گارانتی موبایل کمک

گارانتی موبایل کمک ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش برای برندهای اپل، سامسونگ و شیائومی می‌باشد و همچنین از سال 1392 در زمینه خدمات اینترنتی برای تعمیرات موبایل حضور فعال و پررنگی داشته است. خدمات پس از فروش موبایل کمک تحت عنوان رسمی "گارانتی فنی خدماتی فناوران ارتباطات ژینا" ارائه می‌شود.
گارانتی موبایل کمک

مرکز تعمیرات آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی موبایل کمک در شیراز (فنی خدماتی فناوران ارتباطات ژینا) است و در حال حاضر با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان عزیز آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی موبایل کمک

گارانتی 18 ماهه (فنی خدماتی فناوران ارتباطات ژینا) موبایل کمک در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خود، قوانین، دستورالعمل ضمانت و شرایط گارانتی موبایل کمک را به طور واضح در اختیار کاربران قرار داده‌است.

اگر از مشتریان گارانتی موبایل کمک هستید یا قصد استفاده از خدمات این شرکت را دارید، توصیه می‌شود که با مراجعه به صفحه‌ی شرایط گارانتی موبایل کمک اطلاعات کاملی در ارتباط با حقوق خود و قوانین شرکت کسب کنید تا رضایتمندی و آسایش بیشتری در استفاده از خدمات پس از فروش موبایل کمک داشته باشید .در ادامه به بخشی از مواردی که شامل گارانتی نمی‌شود یا موجب ابطال گارانتی موبایل کمک می‌شود و باید از آن‌ها پرهیز کنید اشاره خواهیم کرد:

  • پایان مدت گارانتی
  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی و جعبه دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد از جمله آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی، نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل، انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه شامل گارانتی نمی‌شود.

توجه: معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی شرکت موبایل کمک می باشد، بنابراین ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود.

دستگاه های تحت پوشش گارانتی موبایل کمک در چه صورتی تعویض می شوند؟

گارانتی موبایل کمک شرایطی را برای تعویض دستگاه‌های تحت پوشش خود تنظیم کرده است که در این قسمت به بخشی از این موارد می‌پردازیم:

  • در صورتی که دستگاه ظرف مدت 30 روز پس از فروش دچار هر گونه اشکال سخت‌افزاری ذاتی شود، در مرکز خدمات گارانتی موبایل کمک مطابق فاکتور خرید گوشی، وجه مربوطه به مشتری پرداخت خواهد شد.
  • دستگاه معیوب در طی دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، تعویض خواهد شد.
  • در مورد گوشی آیفون، شرایط تعویض مطابق با شرایط شرکت اپل میباشد و شرکت موبایل کمک تعهدی بالاتر از آن را متقبل نخواهد شد.

توجه: درصورتی که امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز، ارائه خواهد شد و مشکلات نرم‌افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی‌باشند.

مزایای گارانتی موبایل کمک (فنی خدماتی فناوران ارتباطات ژینا)

گارانتی موبایل کمک در جهت جلب اعتماد و رضایت حداکثری مشتریان و بالا بردن امتیازات این مجموعه همواره برای گسترش فعالیت خود در تلاش است. از مزایای استفاده از خدمات پس از فروش موبایل کمک می‌توانیم به استفاده از قطعات اورجینال برندهای اپل، سامسونگ و شیائومی، همکاری با حرفه‌ای‌ترین مراکز خدمات در سطح کشور، استفاده از تجهیزات پیشرفته و دستگاه و داشتن ۵ سال خدمات پس از فروش پس از دوره گارانتی اشاره کرد.

نمایندگی گارانتی موبایل کمک در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی موبایل کمک در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه‌های ارتباطی با گارانتی موبایل کمک

شماره تماس: ۷۵۱۴۷-۰۲۱

آدرس: تهران، میدان فردوسی، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، طبقه اول، پلاک ١۶١، موبایل کمک

ایمیل: Contact@Mobilekomak.com

وبسایت: mobilekomak.com

دیگر گارانتی ها