تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL

تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL
اگر اسپیکر شما به هر دلیلی با خرابی یا مشکلی روبرو شده است، مرکز تعمیرات آی زی سرویس‌ تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. ما راه حل تمام مشکلات شما را داریم تا بتوانید دوباره از کیفیت و قابلیت‌های اسپیکر جی بی ال JBL خود لذت ببرید.
آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرکت آمریکایی جی بی ال ( JBL ) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات صوتی الکترونیکی در جهان است و محصولات آن همیشه به کیفیت بالایی که دارند معروف بوده‌اند، اما گران قیمت‌ترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها هم ممکن است دچار اختلالاتی شوند که برای تعمیر آن نیاز به یک متخصص داشته باشید.

ما در آی زی سرویس خدمات متنوعی را برای تعمیرات اسپیکر جی بی ال ارائه می‌دهیم و در تمامی مراحل استانداردهای لازم برای دستیابی به نتیجه مطلوب را رعایت می‌کنیم. تعمیرات اسپیکر جی بی ال JBL در آی زی سرویس توسط تکنسین‌های با تجربه، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی انجام می‌شود.

اگر از کاربران اسپیکرهای جی بی ال JBL هستید، آشنایی با یک مرکز معتبر برای تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL برای شما ضروری است. با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا بیشتر با خدمات ما برای  تعمیرات اسپیکر جی بی ال در آی زی سرویس آشنا شوید.

خدمات تعمیر تخصصی اسپیکر جی بی ال JBL در آی زی سرویس

در آی زی سرویس ما تمام مشکلات اسپیکر JBL شما را برطرف می‌کنیم و تجربه‌ای جدید از تعمیرات را برای شما ایجاد می‌کنیم. آی زی سرویس با تکنسین‌های متخصص تعمیرات همکاری می‌کند و با فراهم کردن قطعات اصلی اسپیکر جی بی ال JBL خدماتی با بالاترین کیفیت را به همراهان خود ارائه می‌دهد. در ادامه شما را با تعدادی از رایج‌ترین خدماتی هستند که برای تعمیر اسپیکر JBL انجام می‌دهیم آشنا می‌کنیم:

  • ارائه گارانتی اسپیکر جی بی ال JBL
  • عیب یابی اسپیکر JBL
  • تعمیر برد اسپیکر JBL
  • تعویض و تعمیر سوکت شارژ اسپیکر JBL
  • تعمیر و تعویض باتری اسپیکر JBL
  • تعمیر اسپیکر JBL آب خورده
  • رفع مشکل خاموش شدن اسپیکر JBL
  • رفع مشکل شارژ نشدن اسپیکر JBL
  • تعمیر اتصالات اسپیکر JBL
  • تعمیر دکمه ولوم اسپیکر JBL
  • تعمیر دکمه پاور اسپیکر  JBL
  • تعمیر پورت USB اسپیکر JBL
  • تعمیر پورت AUX اسپیکر JBL
  • تعمیر بلوتوث انواع اسپیکر جی بی ال JBL
  • تعمیر وای فای انواع اسپیکر جی بی ال JBL
  • رفع مشکل خش خش کردن و نویز در صدا اسپیکر JBL

گارانتی و نمایندگی تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL

اسپیکرهای جی بی ال یکی از محبوب‌ترین و پرفروش ترین محصولات صوتی می‌باشند که در انواع مدل‌ها و قیمت‌ها در بازار عرضه می‌شوند. اسپیکرها محصولاتی هستند که در بسیاری از مواقع همراه کاربران هستند و به همین دلیل بیشتر هم در معرض خرابی می‌باشند و از آن جایی که بعضی از مدل‌های اسپیکرهای جی بی ال قیمت‌های بسیار بالایی دارند، درصورت خرابی آن‌ها ممکن است هزینه‌های گزافی را برای کاربران ایجاد کنند.

