تعمیر موبایل جی پلاس

تعمیر موبایل جی پلاس
تعمیر موبایل جی پلاس در مرکز تعمیر موبایل آی زی سرویس به صورت تخصصی انجام می‌شود. آی زی سرویس در شیراز به صورت رسمی نمایندگی تعمیرات گوشی جی پلاس می‌باشد و در این مرکز تمامی خدمات تعمیرات گوشی با استفاده از قطعات اصلی و توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌شود. جی پلاس یک برند نوظهور در دنیای گوشی‌های هوشمند است که متعلق به شرکت گلدیران می‌باشد و در این زمان کمی که فعالیت خود را آغاز کرده‌است توانسته طرفداران خود را پیدا کند. گوشی‌های‌ جی پلاس ساخت ایران هستند و تمامی مدل‌های گوشی این برند حتی مدل‌های پرچم‌دار، در دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرند.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید :

اگر شما هم از کاربران گوشی‌های جی پلاس هستید یا قصد خرید این گوشی‌ها را دارید، باید بدانید که به دلیل تازه نفس بودن این برند در بازار موبایل بسیاری از تعمیرکاران موبایل تجربه و مهارت کافی را در تعمیر موبایل جی پلاس و همچنین دسترسی به قطعات اصلی آن را ندارند، اما در سطح کشور مراکز معتبری برای انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی جی پلاس معرفی شده است.

خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی جی پلاس

تمامی خدمات نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری موبایل جی پلاس درآی زی سرویس، نمایندگی تعمیر گوشی جی پلاس با استفاده از روش های استاندارد انجام می‌شود. همانطور که اشاره کردیم گوشی‌های جی پلاس به تازگی وارد بازار گوشی‌های موبایل شده‌اند و تعمیرات آن‌ها نیازمند مهارت و دانش خاصی می‌باشد.

تمام تکنسین‌های آی زی سرویس آموزش دیده هستند و تجربه و دسترسی کامل به منابع و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات دارند. در ادامه مطلب به تعدادی از خدماتی که برای تعمیر موبایل جی پلاس در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس ارائه می‌شود می‌پردازیم:

  • تعویض تاچ و ال‌سی‌دی موبایل جی پلاس
  • تعویض باتری موبایل جی پلاس
  • تعمیر گوشی جی پلاس آب خورده
  • تعویض درب پشت موبایل جی پلاس
  • برطرف کردن مشکل تخلیه شارژ باتری موبایل جی پلاس
  • تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی موبایل جی پلاس
  • تعویض هارد موبایل جی پلاس
  • رفع مشکل هندزفری موبایل جی پلاس
  • تعویض و تعمیر دوربین موبایل جی پلاس
  • تعمیر و تعویض اسپیکر موبایل جی پلاس
  • برطرف کردن مشکل ویبره موبایل جی پلاس
  • تعمیر و تعویض میکروفن موبایل جی پلاس
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژ موبایل جی پلاس
  • تعمیر و تعویض برد موبایل جی پلاس
  • حل مشکل خاموشی گوشی‌ جی پلاس
  • حل مشکل ریستارت شدن گوشی‌ جی پلاس
  • حل مشکل ماندن گوشی جی پلاس روی لوگو
  • حل مشکل آنتن‌ دهی گوشی ‌ جی پلاس
  • حل مشکل شارژ نشدن گوشی‌ جی پلاس
  • تعویض فلت تصویر گوشی‌ جی پلاس
  • تعمیر تاچ موبایل جی پلاس
  • ترمیم سریال و شبکه گوشی‌ جی پلاس

تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی موبایل جی پلاس

به دلیل حساسیت نمایشگر گوشی‌ها، آسیب‌دیدگی و یا شکستن ال سی دی یکی از رایج ترین مشکلات گوشی‌های موبایل است و در چنین شرایطی بسیار اهمیت دارد که به مراکز معتبر برای رفع مشکل ال سی دی گوشی جی پلاس خود مراجعه کنید.

مهارت و تجربه‌ی تعمیرکار و استفاده از قطعات اصلی موبایل در تعویض و تعمیر ال سی دی تاثیر مستقیم بر روی کیفیت نهایی کار دارد. در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس تمامی خدمات تحت نظر کارشناسان مجرب انجام می شود و همچنین تمامی قطعات نیز توسط شرکت مدیاجی تامین می‌شوند.

