گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

گارانتی همراه سرویس خاورمیانه یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه می‌باشد که از سال 1390 بطور مستقل در حال فعالیت است و تا قبل از آن تحت پوشش شرکت مایکروتل فعالیت داشت. از شرکت‌های گروه مایکروتل می‌توانیم ایما همراه، انفورماتیک گستر، کیان ارتباط فردا، نوین تجارت باشماق (فامتل)، سورین همراه ایرانیان را نام ببریم.  همراه سرویس خاورمیانه با هدف گسترش سطح خدمات خود به مشتریان 11 شعبه راه‌اندازی کرده و تعداد پرسنل خود را به ۱۷۰ نفر رسانده است و هم اکنون قابلیت ارائه خدمات در ۱۰۰ شهر مهم کشور را دارد.
همراه سرویس خاورمیانه

گارانتی همراه سرویس خاورمیانه افتخارات زیادی را مانند تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان، تندیس برنزی رعایت حقوق مصرف کنندگان، لوح تقدیر دستیابی به بالاترین سطح رضایتمندی مشتری و … را کسب کرده‌ است و همواره برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه در تلاش است.

مرکز تعمیرات آی زی سرویس نماینده‌ گارانتی همراه سرویس خاورمیانه در شیراز است و در حال حاظر با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان عزیز آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

گارانتی همراه سرویس خاورمیانه کالاهای تحت پوشش خود را از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت ۱۸ ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت قرار می‌دهد. اگر قصد استفاده از خدمات همراه سرویس خاورمیانه را دارید توصیه می شود قوانین و ضوابط ضمانت‌نامه همراه سرویس را از صفحه‌ی شرایط گارانتی بطور کامل مطالعه کنید. در ادامه به بخشی از شرایط ابطال گارانتی همراه سرویس که باید از آن‌ها پرهیز کنید اشاره خواهیم کرد:

  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • هر گونه آسیب فیزیکی مانند فرورفتگی، خراش، ضربه‌خوردگی، شکستگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت سایر موارد مشابه به تشخیص کارشناسان این مرکز، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند.
  • نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نباشد و وRoot کردن دستگاه که به تشخیص کارشناسان این مرکز منجر به آسیب رساندن به دستگاه شده باشد موجب ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
  • استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه، غیر اصلی و تاییدنشده از سوی شرکت شامل گارانتی نمی‌شود.
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی جزو شرایط ابطال گارانتی دستگاه می‌باشد.
  • نوسانات برقی که باعث آسیب به دستگاه شده باشد، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.

نکته: توجه داشته باشید ارائه فاکتور خرید معتبر و کارت گارانتی جهت ارائه کلیه خدمات الزامی میباشد.

برندهای تحت پوشش همراه سرویس خاورمیانه

شرکت همراه سرویس خاورمیانه برندهای معتبری را از جمله Samsung ،Nokia ،Oppo ،Apple Xiaomi ،Honor ،Lava ، Realme تحت پوشش دارد.

خدمات همراه سرویس خاورمیانه

همراه سرویس خاورمیانه همواره بر روی جلب رضایت مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش تمرکز ویژه‌ای دارد و از همین جهت برای ارائه خدماتی با فن‌آوری‌‌های روز دنیا تمام تلاش خود را به کار گرفته است. این شرکت جهت فراهم آوردن هرچه بیشتر رفاه مشتریان خود خدمات آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده است و سرویس‌های ویژه‌ای مانند سرویس vip و اکو سرویس را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

VIP Service

خدمات این بسته شامل برخورداری از ۱۲ ماه گارانتی حوادث که شامل شکستگی، نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق و اتصال کوتاه، آتش سوزی و انفجار دستگاه می‌شود و افزایش مدت زمان گارانتی از ۱۸ ماه به ۲۴ ماه می‌باشد.

اکو سرویس

همراه سرویس برای سازگاری بیشتر با حفاظت از محیط زیست نسبت برخی از فرآیندهای ارائه خدمات خود را اصلاح کرده است.از این فعالیت‌ها می‌توان به استفاده از قطعات قابل بازیافت جهت تعمیر دستگاه با کمترین میزان آسیب به محیط زیست، استفاده از جعبه قابل بازیافت جهت تحویل دستگاه به مشتریان و استفاده از کاغذ قابل بازیافت جهت ارائه رسید به مشتریان و … اشاره کرد.

نمایندگی گارانتی همراه سرویس خاورمیانه در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی همراه سرویس خاورمیانه در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

تلفن مرکز تماس: 021-84030

وبسایت: hamrahservice.com

دیگر گارانتی ها