گارانتی Let Me Repair ( همراه سرویس طلایی )

شرکت بین المللی let me repair بیش از 18 سال سابقه در زمینه‌ی خدمات پس از فروش دارد و در بیش از 50 کشور جهان با داشتن بیش از 100 شعبه فعال مشغول به فعالیت می باشد و در ایران نیز با نام همراه سرویس طلایی خدمات خود را ارائه می‌دهد. گارانتی Let me repair ( همراه سرویس طلایی ) تمام سطوح خدمات را برای گروه‌های مختلف محصولات الکترونیکی ارائه می‌دهد. فرایند خدمات در  let me repair با بالاترین استانداردها و با ضمانت انجام می‌شوند و در تمامی تعمیرات از قطعات اصلی استفاده می‌شود

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس نماینده گارانتی let me repair در شیراز می‌‌باشد و با رعایت استانداردهای لازم در مسیر جلب رضایت مشتریان محترم در حال فعالیت و ارائه خدمات پس از فروش همراه سرویس طلایی برای گوشی‌های تحت پوشش گارانتی می‌باشد.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید:

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

برند های طرف قرارداد با Let Me Repair

شرکت LetMeRepair همکاری بسیار گسترده‌ای با بیش از 50 برند مانند APPLE، SAMSUNG، HP، LG، PIONEER، ASUS، TRANSCEND، HONOR، Haylou، Amazfit،MI(XIAOMI)، intermec، innolux، illy، hyundai، humax، Huawei، Honeywell، hite vision، hitachi، hantarex، express luck ،edifier dicitus ،coretronic، beko ،avaya ،audio pro  و … دارد و خدمات پس از فروش خود را برای گروه های مختلف محصولات الکترونیکی مانند محصولات صوتی، تصویری، تلویزیون، نوت بوک، رایانه شخصی، تلفن هوشمند، GSM ،کنسول بازی، پروژکتور، سیستم علامت گذاری دیجیتال/ کیوسک، دستگاه قهوه ساز ارائه می‌دهد.

حوزه فعالیت شرکت Let Me Repair

حوزه‌ی فعالیت شرکت خدماتletmerepair  شامل انواع تلویزیون های هوشمند  UHD/OLED/QLED

تخته‌های هوشمند، وسایل خانه و آشپزخانه، موبایل، لپتاپ، کامپیوتر، دستگاه های اتوماتیک فروش کالا، تعمیر کنسول های بازی می‌شود.

مزایای گارانتی Let Me Repair

از ویژگی‌های مثبت شرکت Let Me Repair که خدمات آن را در سطح بالایی قرار داده است می‌توان به دریافت و ارسال در محل، ارائه کالای جایگزین درطول زمان تعمیر، استفاده از قطعات اصلی و ارائه شده توسط شرکت‌ها، شفافیت در ارائه خدمات و هزینه ها، امکان درخواست خدمات آنلاین، امکان ثبت نظرسنجی و شکایت آنلاین و همچنین سرویس‌های ویژه‌ و متفاوتی که مختص این شرکت است و در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم اشاره کرد.

سرویس‌های ویژه

شرکت let me repair خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که این شرکت را از بسیاری از شرکت‌های گارانتی کننده دیگر متمایز ساخته است که در ادامه با بخشی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

سرویس +LMR

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ویژه‌ای که گارانتی Let Me Repair ارائه می‌دهد سرویس 12 ماهه‌ی +LMR می‌باشد. سرویس +LMR کاملترین پوشش گارانتی مطابق با استانداردهای بین المللی را دارد. پوشش 100 درصدی آسیب های فیزیکی حتی شکستگی و آب خوردگی، پوشش 100 درصدی آسیب بر اثر نوسان برق، پوشش 100 درصدی سرقت گوشی، ارسال و دریافت رایگان و 6 ماه تعویض بی قید و شرط، پشتیبانی 24 ساعته فعال،عدم نیاز به مراجعه حضوری و خرید و فعالسازی کاملا آنلاین از ویژگی‌های این سرویس می‌باشد.

سرویس Apple CPO

Let Me Repair اولین و تنها ارئه کننده رسمی کالای CPO برند اپل در ایران می‌باشد. سرویس CPO مخفف Certified Pre-Owned  بوده و مخصوص تلفن‌های موبایل کارکرده کمپانی اپل می‌باشد. سرویس  CPOشما کمک می کند کالای کارکرده ی اپل را با اطمینان از سلامت دستگاه خریداری کرده بهره مند شوید. این سرویس شامل خدماتی مانند بررسی فنی دستگاه،بررسی صحت قطعات، ارائه چک لیست، ارسال و دریافت رایگان و  12ماه تعویض می‌باشد و کلیه خدمات بر اساس استاندارد و پروتکل شرکت اپل انجام می‌شود.

خدمات ویژه کنسول و بازی

Let Me Repair  خدمات پس از فروش را ویژه ی کنسول و بازی بصورت 12 ماهه، 24 ماهه و مادام العمر در پکیج‌های متفاوت و با استفاده از قطعات اصلی همراه با  امکان حمل و نقل دستگاه به صورت رایگان ارائه می‌‌دهد.

سرویس پالیش

در سرویس پالیش کلیه خط و خش روی بدنه گوشی از بین می‌رود و گوشی پالیش می‌شود. امکان ثبت درخواست برای این سرویس از طریق وبسایت این شرکت بصورت آنلاین وجود دارد.

نمایندگی گارانتی let me repair در شیراز

مرکز خدمات تعمیرات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل و گجت‌ها در حال فعالیت است و نمایندگی همراه سرویس طلایی در شیراز است و همچنین با بیش از 20 شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

ما در آی زی سرویس یک هدف مشترک داریم و آن خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین کیفیت است و با تمرکز بر ارائه‌ی بهینه‌ترین خدمات با بالاترین کیفیت و قابل اعتماد بودن و در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با LetMeRepair

شماره تماس: 021-91077774

ایمیل: info@letmerepair.ir

آدرس: تهران، بزرگراه بعثت،کوچه شیشه گر،پلاک 17

وبسایت:  letmerepair.ir

دیگر گارانتی ها