تعمیر موبایل شیائومی

تعمیر موبایل شیائومی
هم ‌اکنون نیاز کاربران به تعمیر موبایل شیائومی همراه با بالا رفتن سهم گوشی‌های این برند در بازار بیشتر حس می‌شود. شیائومی یکی از کمپانی‌های معروف در زمینه‌ی تولید گوشی موبایل است که در مدت کمی توانسته حضور درخشانی در این بازار داشته باشد. اصلی ترین دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی هم قابلیت‌های بالایی بود که با قیمت‌های بسیار مناسب‌تری نسبت به بقیه برندها در این موبایل‌های هوشمند ارائه شده بود. همراه با بیشتر شدن طرفداران ، مراکز متعددی هم در حوزه‌ی تعمیرات شیائومی شروع به فعالیت کردند اما باید بسیار دقت داشت که مراجعه به مراکز غیرمعتبر و تعمیرکارانی که تجربه و مهارت کافی را در تعمیرات تخصصی موبایل ندارند، ممکن است مشکل را تشدید کند و موجب خسارت‌های جبران‌ ناپذیری شود. برای جلوگیری از این اتفاقات توصیه می‌شود تعمیرات گوشی شیائومی خود را فقط به مراکز معتبر بسپارید.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید :

تعمیرات گوشی‌ شیائومی در مرکز تعمیرات آی زی سرویس با قطعات اصلی موبایل و در کم‌ترین زمان انجام می‌شود. تعمیرکاران و متخصصان تعمیرات موبایل شیائومی آی زی سرویس با استفاده از تجهیزات و ابزار آلات استاندارد و پیشرفته و همچنین به کار بردن جدیدترین ترفندهای تعمیراتی، پس از عیب‌یابی تخصصی و ارائه مشاوره‌، تمام مشکلات گوشی‌های موبایل شیائومی شما عزیزان را برطرف می‌کنند.

خدمات تعمیر موبایل شیائومی در مرکز آی زی سرویس

تمامی مشکلات گوشی شیائومی شما در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس در کم ترین زمان و با بالاترین کیفیت برطرف می شود. خدمات بسیار متنوعی در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس برای موبایل های شیائومی، توسط تکنسین های حرفه ای و در کارگاهی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل ارائه می شود، آی زی سرویس همچنین در حال برگزاری دوره آموزش تعمیرات موبایل شیائومی و دیگر برندها می باشد که علاقه مندان می توانند جهت مشاوره و شرکت در این دوره ها به این مرکز مراجعه کنند.

موارد زیر تعدادی از خدماتی هستند که در این مرکز برای گوشی شیائومی ارائه می شود که در ادامه به بخشی از آن ها بیشتر می پردازیم.

  • تعویض تاچ و ال‌سی‌دی موبایل شیائومی
  • تعویض باتری موبایل شیائومی
  • تعمیر گوشی شیائومی آب خورده
  • تعویض درب پشت موبایل شیائومی
  • برطرف کردن مشکل تخلیه شارژ باتری
  • تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی موبایل شیائومی
  • تعویض گلس گوشی شیائومی
  • تعویض هارد موبایل شیائومی
  • رفع مشکل هندزفری
  • تعویض و تعمیر دوربین موبایل شیائومی
  • تعمیر و تعویض اسپیکر موبایل شیائومی
  • برطرف کردن مشکل ویبره موبایل شیائومی
  • تعمیر و تعویض میکروفن موبایل شیائومی
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژ موبایل شیائومی
  • تعمیر و تعویض برد موبایل شیائومی
  • تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی
  • حل مشکل خاموشی گوشی‌ شیائومی
  • حل مشکل ریستارت شدن گوشی‌ شیائومی
  • حل مشکل ماندن گوشی شیائومی روی لوگو
  • حل مشکل آنتن‌ دهی گوشی ‌ شیائومی
  • حل مشکل شارژ نشدن گوشی‌ شیائومی
  • تعویض و ریبال cpu گوشی‌ شیائومی
  • سواپ مادربرد گوشی شیائومی
  • بازیابی اطلاعات از مادربردهای شکسته، آب خورده و …
  • تعویض گلس گوشی شیائومی
  • تعویض فلت تصویر گوشی‌ شیائومی
  • تعمیر تاچ موبایل شیائومی
  • ترمیم سریال و شبکه گوشی‌ شیائومی

تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی موبایل شیائومی

تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی یکی از قطعات اصلی و بسیار حساس موبایل محسوب می‌شود که به دلایل مختلفی مانند ضربه، آب خوردگی و … ممکن است آسیب ببیند. گاهی اوقات مشکلاتی که تاچ گوشی شیائومی دارد، با خدمات نرم‌افزاری قابل حل شدن است و ممکن است در اثر استفاده از برنامه‌های سنگین ایجاد شده باشد.

