تعمیر موبایل آیفون

تعمیر موبایل آیفون
تعمیر موبایل آیفون به دلیل تفاوت‌هایی که با گوشی‌های سایر برندها دارد باید حتما توسط متخصصان تعمیرات موبایل اپل و کارشناسان آموزش‌ دیده‌ که مهارت و تجربه‌ی کافی دارند به صورت تخصصی انجام شود. همه‌ی ما تا حدودی با گوشی‌های موبایل برند اپل که آن‌ها را با نام تجاری آیفون می‌شناسیم، آشنایی داریم و می‌دانیم که در تمام سال‌های فعالیت این کمپانی ، گوشی‌های آیفون اپل به قیمت و کیفیت بالایی که دارند مشهور بوده‌اند، اما با کیفیت‌ترین محصولات هم ممکن است تحت تاثیر عواملی دچار ایراداتی شوند و نیاز به تعمیرات و عیب‌یابی تخصصی داشته باشند، تعمیرات آیفون اگر طبق اصول و با مهارت کافی انجام نشود ممکن است هزینه‌های زیادی را برای ما در پی داشته باشد، پس در هنگام مواجه با مشکلاتی که برای گوشی آیفون شما ایجاد می‌شود، فقط به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید :

تعمیر موبایل آیفون

تعمیر موبایل آیفون در شیراز در مرکز آی زی سرویس به صورت کاملا تخصصی، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای، با استفاده از دستگاه‌ها و ابزار تعمیرات پیشرفته ارائه می‌شود. کارشناسان آی زی سرویس بهترین مشاوره تعمیر موبایل اپل را به مشتریان خود می‌دهند و صفر تا صد تعمیرات گوشی‌ ایفون را طبق استانداردهای لازم انجام می‌دهند. در ادامه بیشتر با بخش‌های مختلف تعمیرات ‌موبایل آیفون آشنا می‌شویم.

خدمات مرکز تعمیر موبایل آیفون آی زی سرویس

پیش‌تر به تفاوت گوشی‌های آیفون با سایر برندها اشاره کردیم. این تفاوت‌ها را هم در نرم‌افزار و هم در سخت‌افزار این دستگاه می‌‌توان مشاهده کرد و به همین دلیل است که تعمیرات گوشی آیفون حساسیت بسیار بالایی نسبت به بقیه برندها دارد و نمی‌توان آن را به دست هر کسی سپرد.

تیم آی زی سرویس بصورت حرفه‌ای در زمینه تعمیر موبایل فعالیت می‌کند و تمامی خدمات تعمیرات تخصصی آیفون اپل در این مرکز انجام پذیر است، همچنین برای علاقه‌مندان دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل اپل و دیگر برندها در این مرکز برگزار می‌شود. موارد زیر خدماتی هستند که در این مرکز ارائه می‌شود که در ادامه با تعدادی از آن‌ها بیشتر آن‌ها می‌شویم.

تعویض و تعمیر تاچ  ال سی دی موبایل آیفون

تعمیر و تعویض تاچ ال‌ سی‌ دی موبایل آیفون یکی از مهم‌ترین خدمات مرکز تخصصی تعمیرات موبایل اپل است و در دسته‌ی خدمات سخت‌‌افزاری قرار می‌گیرد. ال‌سی‌دی گوشی ممکن است در اثر ضربه، فشار، آب خوردگی و … دچار مشکل شود. در مواقعی آسیب‌هایی که به ال‌سی‌دی وارد می‌شود قابل تعمیر هستند اما اگر شدت آسیب‌دیدگی به حدی زیاد باشد که ال‌ سی‌ دی گوشی دیگر قابل تعمیر نباشد باید اقدام به تعویض تاچ ال‌سی‌دی کرد.

در تعویض تاچ و ال‌ سی‌ دی گوشی آیفون استفاده از قطعات اصلی اپل اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که ال سی دی غیر اصلی کارکرد مناسبی ندارد و احتمال از کار افتادن آن‌ها بعد از مدتی وجود دارد.

