تعمیر موبایل هواوی

تعمیر موبایل هواوی
تعمیر موبایل هواوی به صورت تخصصی تحت نظر تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب و با استفاده از قطعات اصلی موبایل و تجهیزات مدرن در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس انجام می‌شود. شرکت هواوی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و توانسته با برندهای مطرح دنیا رقابت کند. گوشی‌های هواوی نسبت به دیگر برندهای معروف مانند سامسونگ از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردارند و همچنین کیفیت و قابلیت‌های مطلوبی را نیز به کاربران ارائه می دهند.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید :

امروزه گوشی‌های این برند طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل است که نیاز به تعمیرات تخصصی هواوی و مراکز معتبری که کاربران بتوانند با خیالی آسوده برای حل مشکلات گوشی خود به آن مراجعه کنند روز به روز بیشتر احساس می شود. تیم آی زی سرویس تمام تلاش خود را در راستای ایجاد تجربه‌ای رضایت‌بخش در استفاده از خدمات خود برای مشتریان عزیز به کار گرفته است

خدمات مرکز تعمیر موبایل هواوی

خدمات تعمیرات گوشی‌ هواوی مانند سایر برندها در دو دسته‌ی تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری قرار می‌گیرند که تمامی آن‌ها باید طبق استانداردهای لازم و توسط افراد حرفه ای انجام شود، چرا که اگر به مراکز غیر معتبر و افرادی که مهارت کافی را ندارند مراجعه شود ممکن است آسیب‌های غیرقابل جبرانی به گوشی وارد شود.

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس برای رفع ایراد گوشی هواوی شما خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که تمامی آن‌ها پس از عیب‌یابی دقیق توسط کارشناسان ما با بالاترین کیفیت و با استفاده از قطعات اورجینال و روش‌های مدرن انجام می‌پذیرد. تیم تعمیرات آی زی سرویس خدمات زیر برای گوشی‌های هواوی ارائه می‌دهد که در ادامه به برخی از آن‌ها بیشتر می‌پردازیم:

  • حل مشکل خاموشی گوشی‌های هواوی
  • حل مشکل ری‌استارت شدن گوشی‌های هواوی
  • حل مشکل ماندن گوشی های هواوی روی لوگو
  • حل مشکل آنتن‌دهی گوشی ‌های هواوی
  • حل مشکل شارژ نشدن گوشی‌های هواوی
  • تعویض هارد گوشی‌های هواوی
  • تعویض و ریبال cpu  گوشی‌های هواوی
  • سواپ مادربرد گوشی‌های هواوی
  • بازیابی اطلاعات از مادربردهای شکسته، آب خورده و …
  • تعویض گلس گوشی‌های هواوی
  • تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی ‌های هواوی
  • تعویض فلت تصویر گوشی‌های هواوی
  • تعویض فلت تاچ گوشی‌های هواوی
  • تعمیر تاچ موبایل هواوی
  • تعویض باتری موبایل هواوی
  • تعمیر و تعویض برد موبایل هواوی
  • تعمیر و تعویض دوربین موبایل هواوی
  • تعویض درب پشت موبایل هواوی
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی هواوی
  • ترمیم سریال و شبکه گوشی‌های هواوی

تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل هواوی

نمایشگر گوشی‌های هواوی به دلایل مختلفی از جمله ضربه خوردن، آب خوردگی، فشار و … ممکن است آسیب ببینند و به دلیل حساسیت بالایی که دارند همواره در معرض خرابی هستند. انواع مختلفی از تاچ و ال سی دی برای گوشی هواوی در بازار وجود دارد که بسیاری از آن‌ها کپی می باشند و معمولا مدتی پس از تعمیر کارایی خود را از دست می‌دهند یا به شدت افت می‌کنند و دوباره احتیاج به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند، بنابراین بسیار اهمیت دارد که برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی هواوی به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید و از قطعات اصلی که همراه با ضمانت هستند استفاده کنید.