اما اگر ایراد نرم افزاری نباشد یا بر اثر فشار یا ضربه ایجاد شده باشد و یا به هر دلیلی قابلیت تعمیر نداشته باشد، از آنجایی که در گوشی‌های نسل جدید تاچ و ال سی دی بهم متصل هستند، هر دو قسمت باهم تعویض می‌شوند. در این شرایط پیشنهاد می شود به هیچ عنوان از قطعات غیر اصل و بی کیفیت در تعمیرات استفاده نشود.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی یکی از رایج‌ترین خدماتی است که در اکثر مراکز تعمیرات موبایل انجام می‌شود اما همان گونه که اشاره کردیم مراجعه به مراکز غیر معتبر ممکن است پیامدهای ناخوشایندی مانند پایین آمدن کیفیت صفحه نمایش، عدم عملکرد صحیح و حتی از کار افتادن خود به خودی صفحه نمایش مدتی پس از تعمیرات را به همراه داشته باشد، پس مهم‌ترین کار در مواجه شدن با مشکلات گوشی شیائومی، سپردن تعمیرات آن به افراد متخصص این حوزه است.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس بصورت تضمینی و با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود. تکنسین های حرفه‌ای آی زی سرویس گوشی موبایل را به دقت عیب یابی کرده و خدمات تعمیرات آن را به صورت تخصصی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند.

تعویض باتری موبایل شیائومی

باتری گوشی شیائومی نیز مانند باتری تمام وسایل الکترونیکی یک قطعه مصرفی می‌باشد و به مرور زمان ضعیف می‌شود و احتیاج به تعویض دارد اما استفاده از شارژرهای غیر اصلی، شب تا صبح نگه داشتن گوشی در شارژ و منبع تغذیه نامناسب عواملی هستند که روند تضعیف باتری گوشی را تسریع می‌کنند و برعکس استفاده‌ی مناسب و اصولی از باتری موجب افزایش طول عمر آن می‌شود. راه‌های ساده‌ای برای چک کردن سلامت باتری گوشی شیائومی وجود دارد، یکی از این روش‌های شماره‌گیری کد

 * # * # 6485 # * # * می‌باشد که به سادگی اطلاعات باتری گوشی شیائومی را در اختیار شما می‌گذارد. تعویض باتری گوشی شیائومی مانند تمام خدمات تعمیرات دیگر باید توسط افراد متخصص انجام شود. استفاده از قطعات اصلی در روند تعمیرات شما را تا مدت‌ها از دردسرهای بعدی دور نگه می‌دارد اما اگر تعویض قطعات توسط افراد غیرحرفه‌ای و با قطعات غیر اصلی انجام شود، یا موجب تشدید ایرادات می‌شود یا اینکه پس از مدت کوتاهی دوباره شما را وادار به انجام تعمیرات میکند.

تعمیر و تعویض باتری گوشی شیائومی در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آی زی سرویس با قطعات اصلی و تجهیزات مدرن تحت نظر کارشناسان خبره انجام می‌شود و همچنین پس از اتمام تعمیرات به شما عزیزان مهلت تست، برای اطمینان از کیفیت خدمات داده می‌شود.

تعویض و تعمیر برد موبایل شیائومی

تعمیر و تعویض برد گوشی شیائومی یکی دیگر از خدماتی است که در مرکز تعمیرات آی زی سرویس به مشتریان بصورت تخصصی ارائه می‌شود. در تمام مدل‌ها برد، اصلی ترین قطعه‌ در ساختار  گوشی‌های هوشمند محسوب می شود و تمام قطعات گوشی از جمله: CPU، دوربین‌ها، ال سی دی، اسپیکر، میکروفن و … از طریق برد به یکدیگر متصل می‌شوند و عملکرد آن‌ها نیز تحت کنترل برد اصلی می‌باشد. هرگونه خرابی و آسیب‌دیدگی برد سبب اختلال در عملکرد سایر قسمت‌ها می‌شود و حتی ممکن است موجب از کار افتادن کامل گوشی موبایل شود.