تعمیرات ال‌سی‌دی گوشی آیفون در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و استاندارد انجام می‌شود. کارشناسان ما پس از عیب‌یابی، در جهت پایین آوردن هزینه‌ها امکان تعمیر ال‌سی‌دی را بررسی می‌کنند، اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام می‌دهند و در صورتی که ال‌سی‌دی غیر قابل تعمیر باشد، آن را با قطعات اورجینال و همراه با ضمانت تعویض می‌کنند.

تعویض و تعمیر باتری موبایل آیفون

باتری جزو مهم‌ترین بخش‌های گوشی موبایل آیفون است که در اثر گذشت زمان، نوسانات برق، استفاده‌ نادرست و شارژ نامناسب کیفیت آن افت می‌کند. خرابی باتری آیفون ممکن است به بخش‌های دیگر گوشی هم آسیب وارد کند پس تعمیر به موقع و اصولی آن اهمیت زیادی دارد.

گاهی اوقات مشکلات باتری‌ گوشی‌ها با شوک دادن به باتری یا تعمیرات نرم‌افزاری برطرف می‌شوند اما در شرایطی که تعویض باتری الزامی است، اینکار باید به دست افراد حرفه‌ای و با قطعات اصلی و مناسب انجام شود.

خدمات تعویض باتری تمام مدل‌های گوشی ایفون در مرکز تعمیرات آی زی سرویس با رعایت تمامی استاندارد‌ها و همراه با ضمانت به شما عزیزان ارائه می‌شود.

تعویض و تعمیر دوربین موبایل آیفون

یکی از قابلیت‌های اصلی گوشی آیفون که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌است، دوربین‌های با کیفیت آن است. تعمیرات دوربین‌ آیفون بسیار حساس است اگر غیر اصولی انجام شود ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به موبایل وارد کند. پس تعمیرات دوربین گوشی خود را فقط به دست متخصصان تعمیرات گوشی آیفون اپل در مراکز معتبر تعمیر موبایل بسپارید.

خرابی‌های دوربین گوشی آیفون ممکن است عوامل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری داشته باشد. مشکلات نرم‌افزاری دوربین ایفون معمولا به شکل سیاه شدن تصویر دوربین، فوکوس نکردن دوربین گوشی آیفون، تار شدن عکس دوربین و هنگ کردن دوربین خود را نشان می‌دهند.

در مواردی مثل ضربه‌خوردگی دوربین آیفون، آب‌خوردگی دوربین آیفون، صدا دادن لنز دوربین و افت کیفیت عکس‌ها عامل خرابی سخت‌افزاری می‌باشد و باید اقدام به تعمیر یا تعویض دوربین کرد.

کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آی زی سرویس پس از عیب‌یابی دوربین موبایل، تعمیرات را بصورت کاملا تخصصی و با استفاده قطعات اورجینال اپل انجام می‌دهند و حدالامکان کیفیت اولیه دوربین گوشی آیفون شما را به آن برمی‌گردانند.

تعمیر اسپیکر موبایل آیفون

کم شدن صدای گوشی آیفون و واضح نبودن صدای مخاطب در هنگام تماس نشانه‌هایی از خراب شدن اسپیکر گوشی آیفون شماست. عوامل نرم‌افزاری مانند جیلبریک کردن و عوامل سخت‌افزاری مانند نفوذ آب و رطوبت به اسپیکر موبایل، ضربه خوردن اسپیکر موبایل، ورود گرد و غبار از اصلی‌ترین مواردی هستند که باعث آسیب به اسپیکر گوشی آیفون شما می‌شود.

تعمیر اسپیکر گوشی آیفون مانند بقیه قطعات این دستگاه بسیار حساس است و احتیاج به مهارت ویژه‌ای دارد. تمامی ایرادات اسپیکر گوشی ایفون شما در آی زی سرویس که یکی از مجهزترین مراکز تعمیرات موبایل در شیراز می‌باشد با بالاترین استانداردها برطرف می‌شود.

