گارانتی هماهنگ همراه پایتخت

گارانتی هماهنگ همراه پایتخت یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه می‌باشد و در حال حاضر با شرکت داریا همراه در حال همکاری می‌باشد. شرکت هماهنگ نماینده رسمی سامسونگ و واردکننده محصولات اپل در ایران است و قابل ذکر است که قطعاتی که برای تعمیر گوشی‌های سامسونگ توسط شرکت هماهنگ استفاده می‌شود، همگی از کمپانی اصلی تامین می‌شود.
هماهنگ همراه پایتخت

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی هماهنگ همراه پایتخت

شرکت هماهنگ همراه پایتخت گارانتی خود را برای محصولات تحت پوشش این شرکت به مدت 18 ماه ارائه می‌دهد و به منظور ایجاد اطمینان و رضایت برای مشتریان، آن‌ها را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن موبایل آگاه می‌کند و شرایط خدمات پس از فروش خود را تحت “منشور حقوق مشتریان” تقدیم می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ضمانت‌نامه هماهنگ به صفحات منشور حقوق مشتریان و شرایط ابطال گارانتی هماهنگ مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از مواردی که باعث ابطال گارانتی دستگاه شما می‌شود می‌پردازیم:

  • نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود مانند موارد زیر، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
    • جا زدن اشتباه سیم‌کارت یا مموری کارت.
    • شکستگی سوکت شارژ براثر استفاده ناصحیح.
    • آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد از قبیل شارژر هندزفری کابل شارژر و…
    • حرارت و ضربه یا فشاری که موجب ترک شکستگی تغیر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد.
    • باز شدن پیچ ها دستکاری سخت افزاری یا نرم افزاری.
  • هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه شود موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • اقدام به سرویس،تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت هماهنگ همراه پایتخت، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • تغیر یا دستکاری شماره سریال دستگاه و روت کردن ( ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه ) سیستم عامل دستگاه باعث ابطال گارانتی می‌شود.
  • مشکلات ناشی از دریافت خدمات از شرکت‌های متفرقه و یا مشکلات ناشی از دانلود نرم افزارها و خرابی های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار غیر از هماهنگ همراه پایتخت، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.

چرا گارانتی هماهنگ همراه پایتخت را انتخاب کنیم؟

شرکت هماهنگ همراه پایتخت یکی از معتبرترین شرکت‌های وارد کننده و گارانتی کننده می‌باشد و مشتری‌ مداری، همواره در راس ارزش‌های این شرکت بوده است. کلیه محصولات هماهنگ دارای 18 ماه گارانتی هستند و قطعاتی که در تعمیرات، تعویض می‌شوند نیز دارای 6 ماه گارانتی هستند.

 شایان ذکر است که گروه هماهنگ، ارتباط گسترده ای با کمپانی سامسونگ برقرار کرده و قطعات مورد استفاده در تعمیر موبایل سامسونگ را از کمپانی اصلی تهیه می‌کند تا بتواند خدمات پس از فروش را برابر با استاندارهای لازم به مشتریان گرامی ارائه نماید. گارانتی هماهنگ هم اکنون با داشتن بیش از 70 نمایندگی در نقاط مختلف کشور آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

 

 

راه های ارتباطی با گارانتی هماهنگ

تلفن مرکز تماس : 021-62859

پست الکترونیکی : info@hamahangservice.com

آدرس : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع، کوچه هجدهم، پلاک 21

وبسایت هماهنگ: hamahangservice.com

دیگر گارانتی ها