در روند تعمیرات برد گوشی شیائومی کارشناسان مجرب آی زی سرویس برد را به دقت عیب‌یابی می‌کنند و سپس قسمت معیوب برد را تعمیر یا تعویض می‌کنند اما اگر برد سوخته باشد یا به هر دلیلی قابلیت تعمیر را نداشته باشد چاره‌ای جز تعویض آن نیست. به دلیل هزینه‌بر بودن تعویض برد اصلی متخصصان آی زی سرویس جدیدترین روش‌ها را برای تعمیر برد به کار میگیرند و در صورت عملی نبودن آن را با قطعه اصلی تعویض می‌کنند.

تعویض و تعمیر دوربین موبایل شیائومی

تکنسین‌های مجرب آی زی سرویس تمام ایرادات دوربین گوشی شیائومی را به دقت بررسی کرده و پس از عیب‌یابی و پیدا کردن منشأ ایراد، با به کارگیری جدیدترین روش‌های تعمیراتی آن را برطرف می‌کنند. مشکلات دوربین گوشی شیائومی در دوسته‌ی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قرار می‌گیرند و تعمیرات آن نیازمند مهارت ویژه‌ای می‌باشد. نفوذ مایعات به دوربین گوشی، ضربه به دوربین گوشی، نصب بدافزارها و … عواملی هستند که مشکلاتی مانند سیاه شدن تصویر، فوکوس نکردن دوربین، صدا دادن لنز، افت کیفیت تصویر و … را برای دوربین گوشی ایجاد می‌کنند.

دوربین گوشی‌‌ها قطعات بسیار حساسی هستند و یک اشتباه کوچک در روند تعمیرات ممکن است باعث از بین رفتن کیفیت اولیه دوربین گوشی برای همیشه شود پس در هنگام مواجه شدن با هریک از علائم خرابی دوربین گوشی شیائومی خود، حتما به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید.

تعمیر اسپیکر موبایل شیائومی

بسیاری از کاربران گوشی‌ شیائومی با مشکلاتی مثل قطع شدن صدا هنگام مکالمه، عدم پخش صدا در هنگام مکالمه، عدم پخش صدای موسیقی، کاهش کیفیت صدا و خش خش کردن صدا روبرو می‌شوند. نفوذ مایعات، نفوذ آلودگی و ضربه خوردگی عواملی هستند که به اسپیکر گوشی آسیب وارد می‌کنند. البته در مواقعی ممکن است مشکلات اسپیکر گوشی با خدمات نرم‌ افزاری ساده‌ای مانند ریست فکتوری برطرف شود، اما در غیر اینصورت گوشی باید توسط تعمیرکار موبایل حرفه‌ای عیب‌یابی و تعمیر شود. در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس تمامی مشکلات مربوط به اسپیکر گوشی شیائومی شما برطرف خواهد شد.

تعمیر نرم افزاری موبایل شیائومی

بسیاری از مشکلاتی که گوشی شیائومی دارد منشأ نرم افزاری دارند که اگر به تکنسین های حرفه ای سپرده شوند به راحتی و با هزینه های مقرون به صرفه  قابل حل هستند. در مرکز تعمیرات آی زی سرویس خدمات نرم افزاری گوشی های شیائومی از جمله بازیابی اطلاعات هارد گوشی شیائومی  رفع مشکلات رایج سیستم عامل، رفع نمایش مداوم ارورهای گوناگون در موبایل شیائومی، فلش کردن، رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایل شیائومی، رفع مشکل هنگ کردن گوشی شیائومی، راه اندازی مجدد گوشی شیائومی به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می شود.

تعمیر موبایل شیائومی در شیراز

تعمیر موبایل شیائومی در شیراز بصورت تخصصی در آی زی سرویس انجام می‌شود. اگر شما از کاربران گوشی‌های موبایل شیائومی هستید و برای حل مشکلات و تعمیر گوشی شیائومی خود به دنبال یک مرکز معتبر و قابل اطمینان هستید، مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس انتخاب مناسبی برای شماست.

