گارانتی عمران تل

گارانتی عمران تل که متعلق به شرکت نیک مهر عمرانی می‌باشد یکی از بهترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش موبایل است. شرکت نیک مهر عمرانی فعالیت خود را تحت عنوان برند عمران تل در بازار موبایل منطقه و کشورهای خاورمیانه آغاز کرده است و در حال حاضر این برند مشغول فعالیت در حوزه واردات، توزیع و ارائه خدمات پس از فروش انواع گوشی های موبایل با برندهای محبوب و معتبر می باشد.
گارانتی عمران تل

مرکز خدمات تعمیرات موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی عمران تل در شیراز است، تیم ما تمام تلاش خود را در زمینه خدمت رسانی و جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز به کار گرفته ایم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

عمران تل در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

شرکت عمران تل در حال حاظر برندهای معتبری از جمله Huawei (هوآوی)، Samsung (سامسونگ)، Nokia (نوکیا)، Apple (اپل)، Xiaomi (شیائومی)، Honor (آنر) و Wiko (ویکو) را تحت پوشش دارد و  همچنین درصدد پیاده سازی و اجرای سیستم “خدمات آنلاین” می باشد. عمران تل فعالیت گسترده ای نیز در زمینه واردات و فروش کالاهای دیجیتال از قبیل گوشی های موبایل هوشمند، تبلت،گجت ها، مانیتور و … دارد.

چرا گارانتی عمران تل را انتخاب کنیم؟

عمران تل طی سالیان با کسب اعتبار و تجربه ی فراوان اکنون با داشتن بیش از 30 نماینده در سطح کشور خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می‌دهد و همچنین امکاناتی را از جمله پیگیری تعمیرات و استعلام گارانتی دستگاه شما را بصورت آنلاین جهت جلب رضایت بیشتر شما در وبسایت خود فراهم نموده است.

شرایط گارانتی عمران تل

گارانتی عمران تل خدمات پس از فروش گوشی های تحت پوشش خود را از تاریخ فعالسازی دستگاه به مدت 18 ماه و طبق شرایط گارانتی عمران تل  به مشتریان ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید، در ادامه‌ی این مطلب نیز به بخشی از این شرایط و ضوابط می‌پردازیم:

  • دستگاه به مدت 7 روز از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و تاریخ فاکتور خرید معتبر در صورت داشتن ایراد سخت افزاری ناشی از ساخت ، مشمول تعویض می‌گردد.
  • لوازم جانبی داخل جعبه دستگاه ، از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و فاکتور خرید به مدت 6 ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت می‌باشد.
  • دستگاه های دارای باطری خارجی، از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا به مدت 6 ماه و دستگاه های دارای باطری داخلی به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت می‌باشد.
  • نفوذ مایعات و رطوبت به دستگاه، هرگونه آسیب فیزیکی، باز شدن یا تعمیر و تعویض قطعات توسط افراد غیر مجاز، نصب نرم افزارهای غیر مجاز و Root کردن دستگاه، استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و نوسانات برقی از مواردی هستند که موجب ابطال گارانتی دستگاه شما می‌شود.

نکات مهم

  • حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات از اطلاعات دستگاه پشتیبان گیری کنید چرا که در حین انجام تعمیرات حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمی‌گردد.
  • ارائه کارت شناسایی ، فاکتور خرید معتبر و کارت گارانتی جهت ارائه کلیه خدمات هنگام مراجعه به مراکز الزامی می‌باشد.
  • این ضمانت نامه شامل عدم کارکرد صحیح گوشی به دلیل شبکه مخابراتی نمی‌باشد.
  • این ضمانت نامه شامل لوازم جانبی از قبیل کاور، هندزفری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی‌گردد.

نمایندگی گارانتی عمران تل در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی عمران تل در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با عمران تل

شماره تماس : 47761-021

آدرس :  تهران، خيابان استاد نجات اللهی ( ويلاي سابق ) خيابان سپند، روبروی هتل بزرگ تهران، پلاک 49 ، کد پستی 1598818111

وبسایت عمران تل : omrantel.com

 

 

دیگر گارانتی ها