گارانتی هیراد سرویس

شرکت همراه رایان سازان هیراد در زمیه‌ی واردات تلفن های همراه و تجهیزات جانبی و خدمات پس از فروش بصورت رسمی فعالیت دارد و تجارت بین اللمل خود را با واردات برندهای آیفون ، شیائومی و سامسونگ آغاز نموده است. خدمات پس از فروش این شرکت با نام گارانتی هیراد سرویس ارائه می‌شود. هیراد سرویس هم اکنون برای جلب حداکثری رضایت‌مندی مشتریان محترم با در اختیار داشتن تیمی مجرب و تجهیزات استاندارد خدمات پس از فروش را برای کالای تحت پوشش خود با کیفیتی مناسب ارائه می‌دهد.
گارانتی هیراد سرویس

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

چرا گارانتی هیراد سرویس را انتخاب کنیم؟

 شرکت همراه رایان سازان هیراد در راستای هدف خود که جلب رضایت و ارائه خدمات با کیفیت بالا و به موقع به مشتریان است همواره‌ در تلاش است و به همین جهت خدماتی را بصورت آنلاین از جمله ثبت شکایات بصورت آنلاین، نظرسنجی، درخواست خدمات خارج از گارانتی، ارائه‌‌ی کاتالوگ‌ها و راهنماهای لازم و امکان دریافت کد فعالسازی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

شرایط گارانتی هیراد سرویس

گارانتی همراه رایان سازان هیراد سرویس به منظور راحت‌تر و شفاف‌تر سازی فرآیند استفاده از خدمات پس از فروش برای مشتریان، خدمات گارانتی خود را تحت شرایط و ضوابط تنظیم شده ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به صفحه‌ی شرایط گارانتی هیراد سرویس مراجعه کنید. در ادامه‌ی مطلب به بخشی از مواردی که موجب ابطال گارانتی دستگاه شما می شود اشاره خواهیم کرد:

  • ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه و استفاده‌ی نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد) کاربر نمی شود.
  • هرگونه ایراد و آثار ناشی از ضربه، آتش وانفجار، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین عمل، بکارگیری آداپتورهای متفرقه و وسایل جانبی غیر اصلی که مورد تایید شرکت نباشد موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • ایراد نرم افزاری مانند جیلبرک در سیستم عامل IOS و یا روت کردن در سیستم عامل اندروید شامل گارانتی نمی شود.
  • هرگونه دستکاری، باز و بسته کردن یا اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجازبه تشخیص کارشناس شرکت موجب ابطال گارانتی می شود.
  • هرگونه ضربه برروی دستگاه و صدماتی مانند شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و…. پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.

نکات مهم:

  • ارائه کارت گارانتی در هنگام مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش الزامی می باشد.
  • حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات از اطلاعات دستگاه خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید، چراکه شرکت مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات شخصی مشتری ندارد.

راه های ارتباطی با گارانتی هیراد سرویس

شماره تماس: 91008800-021

ایمیل: info@hiradsc.com

آدرس: تهران، خیابان حافظ، جنب جنوب بیمارستان نجمیه، بازار موبایل علاالدین 3، طبقه سوم، واحد 307 – کدپستی: 1139819421

وبسایت خدمات پس از فروش: hiradsc.com

دیگر گارانتی ها