گارانتی دیجی کالا سرویس

همه ی ما با نام هلدینگ دیجی کالا و فعالیت های گسترده آن آشنایی داریم. دیجی کالا سرویس یکی از زیر مجموعه های دیجی کالا می باشد که در حوزه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی برای گوشی های موبایل و گجت ها در انواع برندها خدمات شایسته ای ارائه می دهد. گارانتی دیجی کالا سرویس در جهت رسیدن به استانداردهای خدمات رسانی روز دنیای تکنولوژی، با همکاری تیمی مجرب و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت همواره در تلاش است.
گارانتی دیجی کالا سرویس

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

 

شرایط گارانتی دیجی کالا سرویس

گارانتی دیجی کالا سرویس تعهدات خود را تحت قوانین و ضوابط تنظیم شده به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر کالایی با گارانتی دیجی کالا سرویس خریداری کرده اید یا قصد خرید محصولی را دارید توصیه می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی شرایط گارانتی دیجی کالا سرویس و شرایط ابطال گارانتی مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از شرایط ابطال گارانتی که باید از آن ها پرهیز کنید می‌پردازیم:

  • تعمیرات در خارج از نمایندگی رسمی پشتیبان، موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند.
  • آسیب‌های ناشی از حرارت غیرمعمول، ضربه و یا فشار که موجب ترک، شکستگی و یا تغییر شکل دستگاه شود و یا آثاری مشخص بر روی دستگاه بگذارد، باعث ابطال گارانتی می‌شود.
  • نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی گردد، موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند.
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری)، بطوری که مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه گارانتی، دستگاه را باطل می‌کند.

نکات مهم:

  • لوازم جانبی داخل جعبه دستگاه به مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر، در صورت داشتن ایراد ناشی از ساخت، تحت ضمانت می‌باشد.
  • کلیه‌ی قطعات تعویض شده توسط دیجی کالا سرویس تضمین اصالت قطعات و 6 ماه ضمانت را دارا می‌باشد.

چرا گارانتی دیجی کالا سرویس را انتخاب کنیم؟

دیجی کالا سرویس هم اکنون در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، بابل، تبریز، مشهد، اهواز، همدان و قم نمایندگی رسمی جهت مراجعه حضوری دارد و برای فراهم کردن رفاه هرچه بیشتر مشتریان امکان درخواست خدمات بصورت آنلاین از طریق وبسایت را فراهم کرده است و بدین وسیله دستگاه شما را بصورت رایگان دریافت می‌کنند و همچنین اگر در بازه‌ی زمانی تعیین شده توسط شرکت بعد از فعالسازی ایراد ذاتی در دستگاه مشاهده شود، دیجی کالا سرویس اقدام به تعویض دستگاه یا مرجوع وجه به قیمت روز می‌کند که این بازه زمانی نسبت دیگر شرکت ها بصورت قابل توجهی طولانی تر است و مزیتی بزرگ محسوب می‌شود.

راه های ارتباطی با دیجی کالا سرویس

شماره تماس: 61930010-021

ایمیل: info@digikala-service.com

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان بهشتی ، خیابان میر عماد، خیابان یازدهم (پیمانی) ،پلاک ۱۱ ، طبقه اول ، واحد 101

 

دیگر گارانتی ها