گارانتی سی تلکام

شرکت سی تلکام سال‌ها تجربه در زمینه‌ی واردات، فروش و خدمات پس از فروش انواع کالای دیجیتال از جمله موبایل، تبلت، واچ، ایرپاد و ... از برندهای معتبر جهانی دارد و به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های واردکننده موبایل، رضایت مشتری و بالا بردن کیفیت خدمات را از اصول تمام فعالیت‌های خود قرار داده است. خدمات پس از فروش شرکت سی تلکام تحت عنوان "گارانتی پیشتازان فناوری سیب طلایی" ارائه می‌شود.
گارانتی سی تلکام

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس به عنوان نماینده گارانتی سی تلکام در شیراز همواره در تلاش است که با کیفیت‌ترین خدمات را در راستای جلب خشنودی مراجعه کنندگان عزیز در چارچوب قوانین شرکت سی تلکام ارائه دهد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی سی تلکام

محصولات تحت پوشش گارانتی سی تلکام به مدت 18 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه در سامانه همتا طبق قوانین و شرایط تعیین شده از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند می‌شوند. اگر از مشتریان سی تلکام (پیشتازان فناوری سیب طلایی) هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، توصیه می‌کنیم که با مراجعه به وبسایت این شرکت اطلاعات کاملی در ارتباط با شرایط گارانتی سی تلکام کسب کنید تا رضایتمندی و آسایش بیشتری در استفاده از خدمات این شرکت داشته باشید.

در ادامه نیز به برخی از شرایطی که موجب ابطال گارانتی موبایل می‌شود می‌پردازیم:

  • نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط هرکسی غیر از کارشناسان مورد تایید شرکت سی تلکام گارانتی را باطل می کند.
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) و مشکلات ناشی از نصب نرم افزار های متفرقه که توسط شرکت سازنده تلفن همراه تایید نشده باشد و روت کردن سیستم عامل، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند.
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد مانند آسیب‌دیدگی بر اثر خمیدگی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی، انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.

نکات مهم:

  • لوازم جانبی داخل جعبه دستگاه (آداپتور ، کابل و …)، از زمان شروع گارانتی دستگاه به مدت ۶ ماه شامل گارانتی میباشند.
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز و یا الگوی گوشی‌ها، Gmail‌، Apple ID و هرگونه حساب کاربری و رمز عبوری ندارد.
  • همراه داشتن کارت ملی به هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.

 

گارانتی سی تلکام

برندهای تحت پوشش سی تلکام

شرکت سی تلکام برندهای معتبری را از جمله سامسونگ، اپل ، شیائومی، اینفینیکس، نوکیا، هواوی و اپال تحت پوشش دارد.

شرکت‌های همکار گارانتی سی تلکام

شرکت سی تلکام محصولات چندین شرکت وارد کننده از جمله پیشرو آواز خاورمیانه، نیکان گستر ماکو، عقیق همراه تجارت، نواوران تجارت سگال، آزند مهام بین الملل فرتاک، پیشگامان همراه سپهر، همراه هوشمند طلایی، گلباغ غرب، پترو آذر آسیا، تامین پخش صنعت رایانه، تامین همراه سیب سرویس، نوین اتصالات تمیم همراه را تحت پوشش گارانتی خود دارد.

چرا گارانتی سی تلکام را انتخاب کنیم؟

گارانتی سی تلکام )پیشتازان فناوری سیب طلایی) یکی از معتبرترین شرکت‌های وارد کننده و گارانتی‌کننده تلفن‌های همراه می‌باشد و در جهت فراهم کردن آسایش مشتریان در استفاده از خدمات پس از فروش، 40 نمایندگی معتبر در سرتاسر کشور دارد. سی تلکام قوانین و شرایط ارائه خدمات را به صورت شفاف در اختیار مشتریان گذاشته است و از مزایای این شرکت می‌توان به مدت زمانی که برای تعویض کالا مشخص کرده ‌است اشاره کرد که نسبت به بسیاری از شرکت‌های دیگر طولانی‌تر است و همچنین تعرفه تعمیرات غیر گارانتی این شرکت هم طبق اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران می‌باشد.

نمایندگی گارانتی سی تلکام در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی سی تلکام در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه‌های ارتباطی با سی تلکام

شماره تماس خدمات پس از فروش: ۵۲۸۵۱-۰۲۱

ایمیل: info@ctelecom.ir

آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان ابن سینا، شایان ۲۳، پلاک ۹

دیگر گارانتی ها