تعمیر برد موبایل آیفون

تعمیر برد گوشی آیفون یکی از خدماتی می‌باشد که در مرکز تعمیرات آی زی سرویس به صورت تخصصی انجام می‌شود. برد اصلی در هر موبایل هوشمند با هر مدل و از برندی که باشد مهم‌ترین قطعه‌ی آن به حساب می‌آید و خراب شدن آن در عملکرد کل دستگاه اختلال ایجاد می‌کند، بنابراین تعمیرات برد حتما باید توسط افراد ماهر و آموزش‌دیده انجام شود.

برد از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است و خرابی آن معمولا با علائمی مثل روشن نشدن آیفون، هنگ کردن آیفون و خود به خود خاموش و روشن شدن خود را نشان می‌دهد. اولین مرحله در تعمیر برد عیب‌یابی دقیق آن است و پس از آن، قطعه معیوب باید توسط افراد متخصص تعمیر یا تعویض شود. اگر آسیب به حدی جدی باشد که قابل تعمیر نباشد، برد باید با قطعه‌ی اصلی و مناسب تعویض شود.

تعمیرات نرم افزاری موبایل آیفون

برطرف کردن مشکلات آنتن‌‌دهی آیفون، حل مشکل هنگ کردن آیفون، برطرف کردن مشکل ویروسی شدن آیفون، حل مشکلات اپل آیدی (apple id)، بوت آیفون، تعمیر آیفون خاموش، آپدیت کردن آیفون، بازیابی اطلاعات آیفون همگی در دسته‌ی خدمات تعمیرات نرم‌افزاری قرار می‌گیرند.

خوشبختانه خدمات نرم‌افزاری اگر درست و به موقع توسط کارشناسان ماهر انجام شوند هزینه‌ی زیادی را به همراه ندارند اما بسیار اهمیت دارد که فقط در مراکز معتبر و متخصصان نرم‌افزار انجام شود. برای استفاده از این خدمات نرم‌افزاری به آی زی سرویس سر بزنید.

تعمیر موبایل آیفون در شیراز

تعمیرات موبایل اپل در شیراز بصورت تخصصی در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس انجام می‌شود. مشاوره، عیب‌‌یابی و تعمیرات تمام مدل‌های گوشی آیفون در این مرکز توسط متخصصان این حوزه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود که کمتر کارگاهی در شیراز به آن‌ها مجهز هستند. با سپردن تمامی مشکلات گوشی ایفون خود به متخصصان ما، از بالاترین کیفیت در تمامی خدمات مربوط به تعمیرات گوشی آیفون برخوردار می‌شوید.

آموزش تخصصی تعمیر موبایل آیفون

همانطور که اشاره کردیم تعمیرات گوشی‌های آیفون به دلیل تفاوت‌هایی که با سایر برندها دارد نیازمند دانش و مهارت ویژه‌ای است، پس اگر شما از علاقه‌مندان حوزه‌ی تعمیرات موبایل هستید، کسب این مهارت برای شما ضروری است. متخصص شدن در یک حوزه همیشه می‌تواند شما را نسبت به رقیبان خود در بازار کار متمایز کند.

 آی زی سرویس برگزارکننده کاربردی‌ترین و کامل‌ترین دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل اپل در شیراز است. دوره‌‌ی آموزشی تعمیرات گوشی آیفون زیر نظر کارشناس مجرب تعمیرات در محیط کارگاهی مجهز به پیشرفته‌ترین ابزارها و دستگاه‌ها انجام می‌شود. اگر می‌خواهید یک متخصص تعمیر گوشی‌ اپل باشید، آی زی سرویس بهترین انتخاب برای شماست. برای آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها و دیگر جزئیات دوره‌ی آموزش تعمیرات آیفون مرکز آی زی سرویس کلیک کنید.

