گارانتی صدرتل

گارانتی صدرتل که هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت‌های گارانتی کننده گوشی موبایل می‌باشد با تکیه بر سال‌ها تجربه‌ی خود در این زمینه خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرکت پرتو تجارت صدر یکی از واردکننده‌های تخصصی آیفون می‌باشد و همچنین در زمینه‌ی واردات گوشی‌های موبایل سامسونگ و شیائومی و خدمات پس از فروش آن‌ها نیز فعالیت دارد.
گارانتی صدرتل

همانطور که می‌دانید در هنگام خرید کالاهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنیم گارانتی و خدمات پس از فروش محصول می‌باشد، بنابراین کسب اطلاعات در مورد شرکت‌های گارانتی کننده قبل از خرید بسیار اهمیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به گارانتی صدرتل در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی صدرتل

محصولات تحت پوشش صدرتل دارای ۱۸ ماه گارانتی می‌باشند و زمان شروع گارانتی از تاریخ فعالسازی دستگاه در سامانه همتا می‌باشد، اما در صورتی که تاریخ فعالسازی در سامانه همتا با تاریخ فعال شدن خود دستگاه در سایت پشتیبانی محصول بیشتر از ۱ ماه مغایرت داشته باشد، شروع گارانتی از تاریخ فعال شدن در سایت پشتیبان محصول یا تاریخ مندرج در کارت گارانتی در نظر گرفته میشود. برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط و ضوابط گارانتی صدرتل به صفحه‌ی شرایط گارانتی صدرتل مراجعه کنید. در ادامه بر بخشی از شرایط این گارانتی می‌پردازیم:

  • در تعمیر تمامی گوشی‌ها قطعات اصلی استفاده می‌شود و این قطعات نیز دارای ۶ ماه گارانتی می‌باشند.
  • دستگاه در صورت رطوبت خوردگی و نفوذ و تماس مایعات، باز یا بسته شدن و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز، هرگونه آسیب فیزیکی و ضربه خوردگی از گارانتی خارج می‌شود.
  • در صورتی که IMEI دستگاه قابل رویت شدن نباشد تا اطلاع ثانوی دستگاه خارج از گارانتی می‌باشد.
  • در تمامی پذیرش‌ها تعیین وضعیت نهایی گارانتی به عهده‌ی کارشناس فنی شرکت بوده.
  • ایرادات ظاهری گوشی را باید قبل از اکتیو و رجیستر کردن آن بررسی کنید و با ارائه ی مدارکمعتبر به مرکز خدمات مراجعه کنید.

هنگام مراجعه به مراکز صدرتل چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • برای پذیرش دستگاه ارائه‌ی گوشی، جعبه، اصل کارت گارانتی و کارت ملی الزامی می باشد.
  • از اطلاعات دستگاه نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنیم زیرا اطلاعات دستگاه ممکن است در روند تعمیر درصورت نیاز پاک شود و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات شخصی کاربر ندارد.
  • تمام حساب‌ها (MI Account و Samsung Account و Google Account و …) و هرگونه رمز‌ی را از روی دستگاه پاک کنید.
  • محافظ صفحه نمایش، محافظ دوربین‌ها، محافظ درب پشت، سیم کارت، کارت حافظه، آداپتور، کابل شارژ، هندزفری را هنگام پذیرش تحویل ندهید.

چرا گارانتی صدرتل را انتخاب کنیم؟

شرکت صدرتل با داشتن بیش از 10 سال سابقه و 300 مشتری توانسته اعتباری بالایی را  در این بازار بدست آورد. صدرتل تعمیرات موبایل انواع برندها را با کیفیت بالا و قیمت‌های منصفانه در کمترین زمان انجام می‌دهد. خدمات صدرتل شامل گارانتی، استعلام اصالت، راهنماهای لازم به زبان فارسی، مشاوره، امکان درخواست و پیگیر سرویس‌های آنلاین و … می باشد.  از آنجایی که گارانتی صدرتل در طول فعالیت خود سعی کرده است مشتری مداری را از موافه‌های اصلی کار خود قرار دهد این امکان را برای مشتریان فراهم آورده‌است که درصورت هرگونه نارضایتی بتوانند شکایت خود در سایت شرکت ثبت نماید و شرکت صدرتل در مدت زمان ۳ روز کاری مشکل را بررسی و نتیجه را به ایشان اعلام کند.

راه های ارتباطی با صدرتل

شماره تماس: 021-58646 و 021-88938997 و 021-88938967

ایمیل: partotejarat@sadrtell.ir و sadrtellpartotejarat@gmail.com

آدرس : تهران، میدان ولیعصر، بالاتر از میدان، کوچه ملایی، جنب آموزشگاه ایرانف استرالیا، پلاک ۵، طبقه دوم، واحد ۸

وبسایت صدرتل: sadrtell.ir

دیگر گارانتی ها