تکنسین‌های مجرب آی زی سرویس تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی‌ هواوی را با استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات کامل انجام می‌دهند و کیفیت سابق را به گوشی شما باز می‌گردانند.

تعویض باتری موبایل هواوی

باتری گوشی‌های هوشمند عمر مفیدی دارند و جزو قطعه‌های مصرفی محسوب می‌شوند، به همین دلیل است که تعویض باتری یکی از رایج‌ترین خدماتی است که در مراکز تعمیرات موبایل هواوی ارائه می شود. سریع خالی شدن شارژ باتری، داغ شدن باتری، باد کردن و متورم شدن باتری از نشانه‌های خرابی باتری می باشند.

تعویض باتری گوشی هواوی یکی دیگر از خدماتی است که در مرکز تعمیرات آی زی سرویس تحت نظر کارشناسان مجرب ما به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می‌شود.

تعویض گلس موبایل هواوی

گاهی اوقات در اثر ضربه یا آسیبی که به صفحه نمایش گوشی وارد می شود، فقط گلس گوشی شما آسیب می‌بیند و احتیاجی به تعویض ال سی دی نیست. گلس شیشه‌ای مقاوم است که برای محافظت از بقیه‌ی اجزای ال سی دی روی آن‌ها نصب می‌شود و تعویض آن نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی قیمت بسیار پایین‌تری دارد. به همین دلیل است که در صورتی که بقیه قسمت‌های نمایشگر سالم باشد تعویض گلس گوشی هواوی بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

تعویض گلس گوشی ‌هواوی در آی زی سرویس توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با دستگاه‌های پیشرفته بصورت تضمینی انجام می‌شود و بالاترین کیفیت برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

تعمیر سوکت شارژ گوشی هواوی

شارژ نشدن گوشی، قطع و وصل شدن هنگام شارژ شدن و درست متصل نشدن کابل شارژ به گوشی از علائم اصلی خرابی سوکت شارژ هستند. ضربه، آب خوردگی، گرد و غبار و جدا کردن نادرست کابل شارژ از گوشی باعث خرابی سوکت شارژ می‌شوند. اگر سوکت شارژ گوشی هواوی شما آسیب دیده است باید توسط یک فرد حرفه‌ای بررسی شود و سپس با روش‌های استاندارد تعمیر یا تعویض شود.

در آی زی سرویس تمامی تعمیرات سوکت شارژ گوشی‌ هواوی انجام می‌شود و تمامی خدمات تعمیرات آی زی سرویس با استفاده از روش‌ها و تجهیزات پیشرفته توسط تعمیرکاران موبایل خبره انجام می‌شود.

تعویض و تعمیر دوربین موبایل هواوی

خرابی دوربین گوشی هواوی ممکن است به دلایل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد که در هر دو صورت باید بطور کامل و دقیق عیب‌یابی شود. دوربین گوشی‌های هوشمند برای تمام کاربران بسیار حائز اهمیت و پرکاربرد است و یک اشتباه در تعمیر آن ممکن است کیفیت و کارایی آن را بطور کامل از بین ببرد، بنابراین در هنگام مواجه شدن با مشکلاتی مانند افت کیفیت دوربین گوشی، وز وز کردن لنز، فوکوس نکردن دوربین گوشی، کار نکردن سلفی گوشی، سیاه شدن دوربین و … حتما به مراکز معتبر تعمیرات گوشی هواوی مراجعه کنید و از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

کارشناسان مرکز تعمیر موبایل آی زی سرویس مشکلات دوربین گوشی هواوی شما را بررسی می‌کنند و سپس با استفاده از جدیدترین متدهای تعمیرات و قطعات اصلی موبایل اقدام به تعمیر گوشی هواوی شما می‌کنند.

