گارانتی نقره فام

شرکت همراه گستر نقره فام سال‌ها سابقه ی فعالیت در زمینه تامین و فروش گوشی‌های تلفن همراه و لوازم جانبی و خدمات پس از فروش (گارانتی نقره فام) دارد. همراه گستر نقره فام یکی از واردکنندهای گوشی‌ موبایل از برند‌های اپل (Apple)، سامسونگ (Samsung)، شیائومی (Xiaomi)، هوآوی (Huawei) و ... می‌باشد.
نقره فام

 نقره فام با تشکیل تیمی حرفه‌ای در راستای در چهارچوب‌ استاندارد‌های بین المللی در تلاش است تا خدمات رضایت‌ بخشی را به مشتریان خود ارائه دهد. ما در مرکز تعمیرات آی زی سرویس به عنوان نماینده‌‌ گارانتی نقره فام در شیراز آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی نقره فام

گارانتی همراه گستر نقره فام خدمات پس از فروش خود را از تاریخ فعالسازی دستگاه در سامانه همتا به مدت 18 ماه به مشتریان خود، طبق شرایط و قوانین مشخصی  ارائه می دهد و برای کسب رضایت مشتریان آن‌ها را از حق و حقوق خود و شرایط و ضوابط استفاده از خدمات پس از فروش آگاه کرده است. اگر قصد استفاده از خدمات گارانتی نقره فام یا خرید محصولات این شرکت را دارید بهتر است برای کسب اطلاعات کامل به صفحه شرایط گارانتی نقره فام مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از مواردی که باعث ابطال گارانتی دستگاه شما می‌شود و باید از آن‌ها پرهیز کنید اشاره می‌کنیم:

  • هرگونه آسیب‌ فیزیکی مثل ضربه، شکستگی، فشار، خمیدگی و تاب خوردگی، تماس با مایعات و نفوذ رطوبت (حتی محصولات مقاوم در برابر آب)، در معرض حرارت و دمای بالا بودن، نوسانات برق، نفوذ مواد شیمیایی، استفاده از لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد باعث ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  • دستکاری به صورت فیزیکی یا نرم افزاری IMEI یا مخدوش شدن آن، Root کردن، نصب ROM اصلی یا غیر اصلی، جلبریک، نصب نرم افزار‌های غیر استاندارد و بدافزارها، دستکاری و تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری (دانگل و باکس) و تغییرات بدون مجوز از نسخه سیستم‌های عامل، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
  • تعمیر دستگاه و بازکردن آن توسط افراد غیر مجاز باعث ابطال گارانتی می‌شود.
  • در صورت فراموشی اطلاعات حساب‌های کاربری و رمزهای امنیتی دستگاه شامل گارانتی نمی‌شود و داشتن مالکیت دستگاه در صورت نیاز شرکت به انتقال مالکیت دستگاه الزامی می‌باشد.

در هنگام مراجعه به مراکز گارانتی نقره فام چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • کپی و اصل کارت ملی،کارت گارانتی، جعبه‌ی دستگاه و فاکتور معتبر فروشگاه را به همراه داشته باشید.
  • از اطلاعات شخصی خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید چرا که شرکت مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ندارد.
  • قفل دستگاه، گوگل اکانت، اپل آی دی و هر نوع رمز و حساب دیگری را از روی گوشی پاک کنید چراکه مسئولیت این موارد با مشتری است و درصورت فراموش شدن اطلاعات حساب‌ها و رمزها، گارانتی دستگاه باطل می‌شود.

چرا گارانتی نقره فام را انتخاب کنیم؟

شرکت همراه گستر نقره فام با داشتن بیش از 50 نمایندگی فعال در سطح کشور خدمات پس از فروش را برای دستگاه‌های تحت پوشش خود ارائه می‌دهد. همراه گستر نقره فام با همکاری با مراکز دارای صلاحیت و تکیه بر کادری مجرب در تلاش است تا همواره اعتبار و اعتمادی که در طی سالیان فعالیت خود بدست آورده حفظ کند و رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. این شرکت برای آسایش بیشتر مراجعه کنندگان محترم، امکان پیگیری تعمیرات و استعلام گارانتی گوشی های تحت پوشش خود را بصورت آنلاین برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

نمایندگی گارانتی نقره فام در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی نقره فام در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با همراه گستر نقره فام

شماره تماس : 67986-021

پست الکترونیکی : info[at]hamrah-gostar.com

آدرس : مرکز خدمات: تهران، چهارراه حافظ، خیابان حافظ، خیابان جمهوری اسلامی، پلاک 654، مجتمع تجاری چارسو، طبقه منفی یک، واحد A11 – کد پستی: ۱۱۳۵۷۱۱۶۳۹

وبسایت همراه گستر نقره فام: hgnfco.com

دیگر گارانتی ها