گارانتی شارسل

گارانتی شارسل یکی از معتبرترین ارائه‌ دهندگان خدمات پس از فروش موبایل است و دارای بیش از 25 نمایندگی در سطح کشور است. کسب بالاترین میزان رضایت‌مندی مشتریان و ارائه خدمات تخصصی با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز جهان گسترش مراکز در سطح کشور از اصلی ترین اهداف گارانتی شارسل است.
گارانتی شارسل

شرکت شارسل یکی از وارد کنندگان رسمی موبایل و لوازم جانبی از برند‌های معتبر مانند سامسونگ (Samsung)، اپل (Apple)، شیائومی (Xiaomi)، اینفینیکس (Infinix)، نوکیا (Nokia)، هواوی (Huawei) و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش برای تلفن‌های همراه با امکانات و تجهیزات به روز، توسط تکنسین‌های مجرب در ایران است. مرکز تعمیرات آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی شارسل در شیراز است و در حال حاضر با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان عزیز آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی شارسل

گارانتی شارسل خدمات گارانتی را از تاریخ شروع گارانتی بر اساس زمان فعال‌سازی در سامانه همتا تعیین می‌شود به مدت 18 ماه ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که به همراه داشتن کارت گارانتی برای ارائه خدمات گارانتی الزامی می باشد. اگر از مشتریان شارسل هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، توصیه می‌شود که با مراجعه به صفحه‌ی شرایط گارانتی شارسل اطلاعات کاملی در ارتباط با حقوق خود و قوانین شرکت کسب کنید تا رضایتمندی و آسایش بیشتری در استفاده از خدمات شارسل داشته باشید. در ادامه نیز به برخی از شرایطی که موجب ابطال گارانتی دستگاه می‌شود می‌پردازیم:

  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی باعث ابطال گارانتی دستگاه می شود.
  • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز، گارانتی دستگاه را باطل می کند.
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد مانند آسیب‌دیدگی بر اثر خمیدگی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی و قرار گرفتن در معرض آتش و حرارت شامل گارانتی نمی شود.
  • نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل و انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه، گارانتی را باطل می کند.

توجه: ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، بنابراین معیار تایید و یا رد شدن گارانتی دستگاه، تشخیص کارشناس فنی دفتر تهران است.

نمایندگی گارانتی شارسل در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی شارسل در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه‌های ارتباطی با بخش خدمات شارسل

تلفن: 54127-021

ایمیل: customercare@shaarcell.com

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان روانمهر، شماره 85

دفتر مرکزی خدمات پس از فروش: تهران، چهار راه ولیعصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 7، واحد 703

وبسایت: shaarcell.com

دیگر گارانتی ها