گارانتی پارسیان همراه

شرکت ابتکار ارتباط پارسیان (گارانتی پارسیان همراه) امروزه یکی از مطرح ترین شرکت‌های توزیع و فروش انواع موبایل از برندهای معتبر دنیا مانند اپل (Apple)، سامسونگ (Samsung)، شیائومی (Xiaomi)، هوآوی (Huawei)، نوکیا (Nokia)، آنر (Honor) و ارائه دهنده‌ی خدمات پس از فروش برای آن‌ها در کشور است.
پارسیان همراه

مرکز تعمیرات موبایل آی زی سرویس به عنوان نماینده گارانتی پارسیان همراه در شیراز همواره در تلاش است که با کیفیت‌ترین خدمات را در راستای جلب خشنودی مراجعه کنندگان عزیز در چارچوب قوانین شرکت ابتکار ارتباط پارسیان ارائه دهیم.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی پارسیان همراه

جهت تسهیل روند استفاده از خدمات پس از فروش، برای تمام کسانی که قصد استفاده از خدمات گارانتی شرکت ابتکار ارتباط پارسیان را دارند ضروری است که شرایط و ضوابط ضمانت‌نامه شرکت را مطالعه کنند. برای کسب اطلاعات  مربوط به ضمانت‌نامه پارسیان همراه به صفحه‌ی شرایط گارانتی پارسیان همراه مراجعه کنید. در ادامه به بخشی از مواردی که باعث ابطال گارانتی دستگاه شما می‌شود می‌پردازیم:

  • ضربه خوردگی، خمیدگی و تابخوردگی شاسی دستگاه، شکستگی دستگاه، نفوذ رطوبت و آب خوردگی، عیوب ناشی از نوسانات برق، شکستگی یا تغییر حالت سوکت شارژ و هندزفری و هرگونه ایراد و نقصی که بر اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد می‌شود باعث ابطال گارانتی می‌شود.
  • تعمیر و باز و بسته کردن دستگاه در خارج از دفاتر شرکت ابتکار ارتباط پارسیان، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • ایجاد هرگونه تغییر و دست‌کاری بر روی برچسب‌های مربوط به دستگاه و ضمانت نامه گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • نصب نرم افزارهای غیر استاندارد، بدافزارها و ویروسی شدن دستگاه و روت کردن (ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه)، گارانتی دستگاه را باطل می‌کند.
  • استفاده از لوازم جانبی غیراصلی و غیر استاندارد باعث ابطال گارانتی می‌شود.
  • تغییر یا دستکاری سریال دستگاه (IMEI) در جعبه دستگاه، کارت گارانتی و یا خود دستگاه باعث ابطال گارانتی می‌شود.

هنگام مراجعه به مراکز گارانتی پارسیان همراه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای استفاده از خدمات پس از فروش پارسیان همراه رعایت نکات زیر الزامی می‌باشد:

  • ارائه فاکتور خرید، کارت گارانتی، جعبه، کاتالوگ و سایر متعلقات دستگاه در طول دوره ضمانت نامه  برای استفاده از خدمات ضروری است .
  • در هنگام خرید محصول شماره سریال درج شده بر روی جعبه دستگاه، ضمانت نامه و خود دستگاه را چک کنید و از یکسان بودن آن‌ها مطمئن شوید .

چرا گارانتی پارسیان همراه را انتخاب کنیم؟

پارسیان همراه فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرده است و اکنون از واردکننده‌های تلفن همراه است ارائه‌دهنده‌ی گارانتی 18 ماهه برای گوشی‌های موبایل می‌باشد و در طول سال‌های فعالیت خود توانسته سابقه‌ای درخشان و اعتبار بالایی را کسب کند. گارانتی پارسیان همراه هم اکنون با داشتن بیش از 20 نمایندگی در نقاط مختلف کشور آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست.  ابتکار ارتباط پارسیان برای فراهم کردن رفاه مشتریان خود علاوه بر خدمات گارانتی، خدمات دیگری مانند راهنما‌های لازم به زبان فارسی و امکان ثبت انتقادات و شکایات و ثبت و پیگیری درخواست تعمیرات بصورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

نمایندگی گارانتی پارسیان همراه در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی گارانتی ابتکار ارتباط پارسیان در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با گارانتی پارسیان همراه

شماره تماس : 91004444-021 و 91004444-031

پست الکترونیکی : Info@parsianhamrah.ir

آدرس : اصفهان، خیابان فردوسی، خیابان عافیت، ساختمان آزاد۲، طبقه۲، کد پستی: ۸۱۴۳۸۴۴۸۰۶

وبسایت پارسیان همراه: parsianhamrah.ir

دیگر گارانتی ها