تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ
تعمیر موبایل سامسونگ در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس بصورت تخصصی و زیر نظر کارشناسان خبره انجام ‌می‌شود. تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اصلی سامسونگ، دستگاه‌های پیشرفته و به کارگیری متدهای جدید در این مرکز انجام می‌شود. تیم تعمیرات آی زی سرویس همیشه بهترین راه حل‌ها را با مناسب‌ترین هزینه به شما پیشنهاد می‌دهند. برند سامسونگ به دلیل تنوع و کیفیت بالایی که در گوشی‌های موبایل خود دارد، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین برندهای موبایل در جهان است.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید :

تعمیر موبایل سامسونگ

با اینکه گوشی‌های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردارند اما تمام گوشی‌ها ممکن است در معرض خرابی‌ و مشکلاتی با عوامل مختلفی قرار گیرند و در این مواقع بسیار اهمیت دارد که تعمیر موبایل خود را فقط به مراکز معتبر و تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید.

خدمات مرکز تعمیر موبایل سامسونگ آی زی سرویس

خدمات متنوعی در حوزه‌ی تعمیرات با توجه به ایراد و مشکل گوشی موبایل شما انجام می‌شود. این خدمات می‌توانند در دسته‌‌‌ی خدمات سخت افزاری یا خدمات نرم افزاری قرار گیرند. در آی زی سرویس تمامی این خدمات بر اساس استانداردهای تعمیرات موبایل سامسونگ انجام می‌شود.

استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی موبایل در روند تعمیرات می‌تواند تاثیر زیادی بر کیفیت نهایی کار داشته باشد، پس شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این مرکز معتبر این کیفیت را تضمین کنید. در آی زی سرویس خدمات زیر برای گوشی‌های سامسونگ انجام می‌پذیرد که در ادامه به برخی از آن‌ها بیشتر می‌پردازیم:

تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل سامسونگ

ال سی دی از اصلی‌ترین قطعات گوشی موبایل می‌باشد و عواملی مانند ضربه خوردگی، شکستگی و  نفوذ مایعات می‌تواند در کارکرد آن اختلال ایجاد ‌کند. استفاده از قطعات اورجینال در تعویض ال سی دی بسیار اهمیت دارد و رعایت این امر می‌تواند کیفیت اولیه را به دستگاه شما بازگرداند.

ممکن است تعویض ال سی دی با قطعات کپی ارزان‌تر باشد اما در اکثر مواقع کارایی قابل قبولی ندارد و ممکن است در مدت کوتاهی دوباره مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شوند و یا از کار بیافتند و موجب هزینه‌های اضافی شوند. بنابراین به هیچ عنوان استفاده از قطعات کپی و غیر اورجینال پیشنهاد نمی‌شود.

در آی زی سرویس تعمیر ال سی دی موبایل سامسونگ توسط کارشناسان خبره‌ی ما و با پیشرفته‌ترین ابزار تعمیرات انجام می‌شود و در صورتی که ال سی دی قابل تعمیر نباشد، با قطعه‌ی اصلی و دارای ضمانت تعویض خواهد شد.

تعویض گلس موبایل سامسونگ

گلس ال سی دی گوشی‌های سامسونگ و سایر گوشی‌ها شیشه‌ی شفاف مقاومی است که برای محافظت از تاچ و ال سی دی روی صفحه نمایش پرس می‌شود. این شیشه با لایه‌های محافظی که در دسته‌ی لوازم جانبی قرار می‌گیرد و توسط خود کاربران یا فروشندگان روی ال سی دی قرار می‌گیرد متفاوت است.

تعویض گلس زمانی انجام می‌شود که در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده، تاچ و ال سی دی آسیب ندیده باشد و فقط گلس شکسته باشد. تعویض گلس گوشی به مراتب هزینه‌ی کمتری از تعویض ال سی دی دارد و همچنین باعث می‌شود ال سی دی موبایل شما فابریک باقی بماند.

تعویض گلس گوشی به دستگاه‌های پیشرفته و گران قیمتی احتیاج دارد و حتما باید توسط متخصصان و تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شود. در آی زی سرویس تعویض گلس موبایل، توسط متخصصان و کارشناسان به صورت تضمینی، با استفاده از با کیفیت‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد.

