تعمیر موبایل

امروزه نیاز به تعمیر موبایل، یکی نیازهای اساسی همه‌ی ماست چرا که در حال حاضر موبایل‌های هوشمند به بخشی جدا نشدنی از زندگی و کارهای روزمره‌ی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند و خراب شدن آن‌ها حتی برای مدتی کوتاه هم می‌تواند فعالیت‌های روزانه ما را مختل کند. مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آی زی سرویس این نیاز اساسی کاربران را با ارائه‌ی خدماتی حرفه‌ای و در کمترین زمان برطرف کرده است.

همانطور که همه‌ی ما روز به روز شاهد وارد شدن گوشی‌های موبایل در برندها و مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت به بازار هستیم، در پی این جریان نیز شاهد مشکلاتی هستیم که در اثر عوامل متفاوتی برای آن‌ها ایجاد می‌شود، بنابراین بهره‌گیری از خدمات تعمیرات تخصصی موبایل در مراکز معتبر می‌تواند ما را از درگیری با مشکلات و دردسرهای بزرگ‌تری نجات دهد. این خدمات در دو دسته‌ی تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل قابل ارائه می‌باشد.

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس کامل‌ ترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی های موبایل ارائه می‌دهد و تجربه‌ای جدید برای کاربران تلفن همراه ایجاد می‌کند. خدمات ما شامل مشاوره، عیب ‌یابی، تعمیرات تخصصی موبایل و برگزاری دوره‌ آموزش تعمیر موبایل می‌شود و در تمامی مراحل از قطعات اصلی موبایل و پیشرفته ‌ترین تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل استفاده می‌شود. در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با مراحل و جزئیات تعمیر گوشی موبایل آشنا شوید.

درباره

عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل

 اولین گام در تعمیر  گوشی، عیب‌ یابی اصولی است. عیب ‌یابی موبایل به حدی اهمیت دارد که اگر صحیح و استاندارد انجام شود می‌تواند بهترین و کم هزینه ‌ترین راه حل را برای مشکل شما پیدا کند و اگر به صورت درست انجام نشود موجب تعمیرات غیر اصولی می شود و می‌تواند ایرادات بزرگ‌ تر و پرهزینه ‌تری را ایجاد کند و حتی در بعضی مواقع موجب می‌شود که دستگاه شما بطور کلی از کار بیفتد.

پس برای جلوگیری از این مشکلات باید در همان ابتدا به مراکز تخصصی تعمیر موبایل مراجعه کنید و کار را به کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل بسپارید.

پس از عیب‌ یابی موبایل و مشخص شدن منشاء ایراد، نوبت به تعمیر و برطرف کردن ایراد می‌رسد. در این مرحله مهارت و تجربه‌ی تعمیرکار، استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته عواملی هستند که در نهایت کیفیت تعمیرات را مشخص می کنند.

کارشناسان مجرب ما در مرکز تعمیرات گوشی موبایل آی زی سرویس جدیدترین متدهای عیب یابی را به کار میگیرند و به تمام اصول و استانداردهای لازم در زمینه‌ی تعمیرات موبایل، در جهت رقم زدن تجربه‌ای رضایت ‌بخش برای مشتریان خود متعهد هستند.

تعمیر موبایل در انواع برندها

با تنوعی که امروزه گوشی‌های هوشمند دارند، استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات برای هر برند و به کارگیری روش‌ها و متدهای مخصوص به آن از مهم‌ترین اصول تعمیر موبایل می‌باشد.

در مرکز خدمات آی زی سرویس با رعایت تمام این استانداردها خدمات تعمیرات موبایل برای اکثر برندهای مطرح و معتبر، از جمله موارد زیر توسط کارشناسان و مختصصان تعمیر گوشی انجام می‌شود.

تعمیرات سخت افزاری موبایل

گوشی‌های موبایل به دلیل استفاده‌ی روزمره‌ای که از آن‌ها داریم همواره در معرض آسیب‌های فیزیکی و از کار افتادن قطعات هستند.

این قسمت‌های سخت افزاری می تواند شامل ال‌سی‌دی، اسپیکر، باتری، دوربین، سنسور، سوکت‌ها، پورت‌ها و … باشد و مشکلاتی از قبیل شارژ نشدن موبایل، کارنکردن تاچ، عدم فوکوس دوربین، خاموش شدن، تخلیه شارژ، اختلال در آنتن‌دهی و … مواردی هستند که می‌توانند علت سخت افزاری داشته باشند.

