گارانتی پیام تل

شرکت پارسیان مهد خلیج فارس یکی از شرکت های واردکننده گوشی موبایل همراه است و خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان گارانتی پیام تل ارائه می دهد. پیام تل یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه عمرانی می باشد که درطول سه دهه در عرصه های مختلف صادرات، واردات و تولید محصـولات گوناگون فعالیت چشم گیری داشته است.
گارانتی پیام تل

انتخاب گارانتی مناسب و معتبر یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام خرید کالای دیجیتال است و یک انتخاب درست می تواند بسیاری از مشکلات احتمالی را از کاربران دور کند. گارانتی پیام تل یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش می باشد و با داشتن مجوزهای لازم خدمات خود را با استانداردهای لازم در سطح کشور به مشریان محترم ارائه می دهد.

مرکز تعمیرات آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی پیام تل در شیراز است و در حال حاظر با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان عزیز آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی پیام تل

گارانتی پیام تل جهت محافظ از حقوق مشتریان تسهیل روند ارائه خدمات برای آن ها، گارانتی خود را تحت شرایط و ضوابط تنظیم شده ارائه می دهد. اگر از مشتریان پیام تل می باشید یا قصد استفاده از خدمات گارانتی را دارید، توصیه می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی  شرایط گارانتی پیام تل مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از مواردی که موجب ابطال گارانتی می شود اشاره خواهیم کرد:

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید موجب ابطال گارانتی می شود.
  • هرگونه دستکاری و تعمیر و تغییر در دستگاه توسط افراد متفرقه و در خارج از مراکز رسمی پیام تل و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه گارانتی دستگاه را باطل می کند.
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد یا عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه دستگاه را از گارانتی خارج می کند.
  • نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اورجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی گردد موجب ابطال گارانتی می شود.
  • ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش خارج از تعهدات شرکت است.
  • کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده شامل گارانتی نمی شود.
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت موجب ابطال گارانتی می شود.

در هنگام مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش پیام به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر قصد اسفاده از خدمات پس از فروش گارانتی پیام تل را دارید برای تسهیل کارها به نکات زیر توجه کنید:

  • خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
  • پذیرش گوشی دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید آن تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد.
  • هنگام پذیرش دستگاه گزینه Find My iPhone  را حتما خاموش نمایید.
  • به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز مشکل و تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
  • چنانچه در پی درخواست مشتری گوشی تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
  • گارانتی آداپتور شارژر و باطری 6 ماه بوده و هندزفری و کابل های شارژر شامل گارانتی نمی شوند.
  • از اطلاعات دستگاه نسخه ی پشیبان تهیه کنید، زیرا احتمال مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات وجود دارد.
  • هرگونه رمز عبور و حساب کاربری را از روی گوشی پاک کنید.

نمایندگی گارانتی پیام تل در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی پیام تل در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

راه های ارتباطی با پیام تل

شماره تماس دفتر تهران: 02179428

ایمیل: info@omranigroup.ir

آدرس دفتر تهران : تهران، سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک 37، واحد 2

دیگر گارانتی ها