گارانتی نیکان سرویس

شرکت اسپیناس تجارت نیکان را ممکن است با نام گارانتی نیکان سرویس هم بشناسید. شرکت نیکان سرویس تاریخچه‌ای درخشان در واردات و خدمات پس از فروش گوشی‌های تلفن همراه دارد. اسپیناس تجارت نیکان واردکننده موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، نوکیا، آنر و ارائه دهنده‌ی خدمات پس از فروش برای آن‌ها می‌باشد و در تمام سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است با توزیع محصولات اصلی و قیمت مناسب و فراهم کردن خدمات پس از فروش استاندارد برای آن‌ها رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب کند.
گارانتی نیکان سرویس

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس به عنوان نماینده گارانتی نیکان سرویس در شیراز همواره در تلاش است که با کیفیت‌ترین خدمات را در راستای جلب خشنودی مراجعه کنندگان عزیز در چارچوب قوانین شرکت اسپیناس تجارت نیکان ارائه دهیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی نیکان سرویس

خدمات پس از فروش نیکان سرویس برای گوشی‌های تحت پوشش این شرکت به مدت 18 ماه با شرایط و ضوابط تنظیم شده ارائه می‌شود. شرکت اسپیناس تجارت نیکان برای بالا بردن آگاهی و جلب رضایت مشتریان شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش خود را بطور شفاف ارائه داده است و مراجعه کنندگان را از حق و حقوق خود و شرایط استفاده از گارانتی دستگاه خود مطلع می‌کند. برای اطلاعات کامل شرایط گارانتی این شرکت را مطالعه کنید. در ادامه‌ی این مطلب به بخشی از این قوانین اشاره خواهیم کرد. موارد زیر سبب ابطال گارانتی دستگاه شما می‌شود:

  1. استفاده از شارژر و باطری و لوازم جانبی نا مناسب و تایید نشده از طرف شرکت
  2. تعمیر و سرویس دستگاه در مراکز غیر مجاز و تایید نشده توسط شرکت
  3. ضربه خوردگی، خط و خش، خمیدگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
  4. جیلبرک در سیستم عامل iOS و یا روت کردن در سیستم عامل اندروید

هنگام مراجعه به مراکز خدمات نیکان سرویس برای استفاده از خدمات پس از فروش چه کارهایی انجام دهیم؟

  • برای استفاده از این خدمات ارائه‌ی فاکتور معتبر، کارت ملی، جعبه، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی به مراکز خدمات الزامی است.
  • از اطلاعات مهم دستگاه خود پشتیبان‌گیری کنید، چرا که شرکت مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات کاربران ندارد.
  • اپل آیدی، سامسونگ اکانت یا جیمیل خود را هنگام مراجعه به مراکز خدمات از دسترس خارج کنید.
  • در حفظ و نگهداری کارت یا برچسب گارانتی کوشا باشید.

چرا گارانتی نیکان سرویس را انتخاب کنیم؟

گارانتی نیکان سرویس با به کارگیری نیرو‌های متخصص و کسب اعتبار و اعتماد مشتریان در طی سال‌های فعالیت خود هم اکنون در تعدادی از شهر‌ها و استان‌های ایران دارای نمایندگی برای ارائه‌ی خدمات پس از فروش خود می‌باشد و همچنان در تلاش است تا با عرضه‌ی محصولاتی با قیمت مناسب و خدماتی با کیفیت بالا رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند. مشتریان همچنین می‌توانند از خدمات آنلاین این شرکت مانند راهنما‌های فعالسازی و انتقال مالکیت گوشی و امکان پیگیری آنلاین تعمیرات استفاده کنند.

نمایندگی گارانتی نیکان سرویس در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی گارانتی اسپیناس تجارت نیکان در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با گارانتی نیکان سرویس

شماره تماس : 43962-021

خدمات پس از فروش : 66761838-021

پست الکترونیکی : info@nikanservice.ir

آدرس : تهران، بازار موبایل ایران، طبقه زیر همکف، شماره 117

وبسایت نیکان سرویس: nikanservice.ir

دیگر گارانتی ها