رفع مشکلات نرم افزاری موبایل هواوی

بسیاری از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران گوشی‌های هواوی ایجاد شود نرم افزاری هستند و به راحتی قابل حل شدن می باشند. تخلیه شارژ گوشی، از کار افتادن دوربین، عدم کارکرد تاچ، مشکل بلوتوث گوشی هواوی، نخواندن سیم کارت، مشکل وای فای گوشی هواوی و … از رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری گوشی‌های هواوی هستند که می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات این مشکلات را به سادگی و در کمترین زمان برطرف کنید.

تعمیر موبایل هواوی در شیراز

تعمیر موبایل هواوی در شیراز در مرکز تخصصی آی زی سرویس با بالاترین کیفیت‌ در کارگاهی مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل و تحت نظر تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده انجام می‌شود. کارشناسان ما پس از عیب‌یابی و مشاوره اقدام به تعمیر موبایل هواوی با به کارگیری متدهای جدید تعمیرات می‌کنند. در آی زی سرویس به صرفه‌ترین و بهترین راه حل‌ها برای مشکلات گوشی هوآوی شما پیدا می‌شود و خوشبختانه در حال حاضر امکان ارائه خدمات نه تنها در شیراز، بلکه در سراسر کشور امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی اقدام کنید.

سوالات رایج تعمیر موبایل هواوی

یکی از مشکلات رایجی که کاربران گوشی هواوی دارند اختلال در عملکرد بلوتوث موبایل است. در بیشتر مواقع علت این مشکل نرم افزاری است اما در بعضی موارد هم احتمال دارد که مشکل سخت افزاری و از فلت بلوتوث باشد. اگر در اتصال بلوتوث گوشی هواوی خود به مشکل برخوردید در اولین قدم از روشن بودن گزینه‌ی Bluetooth Visibility  و آپدیت بودن سیستم عامل گوشی خود مطمئن شوید، در فاصله‌ی مناسب از دستگاهی که قصد وصل شدن به آن را دارید قرار بگیرید و مطمئن شوید به دستگاه دیگری متصل نیستید. اگر مشکل شما حل نشد از یک متخصص برای عیب‌‌یابی دستگاه خود کمک بگیرید.

هزینه‌ تعمیر موبایل هواوی مانند سایر برندها طیف وسیعی دارد و ارتباط مستقیم با قطعه معیوب و شدت خرابی دارد. بطور کلی تعمیرات سخت افزاری به دلیل حساسیت بالایی که دارند و همچنین قطعاتی که در آن استفاده می‌شود هزینه‌های بالاتری نسبت به تعمیرات نرم افزاری دارند. در مرکز تعمیرات آی زی سرویس تمامی هزینه‌ها طبق قیمت‌های مصوب اعلام شده محاسبه می‌شوند.

اصلی‌ترین دلیل زود خالی شدن باتری گوشی هواوی عادت‌های نادرست شارژ کردن است، اما مواردی مانند برنامه‌های سنگین غیرضروری، روشن بودن مداوم وای فای گوشی، فعال بودن بلوتوث، زیاد بودن نور نمایشگر،  استفاده بیش از حد از گوشی و خراب بودن باتری نیز از عواملی هستند که باعث زود خالی شدن باتری گوشی می‌شوند. اگر گوشی هوآوی شما نیز مشکل خالی شدن باتری دارد سعی کنید از موارد ذکر شده پرهیز کنید و در صورت حل نشدن مشکل، گوشی خود را جهت عیب یابی و تعمیر به یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل ببرید.

بسیاری از کاربران گوشی‌های هواوی به یک مشکل مشترک در باز شدن دوربین گوشی برمی‌خورند و این مشکل در اکثر مواقع ریشه نرم‌افزاری دارد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید راهکارهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد ممکن برای شما مفید باشد. ری استارت کردن گوشی، پاک کردن cash برنامه دوربین، force stop کردن برنامه دوربین، شناسایی برنامه‌های مخرب و در مرحله آخر ریست فکتوری گوشی در بسیاری از مواقع مشکل باز نشدن دوربین را برطرف می‌کنند، اما اگر این راهکارها عملی نباشد باید برای مشکل باز نشدن دوربین گوشی خود به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید.

پایان