گارانتی سیب طلایی هوشمند

شرکت سیب طلایی هوشمند در زمینه‌ی واردات، خرید و فروش و خدمات پس از فروش انواع تلفن همراه با داشتن مجوز رسمی واردات از وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال فعالیت است. گارانتی سیب طلایی هوشمند با تشکیل تیمی متخصص و آموزش دیده، خدمات پس از فروش خود را با هدف حفظ حقوق مصرف کنندگان در سطح استانداردهای لازم ارائه می‌دهد.
گارانتی سیب طلایی هوشمند

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی سیب طلایی هوشمند

گارانتی سیب طلایی هوشمند خدمات پس از فروش خود را  چهارچوب شرایط و قوانین تنظیم شده به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. اگر از مشتریان سیب طلایی هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی شرایط گارانتی سیب طلایی هوشمند مراجعه کنید.

در ادامه‌ی مطلب به تعدادی از مواردی که موجب ابطال گارانتی دستگاه می‌شوند و باید از آن‌ها پرهیز کنید اشاره خواهیم کرد:

  • هرگونه حادثه مانند آتش ‌سوزی، آبدیدگی، ضربه خوردگی و خارج شدن از حالت استاندارد فیزیکی اولیه دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • اختلال در عملکرد دستگاه به علت ورود رطوبت و گرد و غبار گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • هرگونه شکستگی درگاه شارژ، درگاه سیم‌ کارت، جک هدفون، دکمه‌ها، LCD، دوربین و فلش دوربین دستگاه را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.
  • لکه‌های سفید و مشکی که در صفحه‌ نمایش بر اثر ضربه خوردگی و فشار غیر استاندارد به وجود آمده باشد موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • استفاده از ولتاژ نامناسب و خارج از استاندارد درج ‌شده در وب ‌سایت شرکت سازنده، هرگونه نوسانات برق و شوک الکتریکی، خرابی ناشی از اتصال دستگاه به لوازم جانبی غیرمجاز ، باز کردن دستگاه توسط افراد غیرمجاز و غیر کارشناس گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • نبود هولوگرام شرکت سیب طلایی هوشمند، عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی کارت گارانتی فروش شرکت سیب طلایی هوشمند موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • نصب هرگونه نرم‌افزار غیرمجاز مانند Jailbreak، نرم‌افزارهای راه‌ انداز سیستم و برنامه غیر اورجینال که موجب اختلال در عملکرد دستگاه گردد. همچنین ریستور کردن و آپدیت ios خارج از مراکز تخصصی دستگاه را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.
  • انقضا مدت زمان خدمات پس از فروش (مشتریان محترم توجه داشته باشند که تاریخ گارانتی مدت زمانی است که روی کارت گارانتی ذکر شده و این تاریخ ارتباطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد)
  • نبود اطلاعات لازم برای برداشتن Apple ID وارد شده در iCloud دستگاه های اپل در هنگام پذیرش موجب ابطال گارانتی می‌شود.

نکات مهم

  • همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد.
  • گارانتی شامل لوازم جانبی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی گردد.
  • از هرگونه اطلاعات شخصی روی گوشی نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید، چرا که شرکت هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات ندارد.

چرا گارانتی سیب طلایی هوشمند را انتخاب کنیم؟

گارانتی سیب طلایی هوشمند با داشتن نمایندگی در 9 استان اصفهان، گیلان، گلستان، اردبیل، خراسان رضوی، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی و خوزستان در حال ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود با کیفیت بالا می‌باشد. گارانتی سیب طلایی هوشمند اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان قائل است و به همین منظور مرتباً به درخواست ها و نظرات مشتریان رسیدگی می‌نماید و برای سهولت بیشتر امکان ثبت شکایات و نظرسنجی را بصورت آنلاین برای مشتریان فراهم آورده است.

راه های ارتباطی با سیب طلایی هوشمند

شماره تماس: 00982162972 و 00982162972

ایمیل: info@gsapple.ir

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مرکز خرید چارسو، طبقه زیر همکف، واحدA23، شرکت سیب طلایی هوشمند

وبسایت: gsapple.ir

دیگر گارانتی ها