یکی از اصلیترین نیازهای کاربران گوشیهای موبایل هوشمند، دسترسی آسان به خدمات پس از فروش باکیفیت مطلوب میباشد. شرکت داده ورزی لیما همراه که با نام لیما سرویس شناخته شده است در راستای رفع این نیاز اساسی کاربران، خدمات پس از فروش و گارانتیهای خود را برای انواع گوشیها از برندهای معتبر مانند سامسونگ (Samsung)، اپل (Apple)، شیائومی (Xiaomi) و هوآوی (Huawei)، با کیفیت بالا ارائه میهد.
مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی لیما سرویس در شیراز میباشد. ما در آی زی سرویس با فراهم کردن امکانات پیشرفته و استاندارد و تشکیل تیمی حرفهای در راستای تامین نیازها و جلب رضایت خاطر مشتریان عزیز در حال فعالیت هستیم.
شرایط گارانتی لیما سرویس
شرکت لیما سرویس خدمات پس از فروش و گارانتی را برای کالاهای تحت پوشش خود از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت 18 ماه تحت قوانین و ضوابط تنظیم شده ارائه میدهد. به منظور ارائه خدمات مطلوب به شما مشتریان عزیز توصیه میشود در هنگام مراجعه به نمایندگی ها به شرایط گارانتی و فرآیند پذیرش توجه کنید.
برای کسب اطلاعات کامل در این مورد میتوانید به صفحات شرایط گارانتی و دستورالعمل ضمانت مراجعه فرمایید. در ادامهی این مطلب نیز توجه شما را به بخشی از مواردی که گارانتی دستگاه را باطل میکند و باید از آنها پرهیز کنید جلب میکنیم:
- اقدام به سرویس، باز کردن و یا تعمیر و تعویض قطعات و هرگونه تغییری در محصول توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال گارانتی دستگاه میشود.
- هرگونه آسیب فیزیکی مانند ضربه خوردگی، شکستگی، خمیدگی، فرورفتگی، خط و خش و استفادهی نادرست از محصول باعث میشود دستگاه از گارانتی خارج شود.
- هرگونه تماس با مایعات و نفوذ رطوبت گارانتی دستگاه را باطل میکند.
- نصب هرگونه نرمافزار غیرمجاز، Root کردن دستگاه که مورد تایید شرکت نباشد، دستگاه را از پوشش گارانتی خارج میکند.
- خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و غیر اصلی که از طرف شرکت تایید نشده، موجب ابطال گارانتی میشود.
- استفاده، نگهداری و آزمایش نادرست و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی و همچنین استهلاک تدریجی محصول مانند سایش، شکستگی و رنگرفتگی، گارانتی دستگاه را باطل میکند.
نکات مهم
- ارائه فاکتور خرید معتبر و کارت ملی هنگام مراجعه به شعب و نمایندگیهای لیما سرویس جهت ارائه کلیه خدمات الزامی می باشد.
- حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات لیما سرویس نسخهی پشتیبان از اطلاعات دستگاه تهیه کنید، چرا که در صورت بروز برخی مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمی گردد.
- دستگاه های دارای باتری خارجی، 6 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر و دستگاه های دارای باتری داخلی، مطابق با گارانتی دستگاه به مدت 18 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت ضمانت لیما سرویس می باشند.
چرا گارانتی لیما سرویس را انتخاب کنیم؟
گارانتی لیما سرویس (کاریان همراه) با داشتن بیش از 50 نمایندگی معتبر در سطح کشور این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا از اقصی نقاط ایران از خدمات پس از فروش لیما سرویس بهرهمند شوند. گارانتی لیما سرویس خود را متعهد به ارائه خدمات مطلوب، سریع و باکیفیت و فراهم آوردن بهترین پشتیبانی میداند.
لیما سرویس به نظرات و انتقادات مشتریان اهمیت ویژهای میدهد و به همین منظور امکان ثبت نظرسنجی و شکایات به صورت آنلاین را از طریق وبسایت شرکت در اختیار مشتریان قرار داده است و درصدد فراهم آوردن سرویسهای آنلاین گستردهتری برای آنها میباشد.
نمایندگی گارانتی لیما سرویس در شیراز
آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403 شنبه تا پنجشنبه 071-32223237 09306328166 از طریق راههای زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن به درخواستهای شما رسیدگی کنند.
روزهای کاری
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21 شماره تماس
تماس از طریق واتساپ
راه های ارتباطی با گارانتی لیما سرویس
شماره تماس: 22900000-021
ایمیل: info@limaservice.ir
آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، آرش غربی، پلاک 33، طبقه همکف
ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه – 17.00 – 09.00
پنج شبه – 13.00 – 09.00
وبسایت: limaservice.ir