گارانتی داریا همراه پایتخت

شرکت داریا همراه پایتخت فعالیت رسمی گسترده‌ای در حوزه‌ی واردات انواع تبلت و گوشی و ارائه خدمات پس از فروش برای آن‌ها در ایران دارد. گارانتی داریا همراه پایتخت دارنده رتبه بسیار بالایی در حوزه‌ی خدمات پس از فروش تلفن همراه است. شرکت داریا با فراهم نمودن مراکز مجهز و همچنین از طریق ارتباطات موثری که با شرکت سامسونگ برقرار کرده، خدمات پس از فروش را برابر با معیارها و استاندارهای این شرکت، به مشتریان گرامی در سطح ایران ارائه می‌دهد.
گارانتی داریا همراه

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی داریا همراه پایتخت

داریا همراه در راستای ارائه خدمات موثر و جذب حداکثری خشنودی مشتریان، تعهد دارد تا این عزیزان را نسبت به حقوق‌شان در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در همین راستا شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت عنوان “منشور حقوق مشتریان” به مشتریان عرضه می‌نماید. اگر شما نیز مایل به دریافت خدمات و گارانتی این شرکت هستید، پیشنهاد میکنیم منشور حقوق مشتریان این شرکت را مطالعه کنید.

در ادامه به مواردی که سبب ابطال گارانتی دستگاه شما می شود می پردازیم:

  • آسیب‌هایی که در اثر نگهداری و استفاده‌ی ناصحیح به دستگاه وارد ‌شود و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر شکل و حالت عادی محصول گردد، می‌تواند به ابطال گارانتی بیانجامد.
  • هرگونه تماس با مایعات، به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید باعث باطل شدن گارانتی می‌شود.
  • سرویس، تعمیر یا هرگونه تغییر در دستگاه، توسط کارشناسان فنی و تعمیرکاران غیرمجازی که مورد تأیید شرکت داریا همراه نیستند، گارانتی را باطل می‌کند.
  • تغییر یا دستکاری در شماره سریال دستگاه (IMEI) در خود دستگاه و مخدوش شدن این شماره در کارت گارانتی منجر به ابطال گارانتی می‌شود.
  • مشکلاتی که در پی استفاده از خدمات شرکت‌های متفرقه پیش می‌آید یا مشکلاتی که از دانلود نرم‌افزارها و نصب آن‌ها در دستگاه ایجاد می‌شود شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • ایجاد هرگونه تغییراتی در سیستم عامل دستگاه، گارانتی را باطل می‌کند.

مزایای گارانتی داریا همراه پایتخت

داریا همراه پایتخت بیش از 60 شعبه و نمایندگی در سطح کشور دارد و همه محصولات ارائه شده توسط این شرکت از گارانتی داریا همراه پایتخت برخوردار می باشند. با توجه به ارتباطات گسترده داریا همراه پایتخت با شرکت سامسونگ، تمامی تکنسین‌های داریا همراه زیر نظر کمپانی سامسونگ آموزش دیده‌اند و تمامی قطعاتی که برای موبایل شما نیاز به تعویض داشته باشد اصلی می‌باشد. شرکت داریا همراه محصولات خود را به مدت 18 ماه پشتیبانی نماید و در طول مدت ارائه خدمات پشتیبانی، اگر قطعاتی از دستگاه مشتری تعویض شود، از زمان تعویض و به مدت 6 ماه، قطعات تعویض شده دارای ضمانت هستند.

راه های ارتباطی با داریا همراه

شاره تماس : 62859-021

آدرس : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع کوچه هجدهم، پلاک 21، ساختمان داریا همراه پایتخت

وبسایت داریا همراه پایتخت : dariahamrah.ir

 

دیگر گارانتی ها