تعمیرات سخت افزاری انواع موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی و … به صورت تخصصی در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس توسط تیمی حرفه‌ای و با استفاده از جدیدترین متدهای عیب‌یابی، قطعات اورجینالِ دارای ضمانت و پیشرفته ‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل نیز از خدماتی می باشد که در مرکز تعمیرات آی زی سرویس می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

خدمات متنوعی با توجه به ایراد سخت افزاری گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در مراکز تعمیرات قابل ارائه است که به رایج ‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم :

تعمیرات نرم افزاری موبایل

احتمال بروز مشکلات نرم افزاری برای تمام گوشی‌های هوشمند بسیار شایع است.

بعضی از این مشکلات از روش‌های ساده ای توسط خود کاربران قابل حل هستند اما بعضی از آن‌‌ها به تخصص و مهارت ویژه ای نیاز دارند که در این مواقع حتما باید به سراغ کارشناسان حرفه ای بروید تا از ایجاد مشکلات بزرگ تر و هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

مشکلاتی از قبیل هنگ کردن گوشی، تخلیه شارژ، داغ شدن گوشی، عدم پشتیبانی برنامه‌های نصب شده، ، عدم اتصال گوشی به وای فای، عدم اتصال گوشی به بلوتوث و پایین آمدن سرعت گوشی و … میتواند عامل نرم افزاری داشته باشد که در اینصورت کارشناسان نرم افزار مشکل را عیب یابی کرده و پس از آن اقدامات لازم را بصورت اصولی برای برطرف کردن آن انجام می دهند.

موارد زیر از رایج‌ ترین خدماتی هستند که در حوزه ی تعمیرات نرم افزاری موبایل انجام می‌شود:

تعمیر موبایل در شیراز

اگر ساکن شیراز هستید هم اکنون می‌توانید از خدماتی که ما در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس مشتاقانه و متعهدانه و بصورت تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهیم بهره‌مند شوید.

آی زی سرویس در شیراز ارائه دهنده خدمات سخت افزاری و نرم افزاری برای تعمیرات موبایل سامسونگ، تعمیر آیفون، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیرات موبایل جی پلاس، تعمیر موبایل آنر و همچنین انواع تبلت ها و گجت‌ها می شود.

برگزاری دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل در شیراز ، مشاوره و عیب‌ یابی تخصصی، تهیه و استفاده از قطعات اصلی و استفاده از تجهیزات و راهکارهای تعمیرات مدرن از جمله خدماتی هستند که ما در مرکز آی زی سرویس به همراهان خود ارائه می‌دهیم.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی موبایل

تمامی خدمات تعمیرات برای انواع برندهای معتبر موبایل دنیا از جمله سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، آنر، جی پلاس در آی زی سرویس انجام می‌پذیرد.

روشن نشدن گوشی، سیاه شدن صفحه نمایش، کند شدن و هنگ کردن گوشی، گرم شدن گوشی، دانلود نشدن برنامه ها، شارژ نشدن گوشی، تخلیه شارژ، اجرای خودکار برنامه های گوشی، عدم عملکرد صحیح دوربین از رایج‌ترین مشکلات نرم‌افزاری هستند.

عدم فوکوس نکردن درست لنز دوربین، خرابی باتری گوشی، شکستگی ال سی دی، سوختن برد گوشی، خاموش شدن گوشی، خرابی اسپیکر، خرابی سوکت شارژ و کار نکردن تاچ موبایل از جمله مشکلاتی هستند که معمولا منشاء سخت افزاری دارند.

هزینه‌ تعمیرات موبایل با عوامل متفاوتی مانند برند، مدل، قطعه معیوب و شدت آسیب دیدگی رابطه مستقیم دارد و می‌تواند بسیار متغیر باشد؛ اما بطور کلی می‌توان گفت هزینه‌ی تعمیرات نرم افزاری از تعمیرات سخت افزاری پایین‌تر است. کارشناسان ما بعد از عیب‌یابی دقیق، هزینه نهایی را به مشتریان اعلام می‌کنند، اما قبل از آن می‌توانید با ثبت درخواست استعلام قیمت در وبسایت ما از هزینه‌های تقریبی تعمیرات مطلع شوید.

بله، به طور کلی تعمیراتی که در مرکز آی زی سرویس روی گوشی‌های موبایل انجام می‌شوند 7 روز ضمانت دارند. اما با توجه به نوع خدمات و قطعه مصرفی ممکن است شرایط ضمانت کمی تغییرات داشته باشد که در اینصورت قبل از ارائه خدمات به مشتری اعلام خواهد شد.

آی زی سرویس در تعمیر موبایل‌ها از قطعات اصلی و با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

بله، توصیه می‌شود درصورت امکان قبل از تحویل گوشی از اطلاعات آن نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید، چرا که در بعضی مواقع اطلاعات کاربر به ناچار در روند تعمیرات پاک می‌شود.