تعمیرات گوشی موبایل شیائومی در مرکز تعمیرات آی زی سرویس با جدیدترین متدها و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت زیر نظر تعمیرکاران حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و خبر خوب این است که خدمات ما فقط محدود به شهر شیراز نیست و امکان استفاده از خدمات تعمیرات موبایل این مرکز در سراسر کشور نیز امکان‌پذیر است. از طریق راه‌های ارتباطی ما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

آموزش تعمیر موبایل شیائومی

گوشی‌های شیائومی در زمانی کوتاه محبوبیت زیادی در بین کاربران تلفن‌های همراه پیدا کرده‌اند. با بالا رفتن تنوع مدل‌‌ها و تعداد کاربران گوشی‌های شیائومی، تعمیرات تخصصی آن‌ها به یکی از نیازهای اصلی این کاربران تبدیل شده‌است و همچنین بازار کار مناسبی را برای تعمیرکاران این حوزه ایجاد کرده است. مرکز تعمیرات آی زی سرویس دوره‌ آموزش تعمیرات گوشی شیائومی و بقیه گوشی‌های اندرویدی و همچنین دوره‌ آموزش تعمیرات گوشی آیفون را با کامل‌ترین سرفصل‌ها را تحت نظر کارشناسان حرفه‌ای و مجرب برگزار می‌کند. تمامی دوره‌های آموزشی آی زی سرویس بصورت عملی در محیط مجهز کارگاهی برگزار می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این دوره‌ها کلیک کنید.

مشکلات و سوالات رایج موبایل شیائومی

یکی از مشکلات رایج کاربران گوشی شیائومی هنگ کردن گوشی یا لگ زدن در اجرای  برنامه‌هاست. مشکل هنگی گوشی شیائومی دلایل مختلفی دارد که برخی از آن ها به سادگی توسط خود کاربران قابل حل هستند اما در غیر اینصورت باید برای عیب یابی و تعمیر به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه شود. دلایل مختلفی مانند پر شدن حافظه گوشی، نصب بدافزارها، فشار بیش از حد به پردازنده گوشی و آپدیت نبودن برنامه‌ها باعث هنگی و کندی گوشی شیائومی می شوند.

هزینه‌ تعمیرات گوشی شیائومی مانند تمام برندها می‌تواند بسیار متغیر باشد. کارشناسان مرکز تعمیرات آی زی سرویس پس از عیب‌یابی و انجام بررسی‌های لازم، هزینه‌ی تقریبی تعمیرات را به مشتریان محترم اعلام می‌کنند. هزینه‌ تعمیر گوشی شیائومی بطور مستقیم بستگی به نوع آسیب و شدت خرابی دارد اما به دلیل خوش قیمت بودن خود گوشی‌های شیائومی، هزینه‌ی تعمیرات و قطعات آن‌ها هم نسبت به بقیه برندها پایین‌تر است.

بسیاری از کاربران گوشی های شیائومی مخصوصا مدل های قدیمی تر از مشکل داغی بیش از حد گوشی هنگام اجرای برنامه ها یا در حین شارژ شدن شکایت دارند. برای جلوگیری از این اتفاق گوشی خود را طولانی مدت در شارژ قرار ندهید، از گزینه تصاویر پس زمینه متحرک استفاده نکنید، برنامه های پرمصرف را ببندید، برنامه های سنگین را همزمان اجرا نکنید و هنگام شارژ شدن از گوشی استفاده نکنید. اگر با رعایت کردن این نکات مشکل داغی گوشی شیائومی شما برطرف نشد ممکن است مشکل از باتری، مدار شارژ یا برد باشد که در اینصورت باید از یک تکنسین ماهر برای عیب یابی و تعمیر گوشی خود کمک بگیرید.

مشکل خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی در بسیاری از مدل های پوکو و ردمی وجود دارد. منشا خاموشی گوشی شیائومی ممکن است عوامل سخت افزاری مانند خرابی سوکت شارژ، ایرادات ال سی دی، خرابی برد گوشی، خرابی باتری و یا ایرادات نرم افزاری مانند پر بودن حافظه، باگ های سیستم عامل و تنظیمات نادرست باشد.

پایان