گارانتی سپهر تعامل سرویس

گارانتی سپهر تعامل سرویس که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سپهر تعامل می‌باشد، اکنون به عنوان یکی از نام آشناترین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش برای گوشی های موبایل در سطح کشور شناخته شده‌است و با ارائه خدماتی ممتاز توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. یکی از اصلی‌ترین مواردی که هنگام خرید کالای دیجیتال باید به آن توجه کنیم، بررسی خدمات پس از فروش و شرکت گارانتی کننده آن محصول می باشد، چرا که حتی با کیفیت ترین محصولات هم ممکن است در هنگام ساخت دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش را برای مشتری ایجاد می کند.
گارانتی سپهر تعامل سرویس

مرکز خدمات تعمیرات موبایل آی زی سرویس به عنوان نماینده گارانتی سپهر تعامل سرویس در شیراز درحال فعالیت می باشد و با تشکیل تیمی حرفه ای در راستای جلب رضایتمندی مشتریان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

آنچه در ادامه‌ی این مطلب می‌خوانید :

شرایط گارانتی سپهر تعامل سرویس

خدمات گارانتی 18 ماهه‌ سپهر تعامل سرویس تحت قوانین و ضوابط تنظیم شده که در اختیار مشتریان نیز قرار داده شده برای کالاهای تحت پوشش این شرکت ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به صفحات شرایط گارانتی و منشور حقوقی مشتریان سر بزنید. در ادامه به بخشی از شرایط گارانتی سپهر تعامل سرویس اشاره می‌کنیم:

  1. جهت استفاده از خدمات پس از فروش، هنگام مراجعه به نمایندگی ها ارائه کارت ملی الزامی است.
  2. ضربه و شکستگی، تماس و یا نفوذ مواد شیمیایی و رطوبت، آتش و حرارت زیاد و نوسانات برقی گارانتی دستگاه را باطل می کند.
  3. شرکت گارانتی کننده مسئولیتی در قبال اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
  4. تغییر IMEI و ایرادات ناشی از فلش در مراکز غیرمجاز، قفل بودن دستگاه، روت، آلودگی به ویروس و بدافزار و سایر موارد نرم افزاری باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

دستگاه های تحت پوشش گارانتی سپهر تعامل در چه صورتی تعویض می شوند؟

گارانتی سپهر تعامل در شرایط زیر دستگاه های تحت پوشش خود را تعویض می کند:

  • در صورتی که گوشی تا 7 روز بعد از فروش دچار اشکالات سخت‌افزاری ناشی از ساخت شود که کاربر در آن نقشی نداشته باشد، تعویض خواهد شد.
  • در طول دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، گوشی با همان مدل یا با اخذ ما به التفاوت با مدل بالاتر تعویض خواهد شد.

مزایای گارانتی سپهر تعامل سرویس

گارانتی سپهر تعامل سرویس با داشتن بیش از 30 نمایندگی در سطح کشور در حال ارائه‌ی خدمات پس از فروش، با کیفیتی بالا به مشتریان خود می‌باشد. سپهر تعامل سرویس تعامل و ارتباط مؤثر با مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده‌است و به همین خاطر با به کارگیری نیروی متخصص و مجرب تعهد خود را نسبت به خدماتی که ارائه می‌هد نشان می‌دهد و حس اطمینان را به مشتریان خود منتقل می‌کند. سپهر تعامل سرویس به منظور فراهم کردن رفاه هرچه‌ بیشتر مشتریان خدمات آنلاین مثل درخواست استفاده از گارانتی بصورت آنلاین، امکان استعلام اصالت کالاها، امکان پیگیری وضعیت تعمیر بصورت آنلاین در تمامی مراحل و امکان ثبت و پیگیری شکایات را در اختیار آن‌ها قرار داده‌است.

نمایندگی گارانتی سپهر تعامل سرویس در شیراز

مرکز خدمات آی زی سرویس در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع گوشی موبایل، تبلت و گجت‌ها در حال فعالیت است. آی زی سرویس، نمایندگی گارانتی سپهر تعامل در شیراز است و همچنین با بیش از ۲۰ شرکت معتبر گارانتی کننده تلفن‌های همراه در حال همکاری می‌باشد.

هدف مشترک تیم آی زی سرویس خدمت رسانی به مشتریان با بالاترین استاندارها و جلب رضایت آن‌هاست. ما برای ارائه‌ی بهترین خدمات در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان توحید(داریوش)، بازار موبایل فارس، طبقه چهارم اداری 1، پلاک 403

روزهای کاری

شنبه تا پنج‌شنبه
9.5 تا 13.30 ، 17 تا 21

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

راه های ارتباطی با سپهر تعامل سرویس

شماره تماس : 88300000-021

پست الکترونیکی : info@sepehrtaamolservice.com

آدرس : تهران، خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 41

وبسایت سپهر تعامل سرویس: sepehrtaamolservice.com

دیگر گارانتی ها