ارتقا محصول در هنگام مراجعه و امکان تعویض محصول با توجه به شرایط گارانتی اشاره کرد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی فارس

محصولات تحت پوشش گارانتی فارس آتیه راه سپید، به مدت 18 ماه از تاریخ کارت یا لیبل گارانتی -طبق قوانین و شرایط تعیین شده- از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند می‌شوند. اگر از مشتریان فارس هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، توصیه می‌کنیم که با مراجعه به صفحه شرایط گارانتی فارس اطلاعات کاملی در این باره کسب کنید تا رضایتمندی و آسایش بیشتری در استفاده از خدمات این شرکت داشته باشید.

در ادامه نیز به برخی از شرایطی که موجب ابطال گارانتی موبایل می‌شود می‌پردازیم:

  • مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی یا هر یک از برچسب های شناسایی کالا، سریال، هولوگرام و بارکد، موجب ابطال گارانتی می گردد.
  • ضمانت کالا، مربوط به عیوب سخت افزاری و فنی ناشی از ساخت بوده و ایرادات ناشی از حمل و نقل، بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، اکسیدگی و نوسانات برق شامل گارانتی نمی شوند.
  • عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده، رطوبتی و یا پرگرد و غبار، تغییر در قطعات، آسیب دیدگی کانکتور ورودی برق، کابل و استفاده ناصحیح از دستگاه و پورت‌های ورودی و خروجی، بکارگیری آداپتور و باتری متفرقه گارانتی دستگاه را باطل می‌کنند.
  • دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز و یا استفاده جهت ماینینگ موجب ابطال گارانتی می‌شود.

نکات مهم در استفاده از گارانتی فارس

  • ارائه کارت گارانتی یا لیبل گارانتی جهت استفاده از گارانتی کالا الزامی است و زمان انقضاء گارانتی کالا بر اساس تاریخ درج شده در آن محاسبه می گردد.
  • در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی یا لیبل گارانتی با سریال جعبه آن می باشد.
  • گارانتی شرکت فارِس محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری و فنی ناشی از ساخت بوده و خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمی باشد.
  • توصیه می گردد پیش از ارسال دستگاه از تمامی اطلاعات لازم، نسخه پشتیبان تهیه گردد چرا که شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات مشتری ندارد.
  • وسایل جانبی محصول مانند آداپتور و باتری تا انتهای دوره‌ی گارانتی دستگاه، دارای گارانتی خواهند بود.
  • تعمیرات انجام شده و قطعات مصرف شده بمدت 6 ماه دارای گارانتی خواهد بود.

برندهای تحت پوشش گارانتی فارس

شرکت فارِس آتیه راه سپید چندین سال است که به عنوان نماینده برتر برند زوتک (Zotac) ، انتک (Antec)، دیکوتا (Dicota) و کریتیو (Creative)در ایران برگزیده شده است و همچنین در زمینه واردات و پخش محصولات برندهایی مانند کریتیو (Creative) و لاجیتک (Logitech) مشغول فعالیت می باشد.

راه‌های ارتباطی با گارانتی فارس

شماره تماس: 42263-021

ایمیل: info@faressco.com

 

 

دیگر گارانتی ها