تعویض باتری موبایل سامسونگ

باتری‌های موبایل، جزو قطعاتی هستند که به مرور زمان و در اثر عوامل متفاوتی مانند عدم نگهداری صحیح، کیفیت خود را از دست می‌دهند و ضعیف می‌شوند. در اکثر گوشی‌های سامسونگ، باتری‌های لیتیوم یونی به کار رفته است و این باتری‌ها طول عمر محدودی دارند، به همین دلیل است که تعویض باتری موبایل از رایج‌ترین خدماتی است که در مراکز تعمیرات انجام می‌شود.

استفاده از قطعه مناسب و اصلی در تعویض باتری موبایل بسیار اهمیت دارد و اگر این کار به صورت درست و اصولی، با قطعات با کیفیت توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شود، می‌توانید دوباره برای مدت طولانی بدون مشکل از موبایل خود استفاده کنید.

تعویض باتری موبایل سامسونگ جزو خدماتی می باشد که در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس ارائه می‌شود. کارشناسان با تجربه‌ی آی زی سرویس در تمام خدمات خود از قطعات اصلی موبایل سامسونگ استفاده می‌کند.

تعویض و تعمیر برد موبایل سامسونگ

برد اصلی یا مادربرد مهم‌ترین قطعه در ساختار تلفن‌های هوشمند می‌باشند و وظیفه‌ی برقراری ارتباط بین تمام قسمت های موبایل را بر عهده دارد، برد از قطعات مختلفی مثل cpu، مقاومت، سلف، دیود،خازن، ترانزیستور و …تشکیل شده است.

تعمیر برد موبایل سامسونگ یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین خدمات تعمیرات موبایل است و اگر با دانش و مهارت کافی انجام نشود ممکن است در روند تعمیرات قطعات سالم آسیب ببینند و موجب هزینه‌های بسیار بالایی شود.

عواملی مثل نوسانات برق، نفوذ رطوبت و ضربه میتواند به برد گوشی موبایل آسیب وارد کند و مشکلاتی مانند خاموشی موبایل، ریستارت شدن موبایل، داغ شدن موبایل و ارورهای Encrypt Unsuccessful یا Internal Storage Damaged را ایجاد کند.

کارشناسان تعمیر گوشی در آی زی سرویس پس از تشخیص قسمت معیوب، برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی در وهله اول تمرکز خود را بر روی تعمیر برد می‌گذارند و در صورت عملی نبودن تعمیرات، برد گوشی را با قطعات مناسب و اصلی تعویض می‌کنند. تیم تعمیرات آی زی تعمیرات برد گوشی شما را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهد.

تعویض و تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

تمام کاربران گوشی‌های هوشمند در فعالیت‌های روزانه‌ی خود از دوربین موبایل استفاده می‌کنند و اختلال در کارایی دوربین گوشی‌ها می‌تواند بسیار دردسرساز باشد. کرش کردن دوربین گوشی‌ موبایل سامسونگ، فوکوس نکردن دوربین، کار نکردن فلش دوربین، تار شدن عکس‌های دوربین موبایل و … برخی از مشکلاتی هستند که ممکن است کاربران با آن‌ها درگیر شوند.

عیب یابی درست و دقیق این ایرادات قدم بسیار مهمی در تعمیرات دوربین موبایل‌ها می‌باشد، چرا که عامل این مشکلات می‌تواند سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشد و اگر منشاء ایراد به درستی تشخیص داده نشود، ممکن به تعمیرات غیر اصولی بیانجامد و به قسمت‌های سالم آسیب وارد کند.

تعمیرکاران حرفه‌ای آی زی سرویس با تکیه بر دانش و مهارت خود در تعمیر دوربین موبایل سامسونگ همراه و راهنمای شما هستند.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

چرا گوشی سامسونگ هنگ می‌کند؟ دلیل تخلیه شارژ گوشی سامسونگ چیست؟ چرا گوشی سامسونگ داغ می‌شود؟ چرا برنامه‌ها دانلود نمی‌شوند؟ تمام این‌ها سوالات و بسیاری دیگر از مشکلاتی که کاربران به آن‌ها برخورد می‌کنند ممکن است عامل نرم افزاری داشته باشند.

