گارانتی تامین پیشرو شار

تامین پیشرو شار یکی از معتبرترین شرکت‌های واردکننده و گارانتی کننده است که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در زمینه‌ی واردات رسمی انواع گجت‌ها و موبایل از برند‌های سامسونگ، شیائومی، آیفون، هواوی فعالیت می‌کند، این شرکت گارانتی تامین پیشرو شار را برای تمام گوشی‌های موبایل خود ارائه می‌دهد.
تامین پیشرو شار

شرکت تامین پیشرو شار ارائه خدمات پس از فروش متمایز و فروش کالا با بهترین قیمت از اصول کار است و در جهت گسترش فعالیت خود درصدد راه اندازی مجدد خدمات پس از فروش خود در کلان شهرهای ایران است.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی تامین پیشرو شار در شیراز می‌باشد. ما در آی زی سرویس با فراهم کردن امکانات پیشرفته و استاندارد و تشکیل تیمی حرفه‌‌ای در راستای تامین نیازها و جلب رضایت خاطر مشتریان عزیز در حال فعالیت هستیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

 

گارانتی تامین پیشرو شار

 

شرایط گارانتی تامین پیشرو شار

گارانتی تامین پیشرو شار خدمات پس از فروش را برای کالاهای تحت پوشش خود از تاریخ فروش به مدت 18 ماه تحت قوانین و ضوابط تنظیم شده ارائه می‌دهد. به منظور ارائه خدمات مطلوب به شما مشتریان عزیز توصیه می‌شود در هنگام مراجعه به نمایندگی ها به شرایط گارانتی و فرآیند پذیرش توجه کنید.

شرکت تامین پیشرو شار به منظور شفافیت در خدمات پس از فروش مشتریان عزیز را از حقوق خود آگاه می‌کند و به همین منظور منشور حقوق مشتریان را در اختیار آن‌ها قرار داده است. برای کسب اطلاعات کامل در این مورد می‌توانید به صفحات شرایط گارانتی تامین پیشرو شار و منشور حقوق مشتریان مراجعه کنید. در ادامه‌ی این مطلب نیز توجه شما را به بخشی از مواردی که گارانتی دستگاه را باطل می‌کند و باید از آن‌ها پرهیز کنید جلب میکنیم:

  • نگهداری و استفاده ناصحیح از دستگاه که موجب تغییر شکل عادی شود موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در کالا توسط کارشناس فنی غیر از شرکت تامین پیشرو شار، دستگاه را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی و روت کردن سیستم عامل گوشی، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی متفرقه و تایید نشده از سمت شرکت شامل گارانتی نمی‌شود.
  • نصب هرگونه نرم افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نبوده، منجر به ابطال گارانتی می‌شود.

هنگام مراجعه به مراکز گارانتی تامین پیشرو شار چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

رعایت کردن نکات زیر در هنگام مراجعه به مراکز تامین پیشرو شار در بهبود سرعت و کیفیت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

  • همراه داشتن کارت ملی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
  • حتما قبل از مراجعه به مراکز خدمات از اطلاعات گوشی نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید چرا که حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر، توسط شرکت بلامانع می­ باشد.
  • هرگونه رمز عبور و حساب کاربری ( گوگل اکانت، سامسونگ اکانت و …) را حذف کنید یا اطلاعات آن را هنگام پذیرش اعلام کنید.
  • در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایید.

نمایندگی گارانتی تامین پیشرو شار در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی تامین پیشرو شار در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با گارانتی تامین پیشرو شار

شماره تماس پذیرش: ۰۲۱۶۶۷۰۴۶۹۲

واتساپ پذیرش: ۰۹۰۱۰۶۷۳۷۰۷

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ علاءالدین ۳، طبقه همکف، پلاک ۸

وبسایت: tsharonline.com

دیگر گارانتی ها