سوالات رایج در تعمیر موبایل آیفون

به روز نبودن سیستم عامل آیفون، استفاده بیش از حد از برنامه‌های سنگین، تماشا و ضبط ویدیوهای 4K، پرش آنتن آیفون عواملی هستند که باعث بیش از اندازه کار کردن CPU گوشی آیفون می‌شوند که یکی از دلایل اصلی داغ شدن آیفون و تخلیه‌ی شارژ است. داغ شدن آیفون ممکن است به دلایل سخت‌افزاری  مانند ضربه، آب خوردگی، در معرض حرارت قرار گرفتن و ایراد قطعات نیز باشد. اگر با مشکل داغی بیش از حد آیفون روبرو شدید بلوتوث و اینترنت موبایل را قطع کنید، گوشی را به شارژر متصل نکنید، برنامه‌های سنگین را ببندید و سپس به کمک یک متخصص، آیفون خود را عیب‌یابی کنید.

هزینه‌ تعمیرات موبایل آیفون به فاکتورهای زیادی مانند مدل آیفون، شدت آسیب‌دیدگی و قطعه آسیب‌دیده بستگی دارد اما بطور کلی می‌توان گفت هزینه‌ی تعمیرات مدل‌های جدیدتر ایفون مخصوصا اگر احتیاج به تعویض قطعه باشد از مدل‌های قدیمی بیشتر است.
 تمامی خدمات تعمیرات برندهای گوشی موبایل نرخ مصوبی دارند و اگر شما به یک مرکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید، خیالتان نه تنها از بابت کیفیت کار آسوده است، بلکه هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بر اساس قیمت‌های تصویب شده می‌باشد. در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس با کیفیت‌ترین خدمات، با مناسب‌ترین هزینه‌ها انجام می‌شود.

مشکلات نرم‌افزاری، خرابی کلید پاور، خرابی برد، خرابی باتری، خرابی سوکت شارژ و خرابی ال سی دی عواملی هستند که می‌تواند دلیل روشن نشدن آیفون شما باشد. در صورت مواجه شدن با مشکل خاموشی آیفون اول آن را به شارژر متصل کنید و همچنین کابل و آداپتورهای متفاوت را امتحان کنید. اگر ایفون روشن نشد ممکن است دستگاه شما فریز شده باشد، در این مرحله از روش راه‌‌اندازی مجدد (force restart)  استفاده کنید.

برای انجام این کار در مدل‌های آیفون 6S  و آیفون SE و مدل‌های قدیمی‌تر دکمه Home و دکمه‌ی کناری) خاموش و روشن (را باهم نگه دارید، در آیفون 7 و آیفون 7plus دکمه‌ی کاهش صدا و دکمه‌ی پاور (خاموش و روشن) را باهم نگه دارید.

در آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون X، آیفون XS، آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرومکس، آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرومکس آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرومکس و تمام مدل‌های جدیدتر دکمه افزایش صدا را فشار داده و سریع رها کنید، دکمه کاهش صدا را فشار داده و سریع رها کنید، سپس دکمه کناری (خاموش و روشن) را فشار داده و نگه دارید و زمانی که لوگوی اپل ظاهر شد، دکمه را رها کنید.

اگر آیفون شما با این ترفندها روشن نشد، به یک مرکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید و از متخصصان این حوزه جهت عیب‌یابی و تعمیر آن کمک بگیرید.

خالی شدن باتری آیفون می‌تواند دلایل مختلفی اعم از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داشته باشد. اپلیکیشن‌های مخرب، شارژرهای غیر اصلی و نامناسب و فرسوده شدن باتری نیز از عواملی هستند که ممکن است دلیل تخلیه شارژ گوشی آیفون باشد. فعال کردن Low Power Mode، غیر فعال کردن برنامه‌ها از طریق گزینه‌ی Background App Refresh، غیر فعال کردن Push Email، کم کردن نور صفحه نمایش، محدود کردن نوتیفیکیشن‌ها و حذف کردن ویجت‌ها کارهایی هستند که در نگه‌داری شارژ باتری آیفون شما موثرند. اگر این راهکار‌ها جوابگو باشند، مشکل تخلیه شارژ آیفون باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای بررسی شود.

پایان