تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon

تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon
تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon در مرکز آی زی سرویس تحت نظر تکنسین‌های متخصص تعمیرات و با استفاده از تجهیزات استاندارد انجام می‌شود. ایرادات اسپیکرهای هارمن کاردن در آی زی سرویس به دقت عیب یابی می‌شوند و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت برطرف می‌شوند.
آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon

هارمن کاردن (Harman Kardon) یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات صوتی می‌باشد که  انواع اسپکرها، هدفون ها، سیستم‌های صوتی خانگی و دیگر تجهیزات صوتی را با طراحی‌های خاص و کیفیت بالا تولید می‌کند. اسپیکر‌های Harman Kardon جزو کالاهای لوکس و با کیفیت بسیار بالا محسوب می‌شوند و یک انتخاب ایده‌‌ آل برای کسانی است که به دنبال یک اسپیکر با وضوح، قدرت و کیفیت صدای بالا همراه با قابلیت‌های جذاب هستند.

اگر شما هم از کاربران اسپیکرهای هارمن کاردن هستید یا قصد خرید این محصولات را دارید، توصیه می‌کنیم که درصورت بروز هرگونه مشکلی، به یک مرکز معتبر برای تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon مراجعه کنید تا هم خیالتان از بابت حفظ کیفیت اسپیکر راحت باشد و هم اینکه با تعمیرات غیر اصولی هزینه‌های اضافی برای شما ایجاد نشود.

با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا بیشتر با خدمات ما در زمینه تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن harman kardon در آی زی سرویس آشنا شوید.

 

 

خدمات تعمیر تخصصی اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon در آی زی سرویس

در مرکز آی زی سرویس از انواع خدمات تعمیرات تخصصی اسپیکر هارمن کاردن harman Kardon  بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید تمام مشکلات اسپیکر خود را به تکنسین‌های آی زی سرویس بسپارید تا مطمئن ترین راه با بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره رایگان تعمیرات، عیب یابی و تعمیرات تخصصی اسپیکر توسط کارشناسان مجرب و با استفاده از تجهیزات استاندارد برای مراجعه کنندگان محترم انجام می‌شود. در ادامه شما را با تعدادی از رایج‌ترین خدماتی هستند که برای تعمیر اسپیکر harman kardon انجام می‌دهیم آشنا می‌کنیم:

  • ارائه گارانتی اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • عیب یابی اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر برد اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعویض و تعمیر سوکت شارژ اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر و تعویض باتری اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر اسپیکر هارمن کاردن harman Kardon آب خورده
  • رفع مشکل خاموش شدن اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • رفع مشکل شارژ نشدن اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر اتصالات اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر دکمه ولوم اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر دکمه پاور اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر پورت USB اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر پورت AUX اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر بلوتوث انواع اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • تعمیر وای فای انواع اسپیکر هارمن کاردن harman kardon
  • رفع مشکل خش خش کردن و نویز در صدا اسپیکر هارمن کاردن 

گارانتی و نمایندگی تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon

اسپیکرهای هارمن کاردن یکی از با کیفیت‌ترین و گران قیمت‌ترین اسپیکرهای موجود در بازار می‌باشد، اما با کیفیت‌ترین محصولات هم ممکن است در اثر عوامل غیر منتظره‌ای آسیب ببینند و هزینه‌های زیادی را برای کاربران ایجاد کنند. از همین جهت به کاربران توصیه می‌شود به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات توجه کافی را داشته باشند.

آی زی سرویس برای کاربرانی که می‌خواهند در برابر خرابی‌های احتمالی آینده اندیشی کنند، این امکان را فراهم کرده‌است که نگرانی خود را با بیمه کردن و گارانتی اسپیکر هارمن کاردن harman kardon از بین ببرند تا در صورت ایجاد هر مشکلی بتوانند به نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن harman kardon مراجعه کنند و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

تعمیر انواع اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon

محصولات محبوب هارمن کاردن harman kardon در مدل‌های متنوع با طراحی‌های جذاب و لوکس و مناسب انواع کاربری‌ها مانند اسپیکرهای خانگی، اسپیکرهای قابل حمل و اسپیکرهای بلوتوثی، ساندبار و سینمای خانگی تولید شده‌اند. در ادامه به تعدادی از مدل‌هایی که در مرکز آی زی سرویس تعمیر می‌شوند اشاره خواهیم کرد:

تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon در شیراز

آی زی سرویس یک مرکز تخصصی تعمیرات واقع در شهر شیراز است و یکی از خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود تعمیرات اسپیکر در انواع برندها است. مشاوره، عیب یابی و تعمیر اسپیکر هارمن کاردن در شیراز با مراجعه حضوری قابل انجام است و در سراسر کشور نیز به صورت غیر حضوری و با ارسال دستگاه به مرکز انجام می‌شود. اگر به مشاوره یا تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن نیاز دارید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم جهت نحوه استفاده از خدمات را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon

شارژ نشدن اسپیکر می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد. یکی از این موارد خرابی پورت شارژ اسپیکر است که گاهی بر اثر گرد و غبار و گاهی بر اثر ضربه و رطوبت پیش می‌آید. یکی دیگر از دلایل عدم شارژ شدن اسپیکر ممکن است آداپتور و شارژر معیوب باشد. خرابی باتری اسپیکر نیز یکی از دلایل خرابی باتری است، چرا که با گذشت زمان ممکن است باتری آسیب دیده باشد و توانایی نگه داشتن شارژر و شارژ شدن را از دست داده باشد.

در چنین شرایطی اول همه منبع برق خود را بررسی کنید و شارژر اسپیکر را با یک شارژر سالم دیگر جایگزین کنید؛ در صورت حل نشدن مشکل توصیه می‌شود به یک مرکز معتبر تعمیرات اسپیکر مراجعه کنید.

زمانی که مشکلی در عملکرد اسپیکر بوجود می‌آید یا بر اثر ضربه یا عوامل دیگر کارایی خود را از دست می‌دهد یکی از اولین سوالاتی که برای کاربران به وجود می‌آید این است که هزینه تعمیر اسپیکر هارمن کاردن harman Kardon چقدر است؟ پاسخ این سوال به عوامل مختلفی مانند مدل اسپیکر، قطعه معیوب و شدت خرابی بستگی دارد و قبل از عیب یابی نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد. برای اطلاع از قیمت تعمیر اسپیکر هارمن کاردن harman kardon در آی زی سرویس به راحتی می‌توانید با پر کردن فرم استعلام هزینه‌ تقریبی تعمیرات، درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا کارشناسان آی زی سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

عدم اتصال پایدار بلوتوث، بلندگوهای کثیف یا شکستگی اسپیکر از دلایل خرابی صدای اسپیکر هستند. در چنین شرایطی دستگاه متصل و اسپیکر را بهم نزدیک کنید تا مطمئن شوید در محدوده‌ بلوتوث (تقریبا 10 متر) قرار دارند. اسپیکرها ممکن است کثیف یا با گرد و غبار مسدود شده باشند که می تواند کیفیت صدا را تغییر دهد. در این صورت، گرد و غبار و خاک را به آرامی با یک پاک کننده بدون الکل و یک دستمال کاغذی پاک کنید. اگر مشکل همچنان برطرف نشد ایراد ممکن است مربوط به برد یا آنتن بلوتوث باشد. پیشنهاد می‌شود در اولین به یک مرکز تعمیرات اسپیکر قابل اطمینان مراجعه کنید.

اگر با مشکل وصل نشدن بلوتوث اسپیکر هارمن کاردن روبرو شدید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • اسپیکر و دستگاهی را که می‌خواهید آن را به آن وصل کنید مجددا راه‌اندازی کنید.
  • اسپیکر را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. برای اینکار هنگامی که اسپیکر خاموش و از برق جدا شده، باید دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید. با این کار هر گونه داده یا تنظیماتی که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود پاک می شود. اکنون اسپیکر را روشن کنید و دوباره برای اتصال امتحان کنید.
  • دستگاه و اسپیکر را بهم نزدیک کنید.
  • مطمئن شوید که دستگاه متصل در حال پخش موسیقی است.
  • اسپیکر را از اجسام فلزی یا سایر وسایلی که ممکن است باعث تداخل شوند دور کنید.
  • مطمئن شوید که هیچ دستگاهی به پورت صدای ورودی اسپیکر متصل نیست.

اگر با هیچ کدام از روش‌های بالا مشکل حل نشد، اسپیکر را جهت بررسی‌های نرم افزاری و سخت افزاری به یک مرکز تعمیرات تخصصی ببرید.

پایان