در سطح کشور بیش از 20 نمایندگی آوا گستر اندیشان شرق به صورت مجاز و رسمی در حال فعالیت و ارائه خدمات میباشند تا مشتریان در تمامی شهرها بتوانند به راحتی به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند. گارانتی آوا گستر اندیشان شرق با رعایت تمام استانداردهای لازم از جمله استفاده از تجهیزات تخصصی، اخذ مجوزهای لازم، همکاری با مراکز معتبر تعمیرات در سراسر کشور، مشتری مداری و … برای ارائه خدمات پس از فروش برتر میکوشند.
مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی آوا گستر اندیشان شرق در شیراز میباشد. ما در آی زی سرویس با فراهم کردن امکانات پیشرفته و استاندارد و تشکیل تیمی حرفهای در راستای تامین نیازها و جلب رضایت خاطر مشتریان عزیز در حال فعالیت هستیم.
شرایط گارانتی آوا گستر اندیشان شرق
گارانتی طلایی 18 ماه آوا گستر اندیشان شرق از تاریخ فعالسازی دستگاه آغاز میشود و مشتریان محترم میتوانند از خدمات پس از فروش این شرکت در راستای قوانین تنظیم شده بهرهمند شوند.
اگر از مشتریان شرکت خدمات آوا گستر اندیشان شرق هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، توصیه میشود که برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با حقوق خود و قوانین شرکت، صفحات مربوط به شرایط گارانتی آوا گستر اندیشان شرق را در وبسایت این شرکت با دقت مطالعه کنید تا رضایتمندی و آسایش بیشتری در استفاده از خدمات پس از فروش آواگستر اندیشان شرق داشته باشید. در ادامه به بخشی از مواردی که شامل گارانتی نمیشود یا موجب ابطال گارانتی میشود و باید از آنها پرهیز کنید اشاره خواهیم کرد:
- استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی، خرابی میکروفون و بلندگو شامل گارانتی نمیباشد.
- روت کردن، دانگرید کردن، آنلاک کردن نرمافزار اصلی، تغییر شناسه گوشی و نصب نرمافزارهای مخرب و بدافزار موجب ابطال گارانتی میشود.
- تعمیر گوشی توسط افراد و تعمیرگاههای غیرمجاز، گارانتی دستگاه را باطل میکند.
- نفوذ مایعات و رطوبت به درون دستگاه، آن را از پوشش گارانتی خارج میکند.
- باتری گوشی تا ۶ ماه دارای گارانتی میباشد.
- سوکت شارژ، لوازم جانبی مانند شارژر، هندزفری و … شامل گارانتی نمیباشد.
هنگام مراجعه به مراکز گارانتی آوا گستر اندیشان شرق چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
- همراه داشتن کارت ملی، کارت گارانتی، جعبه دستگاه و فاکتور معتبر الزامی است.
- هنگام تحویل دستگاه، لوازم جانبی در جعبه دستگاه قرار داده نشود.
- حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات از اطلاعات دستگاه پشتیبان گیری کنید، زیرا شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد.
- توجه داشته باشید که تائید گارانتی به عهده کارشناسان فنی میباشد و صرفا پذیرش دستگاه به معنای تائید گارانتی نمیباشد.
- هنگام پذیرش دستگاه، رمز ورود شخصی، گوگل اکانت ، سامسونگ اکانت و هرگونه حساب دیگری باید توسط مشتری حذف گردد.
- در حفظ و نگهداری کارت گارانتی کوشا باشید. در صورت مفقودی کارت گارانتی، المثنی آن صادر نمیگردد.
نمایندگی گارانتی آوا گستر اندیشان شرق در شیراز
مرکز خدمات تعمیرات آی زی سرویس در زمینهی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل و گجتها در حال فعالیت است و نمایندگی آوا گستر اندیشان شرق است و همچنین با بیش از 20 شرکت معتبر گارانتی کننده تلفنهای همراه در حال همکاری میباشد.
ما در آی زی سرویس یک هدف مشترک داریم و آن خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین کیفیت است و با تمرکز بر ارائهی بهینهترین خدمات با بالاترین کیفیت و قابل اعتماد بودن و در کنار شما عزیزان خواهیم بود.
آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403 شنبه تا پنجشنبه 071-32223237 09306328166 از طریق راههای زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن به درخواستهای شما رسیدگی کنند.
روزهای کاری
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21 شماره تماس
تماس از طریق واتساپ
راههای ارتباطی با آوا گستر اندیشان شرق
شماره تماس: 05132029
ایمیل: site@avanokia.com
آدرس: مشهد، بلوار مدرس، نرسیده به مدرس یک، رو به روی دادگستری، مجتمع موبایل، آواگستر اندیشان شرق
وبسایت: avanokia.com