آی زی سرویس برای کاربرانی که می‌خواهند در برابر خرابی‌های احتمالی آینده اندیشی کنند، این امکان را فراهم کرده‌است که خیال خود را با گارانتی و بیمه کردن اسپیکر جی بی ال خود راحت کنند تا در صورت ایجاد هر مشکلی بتوانند به نمایندگی تعمیرات اسپیکر جی بی ال مراجعه کنند و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

تعمیر انواع اسپیکر جی بی ال JBL

برند نام آشنا و محبوب جی بی ال اسپیکرهای خود را با تنوع بالا برای هرگونه نیاز و سلیقه کاربران طراحی کرده‌است تا هر کاربری مطابق با نیازهای خود بتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. در مرکز تعمیرات آی زی سرویس انواع مدل‌‌های اسپیکر جی بی ال بلوتوثی، اسپیکر جی بی ال خانگی، پارتی باکس جی بی ال، اسپیکر جی بی ال قابل حمل و … عیب یابی و تعمیر می‌شوند. در ادامه به تعدادی از این مدل‌ها اشاره خواهیم کرد:

تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL در شیراز

اگر اسپیکر شما دچار مشکل شده است، تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL در شیراز به صورت حضوری در مرکز تعمیرات تخصصی آی زی سرویس انجام می‌شود، البته در حال حاضر استفاده از خدمات آی زی سرویس در سراسر کشور نیز امکان پذیر است. اگر ساکن شهر شیراز هستید، می‌توانید به آدرس ما جهت مشاوره، عیب‌ یابی و تعمیر اسپیکر خود مراجعه کنید و در غیر اینصورت از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم جهت استفاده از خدمات و ارسال محصول را در اختیار شما قرار دهند.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

 

سوالات متداول تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL

شارژ نشدن اسپیکر جی بی ال JBL ممکن است به دلایل متفاوتی مانند پریزهای معیوب، کابل های خراب، مشکلات سیستم عامل یا آسیب دیدن پورت‌ها و باتری اسپیکر اتفاق بیفتد. اگر با مشکل شارژ نشدن اسپیکر مواجه شدید اولین کاری که باید انجام دهید این است که از سلامت شارژر مطئن شوید، یک بار دستگاه را ریست کنید و اگر مشکل حل نشد برای بررسی‌های بیشتر نرم افزاری و سخت افزاری به یک مرکز معتبر تعمیرات تخصصی اسپیکر مراجعه کنید.

 هزینه تعمیر اسپیکر JBL بسته به مدل اسپیکر، ایراد اسپیکر، شدت آسیب دیدگی، قطعه مصرفی و … می‌تواند بسیار متفاوت باشد. بهترین راه برای تعیین هزینه تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL شما این است که آن را به یک مرکز معتبر تعمیرات JBL برای عیب یابی و برآورد هزینه ببرید. برای اطلاع از قیمت تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL در آی زی سرویس به راحتی می‌توانید با پر کردن فرم استعلام هزینه‌ تقریبی تعمیرات، درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا کارشناسان آی زی سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

اگر در هنگام پخش موزیک متوجه صدای خش خش یا افت کیفیت صدای اسپیکر شده‌اید، این ایراد می‌تواند مربوط به عوامل مختلفی مانند خرابی کابل ها و اتصالات، خرابی باتری اسپیکر، خرابی برد اسپیکر، خرابی بلندگو اسپیکر باشد که در اینصورت باشد توسط یک فرد متخصص بررسی شود، اما قبل از مراجعه به تعمیرگاه می‌توانید مراحل زیر را نیز امتحان کنید:

  • از کیفیت فایل صوتی مطمئن شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که سیم ها به درستی به اسپیکر متصل شده اند.
  • اگر اسپیکر با بلوتوث به دستگاهی متصل شده است، دستگاه و اسپیکر را بهم نزدیک کنید.
  • هر وسیله الکترونیکی را که نزدیک اسپیکر است و ممکن است با صدای آن تداخل داشته باشد خاموش کنید.
  • اسپیکر را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازنشانی کنید.

یکی دیگر از مشکلات اسپیکرهای JBL، عدم اتصال بلوتوث است که در بسیاری از مواقع با به روز رسانی یا ریست کردن اسپیکر و دستگاه برطرف میشود. در چنین شرایطی حتما فاصله دستگاه و اسپیکر را هم چک کنید تا مطمئن شوید برای اتصال به اندازه‌ی کافی بهم نزدیک باشند. چنانچه با استفاده از این ترفندها مشکل حل نشد، اسپیکر باید از نظر سخت افزاری توسط یک متخصص بررسی شود.

پایان