گارانتی دیجی سرویس

گارانتی دیجی سرویس یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش موبایل می باشد. داشتن خدمات پس از فروش استاندارد برای کالاهای دیجیتال مزیتی بزرگ محسوب می‌شود و به همین دلیل است که انتخاب یک شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن همراه یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید موبایل می‌باشد و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید توجه ویژه‌ای به آن شود.
گارانتی دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس بیش از 20 سال در زمینه‌ی واردات گوشی موبایل، گجت‌های هوشمند و تجهیزات دیجیتال سابقه دارد و هم‌اکنون در حوزه‌ی تهیه، تامین، تعمیر و فروش گوشی‌های موبایل از برندهای محبوب و معتبر دنیا مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و نوکیا فعالیت می‌کند. دی جی سرویس، خدمات پس از فروش خود را با بالاترین کیفیت و در راستای جلب رضایتمندی مشتریان ارائه می‌دهد و همچنین گوشی های موبایل با گارانتی دیجی سرویس یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی دیجی سرویس

گارانتی دیجی سرویس از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه‌ی همتا، به مدت ۱۸ ماه خدمات پس از فروش خود را برای رفع ایرادات، خسارات و مشکلاتی که مشمول موارد ۱۸ ماهه‌ گارانتی باشد، بدون هیچ هزینه‌ای ارائه می‌دهد. اگر از مشتریان گارانتی دی جی سرویس هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط گارانتی دی جی سرویس به صفحه‌ی شرایط گارانتی مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از شرایط ابطال گارانتی دی جی سرویس اشاره خواهیم کرد:

  • آسیب‌هایی که در اثر نگهداری و استفاده‌ ناصحیح به دستگاه وارد ‌شود و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر شکل و حالت عادی محصول گردد، موجب ابطال گارانتی می‌شوند.
  • قرار دادن اشتباه سیم‌کارت یا ‌کارت حافظه، شکستگی سوکت شارژر در اثر استفاده‌ ناصحیح، آسیب‌دیدگی‌های ناشی از نوسانات برق و یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژر و آسیب‌های ناشی از ضربه و یا فشار که موجب ترک، شکستگی و یا تغییر شکل دستگاه شود و یا صفحه نمایش (LCD) را معیوب نماید، گارانتی دستگاه را باطل می کند.
  • هرگونه تماس با مایعات به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید، دستگاه را از گارانتی خارج می کند.
  • سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در دستگاه توسط تعمیرکاران متفرقه، موجب ابطال گارانتی دستگاه می شود.
  • تغییر یا دستکاری در شماره سریال (IMEI) دستگاه و مخدوش شدن این شماره در کارت گارانتی و یا جعبه آن و یکسان نبودن شماره IMEI جعبه، بدنه موبایل و شماره قابل نمایش در گوشی با کد (#06#*)، دستگاه را از گارانتی خارج می کند.
  • مشکلاتی که در اثر استفاده از خدمات شرکت‌های متفرقه پیش می‌آید و یا مشکلاتی که از دانلود نرم‌افزارها و نصب آن‌ها در دستگاه ایجاد می‌شود، شامل گارانتی نمی شود.
  • ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه (روت کردن)، موجب ابطال گارانتی می شود.

خدمات بیمه‌ی ایران برای گوشی‌های دی جی سرویس شامل چه مواردی می‌شود؟

گارانتی دی جی سرویس با همکاری شرکت سهامی بیمه‌ ایران، تمامی تلفن‌های همراه هوشمند خود را در مقابل تهدیداتی مانند سرقت، آتش‌سوزی، آب‌خوردگی و… در چهارچوب قوانین تنظیم شده به ‌مدت ۱۲ ماه بیمه می‌کند. در ادامه به بخشی از مواردی که تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند اشاره خواهیم کرد:

  • پوشش در برابر آسیب‌دیدگی: تلفن همراه شما در برابر هرگونه خسارت ناخواسته، از جمله وارد شدن ضربه یا خرابی دستگاه در اثر نفوذ مایعات، به واسطه دی‌جی سرویس تحت پوشش بیمه‌ قرار می‌گیرد.
  • پوشش در برابر آتش‌سوزی: در صورت رخ دادن هرگونه حادثه‌ی آتش‌سوزی، کالای شما تحت پوشش بیمه‌ خواهد بود.
  • پوشش خسارت سرقت با شکست حرز:کالای شما در برابر دزدی با شکست حرز بیمه می­باشد. (شکست حرز به­ معنی شکستن قفل درب یا شیشه‌­ منزل، محل کار یا اتومبیل توسط سارق است.)

مزایا و خدمات دیجی سرویس

 شرکت دیجی سرویس خود را موظف می‌داند به مشکلات و درخواست‌های مشتریان محترم با رعایت استانداردهای جهانی، در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین هزینه به آنها رسیدگی نماید. دی جی سرویس با داشتن بیش از 50 نمایندگی معتبر در سطح کشور، دسترسی به خدمات خود را برای تمام مشتریان از هر شهر و استانی میسر ساخته و در جهت رفع تمام نگرانی‌های مشتریان خود، خدمات متمایزی از جمله موارد زیر را ارائه می‌دهد:

  • گارانتی و بیمه تلفن همراه: گوشی های موبایل با گارانتی دی ‌جی سرویس یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند. از آن‌جایی که تلفن‌های موبایل همواره در معرض خطرات احتمالی هستند دیجی سرویس با ارائه گارانتی و بیمه درکنار هم تجربه‌ی خرید بدون ریسک را به مشتریان هدیه می‌دهد.
  • درخواست آنلاین خدمات: با ثبت درخواست آنلاین خدمات در دی ‌جی ‌سرویس کارشناسان در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما از جمله عیب‌یابی، تعمیر و ارسال تلفن همراه  را ارائه می‌دهند.
  • ثبت نظرسنجی و شکایت آنلاین: دیجی سرویس امکان ثبت نظرسنجی و شکایات را بصورت آنلاین برای رفاه بیشتر مشتریان محترم فراهم کرده است.

راه های ارتباطی با دیجی سرویس

شماره تماس: ۱۴۲۴

ایمیل: info@dgservice.ir

آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین تر از جمهوری، بازار موبایل ایران، طبقه سوم، کد پستی : ۱۱۳۸۹۴۷۶۸۱

وبسایت: dgservice.center

 

 

دیگر گارانتی ها