رفع مشکل خاموشی موبایل جی پلاس

یکی از مشکلات رایجی که برای تلفن‌های همراه ایجاد می‌شود خاموشی ناگهانی آن‌هاست که به دلایل متعددی مانند خرابی باتری، آسیب دیدگی هارد و … اتفاق می‌افتد. در مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس پس از عیب یابی دقیق گوشی و پیدا کردن منشا خاموشی، کارشناسان ما اقدام به تعمیر گوشی خاموش شده جی پلاس می کنند و با تکیه بر مهارت و تجربه ی خود، با کیفیت‌ترین خدمات را به کاربران گوشی‌های جی پلاس ارائه می دهند.

تعمیر اسپیکر موبایل جی پلاس

خرابی اسپیکر و یا عدم پخش صدا یکی از مشکلاتی می‌باشد که برخی از کاربران گوشی جی پلاس به آن برمی‌خورند. اگر در مکالمه‌هایتان و یا هنگام پخش موزیک و فیلم، در پخش صدا اختلال وجود دارد، احتمالا ایراد از اسپیکر گوشی می‌باشد و باید با مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات گوشی را عیب یابی و سپس اقدام به تعویض و یا تعمیر قطعه معیوب کنید.

تعمیرات نرم افزاری موبایل جی پلاس

بسیاری از مشکلاتی که برای گوشی های جی پلاس بوجود می‌آیند با تعمیرات نرم‌افزاری و هزینه‌های پایین قابل حل هستند، اما این مسئله منوط به این است که به موقع و با روش‌های استاندارد به آن‌ها رسیدگی شود در غیر اینصورت ممکن است به قسمت های سخت‌افزاری گوشی هم آسیب وارد شود. مشکلاتی مانند تخلیه شارژ، هنگ کردن، عدم شناسایی سیم کارت و مشکلات آنتن‌دهی، داغ شدن گوشی موبایل، عدم کارکرد تاچ گوشی، مشکلات صفحه نمایش، عدم پشتیبانی از نرم افزارها و … در بسیاری از مواقع منشا نرم‌ افزاری دارند که با مراجعه به یک مرکز معتبر به راحتی و در کمترین زمان قابل حل می‌باشد.

تعمیر موبایل جی پلاس در شیراز

آی زی سرویس نمایندگی تعمیر موبایل جی پلاس در شیراز است که خدمات پس از فروش 18 ماهه گوشی‌های جی پلاس را ارائه می دهد. تمامی خدمات تعمیر موبایل جی پلاس با استفاده از قطعات اصلی که توسط خود شرکت مدیاجی تامین می‌شود و با استفاده از جدیدترین روش‌ها انجام می‌شود. تمامی تکنسین‌های آی زی سرویس برای تعمیرات گوشی‌ جی پلاس آموزش دیده‌اند و با تکیه بر تجربه و مهارت بالای خود با کیفیت‌ترین خدمات را در حوزه‌ی تعمیرات موبایل جی پلاس ارائه می‌دهند.

مشکلات و سوالات رایج موبایل‌ جی پلاس

کرش کردن و هنگ کردن گوشی برای کاربران بسیار آزاردهنده است اما این مشکل در بسیاری از مواقع با اقدامات ساده ای مانند بروزرسانی سیستم عامل، بروزرسانی برنامه‌ها و خالی کردن حافظه دستگاه توسط خود کاربران قابل حل است. اغلب منشا هنگی گوشی جی پلاس نرم افزاری می‌باشد درغیر اینصورت باید با مراجعه به تکنسین های مجرب برای عیب یابی و حل مشکل خود مراجعه کنید.

تمامی قیمت گذاری‌ها برای خدمات و قطعات گوشی جی پلاس در آی زی سرویس بر اساس قیمت‌های مصوب اعلام شده می‌باشد، اما هزینه‌ تعمیرات موبایل می‌تواند بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند شدت خرابی، قطعه معیوب و … بستگی دارد. تکنسین‌های ما با توجه به ایراد گوشی شما عزیزان، پس از عیب یابی دقیق به صرفه ترین راه حل را به شما پیشنهاد می‌دهند.

علت تخلیه شارژ گوشی می‌تواند هم نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. آپدیت نکردن سیستم عامل و نرم افزارها، نصب بدافزارها، خرابی باتری و … از عواملی هستند که باعث تخلیه شارژ گوشی می شوند و در هر دو صورت پیشنهاد می شود برای عیب یابی و تعمیر گوشی به یک مرکز معتبر تعمیرات مراجعه شود.

اولین راه حل ری استارت کردن گوشی و عوض کردن سیم کارت است و بعد از آن استفاده از خدمات نرم‌افزاری در مراکز معتبر تعمیرات موبایل می باشد، درصورت حل نشدن مشکل به احتمال زیاد ایراد مربوط به فلت گوشی می باشد که برای تعمیر آن باید از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

پایان