گارانتی مدیا پردازش

گارانتی مدیا پردازش خدمات پس از فروش خود را برای انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اپل،زد تی ای و ... ارائه میدهد و همچنین به‌عنوان نماینده رسمی برندهای هوآوی و جی پلاس در بازار فروش حضور درخشانی داشته. مدیا پردازش شرکتی معتبر در عرصه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران است که طی سال‌ها فعالیت، سهم بسیاری از فروش و خدمات پس از فروش محصولات دیجیتال از برند‌های مختلف را در دست گرفته است.
گارانتی مدیا پردازش

ما در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس به عنوان نماینده گارانتی مدیا پردازش در شیراز در تلاشیم تا به بهترین نحوه خدمات پس از فروش را به شما مشتریان محترم ارائه دهیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

زمینه‌های فعالیت مدیا پردازش

شرکت مدیا پردازش در حوزه ی واردات و خدمات کالاهای دیجیتال از قبیل موبایل های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، گجت ها و… مشغول به فعالیت است و همانطور که گفته شد به‌عنوان نماینده رسمی برندهای هوآوی و جی پلاس شناخته شده است. گارانتی مدیا پردازش خدمات خود را برای انواع گوشی از برندهای معتبر مانند سامسونگ (Samsung)، شیائومی (Xiaomi)، اپل (Apple)، زد تی ای (Zte)، آنر (Honor) و … ارائه میدهد.

شرایط گارانتی مدیا پردازش

شرکت مدیا پردازش جهت ارائه بهتر خدمات، قوانینی را برای ارائه خدمات پس از فروش خود تنظیم کرده است. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرایط و ضوابط گارانتی مدیاپردازش می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید. موارد زیر بخشی از شرایط استفاده از گارانتی مدیا پردازش می‌باشد:

  • امکان تعویض برای دستگاه های مشمول شرایط تعویض در این شرکت تا 7 روز پس از فعالسازی در سامانه همتا وجود دارد.
  • دستگاه های گارانتی شده توسط این شرکت دارای 18 ماه گارانتی، از زمان فعالسازی در سامانه همتا می باشند.
  • قطعات تعویضی در طی دوره گارانتی و غیرگارانتی دارای شش ماه گارانتی، از زمان تعویض قطعه مورد نظر می باشند.
  • تعمیرات مشمول هزینه تا سقف 1،500،000 ریال بدون هماهنگی با مشتری انجام خواهد و درغیر اینصورت پس از کارشناسی و اعلام هزینه به مشتری، ظرف مدت 72 ساعت کاری مشتری موظف به تایید پروسه می باشد.

شرایط زیر از جمله مواردی هستند که باعث ابطال گارانتی دستگاه شما می شود:

  • جذب رطوبت و نفوذ مایعات در دستگاه
  • تعمیر و یا دستکاری توسط افراد و مراکز غیرمجاز
  • وجود هرگونه صدمه فیزیکی و ضربه خوردگی
  • استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد

نکات مهم

  • اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی‌گردد و مسولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور به عهده مشتری می‌باشد.
  • خدمات نرم‌افزاری شامل گارانتی نمی‌باشد.

چرا گارانتی مدیا پردازش را انتخاب کنیم؟

گارانتی مدیا پردازش با داشتن 25 نماینده در سطح کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. مدیاپردازش با برقراری ارتباطی موثر با مشتریان طی سالیان، تمام تلاش خود را در زمینه خدمت رسانی هرچه قوی‌تر به مشتریان خود کرده است و اکنون با توجه به اعتبار بالایی که مدیا پردازش دارد، خدماتی که توسط این شرکت قابل ارائه می باشد انتخابی مناسب برای مشتریان می باشد.

نمایندگی گارانتی مدیا پردازش در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی مدیا پردازش در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با مدیا پردازش

مرکز امور مشتریان : 42940-021

واحد فروش سازمانی: 42773583-021

آدرس : تهران خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 45

وبسایت مدیا پردازش : mediapardazesh.com

 

 

دیگر گارانتی ها