گارانتی مای تل

شرکت گارانتی مای تل در زمینه‌ی واردات گوشی‌های تلفن همراه و خدمات پس از فروش آن‌ها مشغول به فعالیت است. این شرکت توزیع‌کننده گوشی‌های برندهای مطرحی مانند اپل (Apple)، سامسونگ (Samsung) و شیائومی (Xiaomi) با قیمت‌های مناسب می‌باشد و همچنین ارائه دهنده‌ی خدمات پس از فروش (گارانتی) طبق استاندارد‌های لازم برای آن‌ها می‌باشد.
گارانتی مای تل

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی مای تل در شیراز می‌باشد. ما در آی زی سرویس با تشکیل تیمی حرفه‌ای و مجرب، تمام تلاش خود را برای جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان به کار گرفته‌ایم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی مای تل

گارانتی مای تل خدمات پس از فروش خود را به مدت 18 ماه برای دستگاه‌های تحت پوشش خود در چهارچوب تنظیم شده ارائه می‌دهد. مای تل جهت آگاه کردن مشتریان از حق و حقوق خود و همچنین بالا بردن رضایتمندی آن‌ها شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خود را در اختیار آن‌ها قرار داده است. اگر قصد استفاده از این خدمات را دارید پیشنهاد می‌شود این قوانین را بطور کامل در وبسایت شرکت مای تل مطالعه کنید. در ادامه‌ی این مطلب هم به بخش خلاصه‌ای از این ضوابط اشاره خواهیم کرد.

برخی از شرایطی که سبب ابطال گارانتی گوشی شما می‌شود :

  1.  به پایان رسیدن مدت زمان گارانتی.
  2. مخدوش بودن شماره سریال روی کارت گارانتی موجب ابطال گارانتی می شود.
  3. خرابی و ایرادی که در اثر استفاده از شارژر و باطری و لوازم جانبی غیر استاندارد و تایید نشده از طرف شرکت تولید کننده ایجاد شود شامل گارانتی نمی شود.
  4. سرویس کردن، باز کردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد و مراکز تعمیرات غیر مجاز، گارانتی دستگاه را باطل می کند.
  5. آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت و نفوذ مایعات، نوسانات برقی، نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن سیستم عامل،جیلبرک سیستم عامل IOS ،ویروسی شدن دستگاه، باز شدن بوت لودر گوشی باعث ابطال گارانتی می‌شوند.
  6. تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه در دستگاه یا کارت گارانتی، ضمانت نامه را باطل می کند.

نکته: قاب محافظ، شارژر، هندزفری، کارت حافظه و باتری شامل گارانتی نمی‌باشند.

چرا گارانتی مای تل را انتخاب کنیم؟

شرکت مای تل مهم‌ترین اصل را در فعالیت‌های خود، مشتری مداری و جلب رضایت آن‌ها قرار داده است و در طول سال‌های فعالیت خود سعی کرده است با عرضه‌ی گوشی‌های موبایل با قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت بالا اعتماد هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.

گارانتی مای تل هم اکنون با داشتن بیش از 20 نمایندگی در نقاط مختلف کشور آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست. این شرکت به منظور فراهم کردن رفاه مشتریان امکان ثبت شکایات و پیگیری سفارشات را بصورت آنلاین فراهم کرده است و همچنین آموزش‌ها و راهنمایی‌هایی که مشتریان ممکن است در روند راه اندازی گوشی خود و هنگام استفاده از گارانتی دستگاه به آن‌ها نیاز پیدا کنند را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

نمایندگی گارانتی مای تل در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی مای تل در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با مای تل

شماره تماس : ۰۲۶-۳۴۰۱۸۷۸۸ – ۰۲۶-۳۴۰۱۸۷۸۹

پست الکترونیکی : info.farazpishro@gmail.com

وبسایت مای تل: my-tell.com

آدرس دفاتر مای تل:

دفتر خدمات پس از فروش: کرج، فلکه اول گوهردشت، برج نیکامال، طبقه ۱۲ واحد ۲

دفتر فروش عمده موبایل: کرج، فلکه اول گوهردشت، برج نیکامال، طبقه ۱۱ واحد ۱

دیگر گارانتی ها