 ایرادات نرم افزاری معمولا هزینه‌های بالایی ندارند اما اگر به موقع و توسط کارشناسان متخصص بررسی نشوند ممکن است به مرور زمان به قسمت‌های دیگر موبایل هم آسیب وارد کند و هزینه‌های اضافی ایجاد کنند. آی زی سرویس ایرادات نرم افزاری موبایل شما را با استفاده از جدیدترین متدها برطرف می‌کند.

تعمیر موبایل سامسونگ در شیراز

آی زی سرویس برای ارائه تخصصی‌ترین و متنوع‌ترین خدمات تعمیر موبایل‌ در شیراز در کنار شما عزیزان است. با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس خیال خود را از بابت استفاده از قطعات اصلی در روند تعمیرات آسوده کنید و تعمیر گوشی سامسونگ خود را به کارشناسان حرفه‌ای ما بسپارید.

آموزش تعمیر موبایل سامسونگ

گوشی‌های موبایل سامسونگ از محبوبیت خاصی بین مشتریان برخوردارند و همین موضوع باعث شده سهم بالایی از کاربران را به خود اختصاص دهند و به همین نسبت در حوزه‌ی تعمیرات موبایل هم نیاز بالایی به خدمات تعمیرات موبایل‌ سامسونگ در شیراز وجود دارند و در تمامی مراکز تعمیرات موبایل حجم قابل توجهی از درخواست‌ها مربوط به گوشی‌های سامسونگ می‌شود.

 امروزه با بالا رفتن آمار استفاده‌ از تلفن‌های همراه پررنگ شدن نقش این دستگاه‌ها در زندگی انسان‌ها، تعمیرات موبایل به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده است. آی زی سرویس برگزار کننده دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ در کارگاهی مجهز و زیر نظر متخصصان مجرب است و قدم به قدم در مسیر پیشرفت تا متخصص شدن همراه شماست و شما را برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل آماده می‌کند.

سوالات رایج در تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر گوشی آب خورده در مواقعی امکان پذیر است اما جواب این سوال بستگی به شدت آب خوردگی و آسیب دیدگی موبایل شما بستگی دارد و قبل از بررسی دقیق آن توسط تعمیرکاران حرفه‌ای نمی‌توان جوابی قطعی به این سوال داد. اگر پس از آبخوردگی گوشی، سریعا آن را خاموش کنید و به مراکز معتبر تعمیرات موبایل مراجعه کنید می‌توانید از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنید به تعمیر آن امیدوار باشید.

در اکثر مواقع علت هنگی گوشی سامسونگ ایرادات نرم‌افزاری می‌باشد که باعث عدم هماهنگی با قسمت‌های سخت افزاری موبایل می‌شود. ویروسی شدن موبایل، استفاده از برنامه‌های سنگین، آپدیت نبودن نرم‌افزارها، پر بودن حافظه موبایل از عواملی هستند که باعث هنگی موبایل سامسونگ شما می شوند.

در مواقعی شما می‌توانید با انجام کارهایی مانند: آپدیت سیستم عامل موبایل، خالی کردن حافظه موبایل، ریست فکتوری، پاک کردن برنامه‌هایی که از منابع معتبر منتشر نشده‌اند و پاک کردن حافظه‌ی Cache مشکل هنگی گوشی سامسونگ خود را برطرف کنید، در غیر اینصورت باید از کارشناسان متخصص این حوزه کمک بگیرید.

مشکل خاموشی خود به خود و روشن نشدن گوشی موبایل در اکثر برندها وجود دارد. خرابی باتری، خرابی آی سی شارژ، آب خوردگی عواملی هستند که ممکن است منجر به خاموشی گوشی شما شوند اما برای پیدا کردن دلیل اصلی و تعمیر آن، گوشی موبایل شما باید توسط متخصصان تعمیرات موبایل سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد.

پایان